Tietyn nimiset ihmiset ovat tietyn näköisiä
Vai mitä?
Esim.
Niko, lyhyt siilitukka. tumma tai ristiverinen
Johanna, huomaamaton harmahtava
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Mun tutuissa ja tutttujen tutuissa on jostain syystä monta timoa ja kaikkia veemäisiä m*lkeroita....
Timo on naristin nimi. Varsinkin tulee mieleen yksi narsisti Savosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa lähikaupassa työskentelee kaimani eikä hän muistuta yhtään minua.
M31
Näen teissä paljonkin samaa.
T. Näkijä
Olet se sama paskapää, joka trollasi täällä viime vuoden juhannuksena. Et ole mikään näkijä, olet pelkkä pelle.
M31
Ei, Pellet ovat Hermanneja.
T. Näkijä
Joo, sama tyyppi olet. 🙄
M31
Sinäkin olet se sama kuin viime juhannuksena! Ähäkutti, olenkin oikea näkijä!
t. Näkijä
Kapteeni ilmiselvä sinä olet, et näkisi eteesi edes kirkkaana kevätpäivänä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Heikit kilttejä😎
Varsinkin Himmlerin Heikki oli.
Esterit, Ullat ja Marja-Leenat lyhyt hiuksisia, tavallisia ja siivoustyötä tekeviä.
Todella! Enpä ole huomannut ennen!
Tarkemmin kun katsoo, niin tosiaan Mertalan Markku näyttää ihan Mertalan Markulta eikä ollenkaan Tuppuraisen Joukolta!
Tätä pitäisi tutkia tarkemmin!
Vierailija kirjoitti:
Annat on tunnekylmiä ihmisiä. Tiedän kaksi Annaa ja toisessa oli ainakin psykopaatin piirteitä selkeästi. Työkaveri ja entinen kaveri kyseessä.
Minä tunnen Annan, joka on iloinen pulputtaja ja todella sosiaalinen ihminen, tummahiuksinen.
Johanna on lyhythiuksinen ”miestennielijä”.
Eero umpimielinen introvertti, ristiverinen.
Timo mustasukkainen plösö, keskusteluun kyvytön, vain nyrkki puhuu.
Matti innokas naisten perään, kolmas aviovaimo tällä hetkellä, ahkera työmies.
Eli ei nimi kerro ihmisestä mitään, jokainen on yksilö ja itse vastuussa tekemisistään tai tekemättä jättämisistään. Ulkonäkö on perintötekijöistä johtuvaa, ei nimistä.
Uskon tähän. Kerran yksi tuntematon ihminen arvasi etunimeni oikein "ulkonäön perusteella". Se ihmetyttää minua vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani Terhit on kipakoita ja ärsyttäviä. Lasset on leppoisia ja Repet on juoppoja. Fakta.
Aijaa. Yhtäkään Repeä en kyllä tunne, mutta jos Reijoa tarkoitat niin niitäkin on moneen lähtöön.
T. Terhi
Reijot on pääsääntöisesti pahimpia ihmismulkkuja.
Ainakin Nikot Seyyed ja Saarinen ovat lyhyttukkia ja tummahkoja
Vierailija kirjoitti:
Tanja on paksun naisen nimi.
45 täyttänyt Tanja ei koskaan paina alle 90 kg joten häntä ei enää punnita neuvolassa.
Ystäväni on Tanja. Mallinvartalo edelleen.
Ikää 53 vuotta.
Tunnen myös toisen todella hoikan Tanjan.
Se siitä sinun teoriastasi😅
Markuilla on maatalouslomittajan haalarit tahi muuten vaan maanviljelijän kamppeita ympärilläns, uahi palvelee 2 Markku-nimistä lomittajaa ja pikkuserkullani Markulla on maitotila ja yhen Markun luona olin työharjoittelussa 2005 ja yks Markku kävi hoitamassa lehmien sorkkia meilla 90-luvulla
Mikko ja Mikot, joko elämänkoululaisia juntteja tai muuten personaalisuushäiriöisiä uuvatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani Terhit on kipakoita ja ärsyttäviä. Lasset on leppoisia ja Repet on juoppoja. Fakta.
Aijaa. Yhtäkään Repeä en kyllä tunne, mutta jos Reijoa tarkoitat niin niitäkin on moneen lähtöön.
T. Terhi
Terhit Kulmuni ja Kilpi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Heikit kilttejä😎
Tämä ei pidä paikkaansa. Kaikki Heikit jotka minä tiedän (2kpl) ovat täysiä perseenreikiä. Outoja päällepäsmäreitä.
Tanjat hoikkia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanja on paksun naisen nimi.
45 täyttänyt Tanja ei koskaan paina alle 90 kg joten häntä ei enää punnita neuvolassa.Ystäväni on Tanja. Mallinvartalo edelleen.
Ikää 53 vuotta.
Tunnen myös toisen todella hoikan Tanjan.
Se siitä sinun teoriastasi😅
Totta. Molemmat tuntemani Tanja ovat lähempänä viittäkymppiä ja hoikkia. Vaikka toinen onkin venäläistaustainen ja venäläisnaiset tunnetusti pulskistuvat Keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Uskon tähän. Kerran yksi tuntematon ihminen arvasi etunimeni oikein "ulkonäön perusteella". Se ihmetyttää minua vieläkin.
Minä en usko. Mä pidän nimestäni ja olen mielestäni ihan nimeni näköinen. Aina kun tapaan jonkun saman nimisen joka on ihan eri näköinen kuin minä, ajattelen että et sä voi olla Päivikki (nimi muutettu) kun et oo yhtään mun näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri johanna on pikkuinen rillipää brunette räväkällä luonteella ja miehiä piisais jos huolisi mutta kun tykkää enemmän naisista ;D
Miten nimi Anna millainen mielikuva tulee?
Anna on totinen ja hiljainen.
Tunnen yhden hiljaisen Annan, yhden papupata Annan ja yhden mielipide-Annan. Kaikki ovat mukavia mutta täysin erilaisia. Kukaan ei kylläkään ole totinen.
Kukahan s v e k o m aani siellä kirjoittelee? Sanna on esim. vanha nimi jolla on juuria arabiassa, hepreassa ja kreikassa riippuen mitä lähdettä tarkastelee (Susanna, Alexandra) ja nimeä on annettu Pohjoismaissakin iät ja ajat. Johtuuko tuollainen sekoilu sinulla huonosta itsetunnosta vai mistä?
Miksi antaa lapselle nimeksi Catharina Elisabeth jos sukunimi on vaikka Virtanen ja nimestä väännetään kuitenkin joku Kata Essi tms. lyhennyksenä?