Tietyn nimiset ihmiset ovat tietyn näköisiä
Vai mitä?
Esim.
Niko, lyhyt siilitukka. tumma tai ristiverinen
Johanna, huomaamaton harmahtava
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeroissa on harvinaista sydämen lämpöä joka on täysin epäsuomalaista. Tuskinpa ovat suomalaisia ollenkaan. Eeroilla on absoluuttinen nuottikorva. Eerot ovat hyvin harvinaisia ihmisiä koko Universumissa. Hyvin komeita.
Terveisin, Eero
Minun kirjoittamani. Jos olet tuollainen Eero niin moi :)
Jos olet erilainen Eero, niin moi :)
Vierailija kirjoitti:
Nimi on joko vakavasti otettava tai sitten ei.
Klassiset kuten Maria, Catharina, Anna, Olga, Elisabeth jne ovat asiallisia.
Hepsankeikan nimiä ja mitääntarkoittamattomia lähinnä outoja lyhenteitä ovat taas esim:tiia, sanna, kati, jenna....
Ria, Ia = Marian lyhenteitä
Fiia = Sofian lyhenteitä
Katja = Jekaterinan lyhenne
Tanja = Tatjanan lyhenne
Jne.
Täällä yksi hepsankeikka-Tanja, hei vaan! :’D
Vierailija kirjoitti:
Sarit ovat aina kauniita ja kivoja ihmisiä.
Ullat ovat aika lyhyitä ja aina erittäin hoikkia. He ovat aina vaaleita ja sinisilmäisiä. Tosi söpön näköisiä.
Vanhempanakin kuin nuoria tyttöjä.
Tämä on totta. Vaihdoin nimeni Sari-Ullaksi, ja johan alkoi olla vientiä minullakin :)
T. ex-Pirjo 66v, 182 cm ja 128 kg, nykyinen söpöliini
Saimat ovat punatukkaisia ja räiskyviä. He ovat hyvin herkkiä, mutta suuttuessaan hyvin äkäisiä.
Saimat ovat maailman ihanimpiä ja lämpimipiä ihmisiä.
Voisin kirjoittaa paljon Saimoista.
Terot on pettureita tavalla tai toisella
Juhat on karskeja ukkoja rankalla menneisyydellä
Ismot ja Juhot on hauskoja ja luotettavia
Jennit on epäluotettavia ja kaksinaamaisia
Johannat on mielenterveysongelmaisia
Sarat on mystisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa lähikaupassa työskentelee kaimani eikä hän muistuta yhtään minua.
M31
Näen teissä paljonkin samaa.
T. Näkijä
Olet se sama paskapää, joka trollasi täällä viime vuoden juhannuksena. Et ole mikään näkijä, olet pelkkä pelle.
M31
Ei, Pellet ovat Hermanneja.
T. Näkijä
Joo, sama tyyppi olet. 🙄
M31
Sinäkin olet se sama kuin viime juhannuksena! Ähäkutti, olenkin oikea näkijä!
t. Näkijä
Anut antaa anusta.
Katja on kaikkien patja.
Anna antaa toisinaan panna.
Mariiaa moni riiaa vaan ei saa.
Piian on piian asemassa.
Tuuli on nimensä mukainen ja Linda usein hymyilee.
Kaukot ovat hyvin hoikkia.
Muuan Kauko oli olemukseltaan kuin Dostojevski.
Jaanat ovat inhottavia, Tarjat ovat ilkeitä , Ninat ja Niinat ovat paskanpuhujia ja ilkeitä. Pirkot tuittupäitä, Miiat lässyttäjiä ja herkkiksiä. Anut on kaikki vmäisiä samoin kuin Marit. Tuijat ovat nimensä veroisia. Kaikki tuntemani Kirsit ovat myös vmäisiä. Mervit ovat puliämmiä samoin Annet. Tuntemani Laurat ovat pääosin jees.
Arit ovat rasavillejä ja heidän sydämensä on puhdasta kultaa.
Tanja on paksun naisen nimi.
45 täyttänyt Tanja ei koskaan paina alle 90 kg joten häntä ei enää punnita neuvolassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaukot ovat hyvin hoikkia.
Muuan Kauko oli olemukseltaan kuin Dostojevski.
Minä tunnen yhden putkinäköisen Kaukon. Aina peilailemassa itseään, mokomakin linssilude.
Vierailija kirjoitti:
Tiiat ovat 155-senttisiä tasapaksuja pyöryköitä jotka pukeutuvat makkarankuoriin luullen olevansa hyvänkin näköisiä. Ovat kateellisia kaikille norjille sorjille luonnostaan viehättäville pitkäsäärille.
Jennat ovat tavarastaan hölliä ja yhden yön seuraa.
Sannat ovat tylsiä,.
Tarjat tavallisia tallukoita.
Eijat tekopirteitä.
Hannat kuivia ja epäseksikkäitä.
Pirjot toisinaan kaunaisia.
Sarat pissiksiä.
Sofiat köyhiä kouluttamattomia alaluokkaisista perheistä joiden äiti halusi laittaa ”erikoisen nimen äffällä koska itse on Päivi tai muu vastaava tylsimys”
Spot on 😂 t. Tia, tasapaksu, makkarankuoriin pukeutuva pyörykkä.
Tunnen kaksi Jenniä, toinen 180 ja toinen 178 cm.
Onko sitten kuitenkin niin, että nimi miestä pahentaa? Pitääkin nimetä mahdollinen (mahdoton) jälkikasvuni Fabioksi, niin eipähän tarvitse ainakaan isänsä jalan jäljissä seurata.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Sannat on tummatukkaisia ja kalpeanaamaisia, siniset silmät ja päärynävartalo.
Mulla on kyllä keskivaalea hieman keltaiseen taittava iho, tiimalasivartalo ja vihertävät silmät. Oma huomio on, että me Sannat ollaan kyllä ainakin jonkinlaisia varttihulluja kaikki :D
Mun tuntema Sanna on vaalea ja kaunis. Tosi kiva ihminen joka joskus saa naurukohtauksia kuten minäkin.
Krista. Olen ehkä 4 tuon nimistä tavannut ja jokaisella on ollut aika villistikin luonnonkiharat hiukset! No joo, Kososella ei kai ole...?
Ei se ny noin voi mennä. :D Kaikki vauvat näyttää perunoilta, ei sitä voi tietää millane hiustyyli sillä vauvalla o aikuisena. :o
Ihanko todella? Siis jos maailmassa on miljoona saman nimistä ihmistä niin totta kai ne ovat kaikki ihan samanlaisia.