Nuori työkaveri käy kuumana minuun
Tai oikeastaan hän on vain harjoittelija. Parikymppinen tyttö yliopistolta. Itse olen jo varttuneempi (48v) mutta sporttinen ja nuorekas, moni varmaan arvioisi kolmekymppiseksi. Olen esimies asemassa ja huomannut miten tuo nuori tyttö hymyilee minulle. Ja hakeutuu monesti seuraan, tulee muka kyselemään jotain kysymyksiä minulta mutta jotenkin tulee sellainen olo että enemmänkin kaipasi minun seuraani. Kai se on totta mitä sanotaan että moni parikymppinen nainen fantasioi vanhemmasta itsevarmasta korkea statuksisesta miehestä...;)
Onko kellään kokemusta tästä? Miten pitäisi edetä. Olen sinkkumies.
M48
Kommentit (20)
Ah, nuoret tytöt osaavat olla niin veikeitä ja flirttailevia meitä vanhempia miehiä kohtaan. Kiihotun päivittäin töissä kun riisun heitä silmilläni.
Markku56
Ymmärrän, kuomaseni. Nuoret vilkkusilmäiset, työharjoittelija asemassa firmaan tulevat parikymppiset korkeakouluneitokaiset käyvät lähes säännönmukaisesti kuumana siihen osaston 55+ kunkkuun.
M56
Vierailija kirjoitti:
Uskottavaa olisi, jos sukupuolet olisi toisinpäin.
😂
Onko tyttö eroperheen lapsi ja hukassa itseltään?
Älä hyväksikäytä tyttöä. Hän varmaan uskaltautuu vielä omanikäisten kanssa.
Ylitöitä ja kuumaa pimpin lipsuttelua toimiston pöydällä. Näin siis näyttää minun kristallinen pallo.
Älä etene. Tyttö luultavasti pitää sinua turvallisena isä hahmona ja ajattelee että sinuun on helppo tukeutua, kun olet reilusti vanhempi ja ymmärrät että hän voisi olla vaikka tyttäresi. Hän saattaa pelästyä pahanpäiväisesti jos yrität häntä siinä mielessä lähestyä. Sivuhuomautuksena vielä totean että itseäsi huijaat, jos luulet melkein 50 täynnä näyttäväsi 30-vuotiaalta.
No tietysti kutsut nuoren naisen huoneeseesi, alat kähmiä ja selittää kuinka olet huomannut, miten nainen on sinulle hymyillyt ja hakeutunut seuraasi. Noin 10 sekuntia myöhemmin Suomeen on tullut taas yksi naama norsunveellä kulkeva suomiämmä, ja suomiäijät pääsee taas itkemään, kuinka suomiämmät ovat niin rumia kun eivät edes hymyile ja kohtele suomiäijiä ihmisinä.
Jatkot sitten kertoo poliisi tai syyttäjä tai pomosi, riippuen kelle kaikille nainen kertoo esimiesasemasi väärinkäytöstä ja ahdistelusta.
Tietenkin mammat tyrmäävät tämän.
Lisäksi väittävät että toisinpäin olisi ok.
Olette oikeasti huvittavia.
Vierailija kirjoitti:
Mä panisin. Mut veikkaan et haukkaat paskaa
Aika nopeasti olisi ap:n ura taputeltu, kun sotkeentuisi harjoittelijaan. Seksuaalista häirintää ja vallan väärinkäyttöä. Harjoittelija osaa nuoleskelun tai ap kuvittelee kiinnostuksen. Miehillä on kummallinen tapa sekoittaa kiinnostus ja iloinen luonne toisiinsa. Vakio on myös, että jos nainen on ihastunut johonkin omanikäiseen miespuoliseen työkaveriin niin kaikki muutkin miehet yleensä vanhemmatkin alkavat piirittää tätä naista. Nainen on jo silloin tehnyt valintansa ja muilla miehillä ei ole mitään saumaa naiseen, mutta miesten logiikka on jotain muuta.
Uskottavaa olisi, jos sukupuolet olisi toisinpäin.