Kuinka monella 45 ja + naisella on rakastaja?
Kommentit (39)
Riippuu ihan henkilöstä.
Jos on Linda Lampeniuksen vartalo ja hällä ikää 50!
Kelpaa kuule liikunnallinen kaunisvartaloinen nainen kaksi- kolme kertaa nuoremmillekin.
Aivan henkilöstä kiinni.
Joku on kaunis kaiken ikää ja joku tätiytyy jo 30-40-vuotiaana. Esim Jenni Kokander on 40 ja näyttää vanhemmalta kuin Linda ja vaikkapa Pippa Laukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miten noin vanhalla voisi/pitäisi olla rakastaja?
Nuohan on kaikkein kuumimpia
mies52v
No mikäs siinä jos haluaa kuivaan vedellä.
Vesi vanhin voitehista.
Luulis et jonkunverran roiskuu siemennestettä jyystäessä.
Mies on aika kuiva siinä tapauksessa, jos sitä ei lennä.
miks helkutissa olis kuiva.
Minulla on arki mies 😍 Palvelu pelaa, hyvää seksiä ja paljon läheisyyttä. Kummatkin hoitaa omat lapsukaiset yksin viikonloppusin.
En pystyisi saamaan erektiota yli 23-vuotiaan naisen kanssa.
Mulla on viime vuodet ollut vain 45+ naisia rakkaussuhteissani, emme ole asuneet yhdessä.
Ei ole kuivaa, kun kumpikin tietää, mistä toinen tykkää :)
N42
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi saamaan erektiota yli 23-vuotiaan naisen kanssa.
Seksielämäsi välillä muutama vuosi tästä eteenpäin - hauta kuulostaa todella tylsältä.
Aika moni 40+ nainen on vasta löytänyt täyden seksuaalisen potentiaalinsa. Eikä enää häpeile tai mieti mitä toinen ajattelee, vaan osaa heittäytyä ja ottaa oman nautintonsa. Täysillä. Minä olen 46 ja minulla on pari vuotta nuorempi komea fwb, jonka kanssa naiskennellaan tunteja putkeen, eikä mistään limakalvojen kuivuuksista ole tietoakaan. Ja jos olisi, niin siihenkin löytyy ratkaisuja, ei ole mikään este.
tiiäkkö, jos on kuivaa, niin vika on yleensä siinä vastapuolessa.
Minä olen 50+ ja elän yksin, en halua miestä pidettäväksi, mutta kyllä mulla on miehiä jos haluan. Neljä miestä viestittää minulle aktiivisesti, ovat olleet joskus suhteessa kanssani ja joskus lämpenen hetkeksi jollekulle, tunteita on edelleen mutta kaikilla on omat elämät ja työ- ja lapsimurheet. Koen, että olemme ystäviä ja välillä asiat fyysistyy, tosin tapaan heitä muutenkin ja jos ei huvita niin seksiä ei ole. Lisäksi on yksi erityinen mies, joka asuu kaukana ja on naimisissa, hänet olen nähnyt viimeksi 10 vuotta sitten, hän ei ole onnellinen liitossaan, joten välillä viestailemme ja muistelemme vahvaa kemiaamme, toivon hänelle pelkkää hyvää ja aina kysynkin, että kuinka he kaikki voivat. Häntä rakastan ja haluan vaan että olisi onnellinen ja koko perhe terveenä. Seksi ei ole minulle enää niin tärkeää kuin nuorempana.
45-vuotiaana heräsin todellisuuteen miehistä, ja sen jälkeen on ollut rakastajatar.
N47
Minulla on vakituinen seksikumppani ollut nyt jo kolme vuotta muutaman vuotta nuoremman miehen kanssa.
En ole vielä kuivaa nähnytkään.
N50
Onko rakastajat vain maustetta omaan arkeen vai onko suuria tunteita mukana?
Harrastus tuokin.
Tuottaa mielihyvää, laskee stressiä ja nostaa kuntoa. Tietysti riippuu asennosta.
Vierailija kirjoitti:
Harrastus tuokin.
Tuottaa mielihyvää, laskee stressiä ja nostaa kuntoa. Tietysti riippuu asennosta.
Muut harrastukset onkin nykyään vähissä ja ihminen on sosiaalinen eläin 😷
Vierailija kirjoitti:
tiiäkkö, jos on kuivaa, niin vika on yleensä siinä vastapuolessa.
Aivan. Minä kostun jo, kun mieheni halii ja pussailee minua.
Jokaisella palstamammalla on 5-10 rakastajaa.
Olipas neiti juristi. Kunnon äijä olisi tarvittaessa aloittanut sodan naisen takia.
jotta saisi naisen.