onko täällä muita tosi pieniä naisia?
En nyt tarkoita mitään 160cm.
Itse olen 146/41 ja harvoin törmään muihin yhtä pieniin. Mietinkin kuinka paljon meitä mahtaa olla, ja miten muut kokevat kokonsa.
Itse olen nykyään ihan tyytyväinen kokooni, mulla on tosi kookas mies. (192/110) ja joskus meidän kokoero herättää huvitusta, muuten en juuri kommentteja koostani kuule. Olen ihan ikäiseni, aikuisen naisen näköinen, isopyllyinen ja -tissinen enkä naamastani ainakaan yhtään ikäistäni nuoremmannäköinen.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:03"]
onpa taas kommentteja... taitaa isoja av-matameja harmittaa, kun olemassa pieniä, siroja naisia? (en ole ap, enkä enää pieni tai sirokaan.)
[/quote]
Hä? Tässä ketjussa on kaksi kommenttia, joista toinen on vain ihmettelevä. Ja kyllähän se nyt on poikkeuksellista, että joku on noin pieni, ap varmaan tietää sen itsekin.
Mulla on aika monta pienehköä ystävää ja kaveria, mutta he ovat ns. "normaalin pieniä" (anteeksi ap, tarkoitukseni ei ole kutsua sinua epänormaaliksi :D), yli 150 cm. Kerran yhteen harrastuskerhon kokoontumiseen tuli niin pieni nainen, että luulin häntä ensin lapseksi, kunnes näin hänet paremmin edestä. Hän oli varmasti ap:n pituusluokkaa ja hirveän siro. Kyllä alle 150-senttiset naiset ovat aika harvinaisia!
[/quote]
Mikä on sellainen harrastuskerho, jossa et erota lasta aikuisesta muusta kuin edestä katsomalla?
[/quote]
Kyse oli moottoripyöräkerhon ajokauden avajaisista, ja näin tuon naisen aluksi kypärä päässä.
[/quote]
Ja kiinnostuit heti ja päätit mennä suoraan kysymään, että ottaako harrastuskaveri karamellin?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:25"]
Miehesi kuulostaa tapaukselta jota panin pari viikkoa sitten
[/quote]
Ja nyt sitten kirvelee heppiä niin perk***sti, että pitää täällä mainostaa...?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:25"]
Miehesi kuulostaa tapaukselta jota panin pari viikkoa sitten
[/quote]
Mieheni ei ole homo, joten tuskinpa on sama kaveri kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:03"]
onpa taas kommentteja... taitaa isoja av-matameja harmittaa, kun olemassa pieniä, siroja naisia? (en ole ap, enkä enää pieni tai sirokaan.)
[/quote]
Hä? Tässä ketjussa on kaksi kommenttia, joista toinen on vain ihmettelevä. Ja kyllähän se nyt on poikkeuksellista, että joku on noin pieni, ap varmaan tietää sen itsekin.
Mulla on aika monta pienehköä ystävää ja kaveria, mutta he ovat ns. "normaalin pieniä" (anteeksi ap, tarkoitukseni ei ole kutsua sinua epänormaaliksi :D), yli 150 cm. Kerran yhteen harrastuskerhon kokoontumiseen tuli niin pieni nainen, että luulin häntä ensin lapseksi, kunnes näin hänet paremmin edestä. Hän oli varmasti ap:n pituusluokkaa ja hirveän siro. Kyllä alle 150-senttiset naiset ovat aika harvinaisia!
[/quote]
Mikä on sellainen harrastuskerho, jossa et erota lasta aikuisesta muusta kuin edestä katsomalla?
[/quote]
Kyse oli moottoripyöräkerhon ajokauden avajaisista, ja näin tuon naisen aluksi kypärä päässä.
[/quote]
Ja kiinnostuit heti ja päätit mennä suoraan kysymään, että ottaako harrastuskaveri karamellin?
[/quote]
Häh?
Naisella alle 150 cm pituus luokitellaan invaliditeetiksi, mutta en tiedä miksi. Kyllähän lyhyydestä toki on haittaa, on riskisynnyttäjä, vaatteiden ja kenkien hankinta hankalaa yms.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 19:05"]olen muuten ennen raskautta ollut 35kg, ja ihan normaalipainoinen BMIn mukaan silloinkin :)
ap
[/quote]
Minkä laskurin mukaan normaalipainoinen? Jos syöttää nuo mitat (146 cm / 35 kg) tänne:
niin tulos on "merkittävä alipaino".
Kun te harrastatte seksiä lähetyssaarnaajassa, niin jääkö sun naama jonnekin miehen rinnan tai kaulan kohdalle?
Minäkin alle 160cm, yli 155cm ja mieheni 190cm. Lyhyt ja pieni nainen olen, mutta ihan naiselta näytän vartaloltani ja kasvoiltani. Koskaan ei ole pituus tai pienuus häirinnyt, pidempi en tosiaan edes haluaisi olla. Ja seksin harrastaminen sujuu täysin ongelmitta.
Minä olen 150,5 cm pätkä ja painoa noin 45kg. Paino on heitellyt 45-48kg välillä, raskausaikana tietenkin painoa tuli reilusti lisää. :) Kaksi lasta olen synnyttänyt alateitse, vaikkakin neuvolassa ja ultrassa pelkäsivät ettei kokoni puolesta onnistu. Itsepä olin koko ajan eri mieltä, äidin vaisto ;)
Hobitti ilmoittautuu, 148 cm/44 kg. Nuorempana harmitti, kun muiden mielestä lyhyys oli jotenkin niin hirveän erikoista ja moni tuli kysymään, että "saako sua nostaa?" Nykyisin on itse ihan sujut oman pituuden suhteen ja lähinnä huvittaa jos joku jaksaa isoon ääneen ihmetellä, että "höhöö kääpiö".
Toi paisuvaiskudos-vastaaja en ole minä.
Mies on sellainen raamikas, ei mikään bodari mutta ei läskikään, enemmän kova kuin pehmeä. On mun mielestä tosi nami, tykkään isoista miehistä, ja mun mies on tietysti muutenkin ihana:)
Ja Joo, tiedän että olen"epänormaalin"pieni, sen takia täällä kyselenkin löytyisikö muita. En ota siis itseeni, kuten sanoin, olen ihan tyytyväinen itseeni nykyään.
ap