Miten murran ranteeni
Oon aina halunnu murtaa jonku paikan ja tarttis saikkuu
Kommentit (42)
Miksi ihmeessä sinä enää luita murtaisit, kun luultavasti mielenterveytesi vuoksi olet jo eläkkeellä. Tai ainakin mielenterveysongelmat ovat kaikkein varmin reitti eläkkeelle eli 'ikuiselle sairauseläkkeelle'.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 21:49"]Käsi sirkkeliin vaan niin ei tartte laiskan enää töitä tehdä koskaan. Ja saat vakuutuskorvauksia myös.
[/quote]Tähän. Eräs lähisukulainen työnsi kätensä jonkilaiseen puristimeen työpaikallaan ja on työkyvytön loppuikänsä. Elelee vakuutuskorvauksilla jotka laskettiin menetetyn tulon ja työvuosien mukaan ja saa joka kuukausi lähes 4000€ bruttona. Kulkee ympäriinsä kehumassa "fiksuuttaan" ja sitä, että rahaa tulee vaikkei mitään tee. Työnjohtaja sai tuomion työturvallisuusmääräysten rikkomisesta ja työnantaja sakkoja vaikka toi hemmo teki sen tahallaan.
haluisin murtaa ranteeni tai sormeni.... voisko joKu kertoo miten se hoituisi?
^^ Lähde kävelylle paskoilla kengillä ja kaadu oikein.
Pistä käsi sivuttain pöydänreunalle ja pudota peukalon ja etusormen luun väliin leka. Hyväksi todettu. Ei ny herranjumala mikä sua vaivaa nainen ?
Määki oon halunnu aina murtaa mun käden
Hakeudu lääkäriin pikaisesti, ja kerro ajatuksistasi. Pääset mielenterveyspalvelujen piiriin, ja mahdollisesti sairauslomalle - riippuen siitä, mistä oireilusi johtuu.
Tsemppiä!
No yök. Et vissiin koskaan ole oikeasti ollut kipeä, kun tuollaista toivot.
Mä olen ja neljän kuukauden sairasloma, alkuvaiheen helvetillisine kipuineen ei saa mua toivomaan sairaslomaa koskaan. Terve ja töissä on vaan niin parasta mitä tiedän. Tietty vuosiomat menee sen edelle, mutta asiasana on se terve (ja varsinkin kivuton)
Ehkä voisi miettiä toista työpaikkaa.
Hyppää keinusta kovalla vauhdil ja ota "vahingossa" käsillä vastaa ja sotte teet uudestaan niin kauan kunnes kuuluu RAKS ranteesta😉
Mene makaamaan ratapenkalle, laita käsi kiskolle ja odottele junaa.
Mun lähisukulainen veti ihan tahalleen rälläkällä ranteeseen töissä. Sitä vitutti käydä töissä ja halusi enemmän vapaa-aikaa mutta samat tulot kuitenkin. Teki sitten tuommoisen ratkaisun, aika kova pää pitää olla jos tuohon pystyy. Käsi menee käyttökelvottomaks loppuiäksi. Koska kyseessä oli työtapaturma, työnantaja tietty korvasi vakuutuksen kanssa kaiken ja tyyppi saa rapiat 3000€ kk tekemättä yhtään mitään. No vasen käsi kyynärpäästä alaspäin torsoinen möykky, mut jos vapaa-aika ja varmat tulot painaa vaakakupissa enemmän niin mikäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kämmenen päällä olevat rustoluut, jotka näkyvät sormia liikutellessa saa helposti murtumaan lyömällä siihen jollakin. Vaikkei mitään murtumaa tulisi, turpoaa käsi sekä on todella kipeä käyttää. Sen voi selittää jääneen oven väliin tai siihen pudonneen jotain. Eikä siitä jää mitään pysyvää haittaa.
Anteeksi, mitkä? Rustoluut.... kvg jos löytyy
Mulla murtui jalkapöytä kun tiputin valurautapadan sen päälle. Ei ollut kivaa, ihan sikakipeä oli pitkään ja saikulla olin niin kauan et yli puolet ajasta meni kelan sairauspäivärahoilla. Niin ja oli vahinko, en itse pystyisi murtamaan tahalleen mitään tai muutenkaan satuttamaan itseäni, pelkään kipua.
Vierailija kirjoitti:
taivutat kättä
koko painolla
Miten sä edes löysit näin vanhan ketjun
Siis mihin suuntaan pitää taitaa kättä että se murtuis
Pitääkö tämä paikkaansa? En googlettamalla löytänyt tietoa
Satasella murran sulta kummatkin kädet ja jalat. Laita s-posti osoite jos kiinostaa.
Lisämaksulla voin muotoilla myös nenäsi uudelleen.
Hyppää trampoliinilta