Anoppi haukkuu koska annan lapsen ”lintsata”
Olin keskiviikkona kipeä oli kuumetta melkein 40 astetta ja olin aika tokkurassa joten en todellakan olisi pystynyt ajamaan autoa.
Sen takia 10 vuotias jäi kotiin kun vien hänet sinne koska matkaa koululle 15 km
Tilasin voltista mäkkäriä kun en päässyt kauppaan. Päivä meni sohvalla torkkuessa ja 10 sekä 5 vuotias katsoivat netflixiä.
Sitten anoppi ryntäs sisälle ja alkoi haukkua lasten kasvatusta et annan lintsata ja katsoa tvtä koko päivän.
Siis oikeasti?
Tapahtui siis kun mies työmatkalla
Kommentit (15)
15 km koulumatkalla on oikeutettu maksuttomaan koulukyytiin, miksi ette käytä sitä?
Pidä ovi lukossa. Mistä tiesi asian laidan? Mitä asiaa teille muutenkaan on yhtäkkiä. Ei onnistuisi hkissä ja jos olet kaupunkilanen niin rajat anopille ASAP. Pitäkööt huolen omista asioistaan, millä oikeudella puhuu sinulle noin.
Et viittinyt pyytää anoppia kuskamaan koulumatkoja? Ai nii mutta hänhän ei tietenkään olis auttanut. Syynkin keksit varmasti nopeasti👎
Vierailija kirjoitti:
Miksei lapsi kulje koulukyydillä?
Koulukyydillä? Korona-aikana täyteen ahdetussa taksissa, juu ei kai nyt kukaan järkevä käytä mitään koulukyytejä jos ei ole ihan pakko. Ei ihme että virus leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukyydillä? Korona-aikana täyteen ahdetussa taksissa, juu ei kai nyt kukaan järkevä käytä mitään koulukyytejä jos ei ole ihan pakko. Ei ihme että virus leviää.
Täyteen ahdetut luokat... Niin tuota...
Anoppi ois kyydinnyt, hoitanut, syöttänyt.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tapaus nyt olisi ollut "ihan pakko".
Jälleen sama anoppineuroosista kärsivä keksinyt uuden anoppiaiheisen aloituksen.
Oletko siis normisti terveenäkin kotona niin että ajelet lapsia päivisin kouluun? Olen ope 500 lapsen koulussa ja noin kolmasosa kulkee koulukyydeillä. Vanhempien kyyditykset eivät ole lisääntyneet korona-aikana, sillä vanhemmat ovat töissä päivisin
Tuohon kouluun kuskaamiseen en ota kantaa, mutta on se nyt he*vetti kumma, että joku haluaa edes hetkeksi tulla sisälle, kun toisella on 40 astetta kuumetta!?
Oletko käynyt koronatestissä?
Onko 40 astetta kuumetta sinulle normaalia? Itse olisin varmasti sairaalakunnossa noilla lukemilla....
Miksei lapsesi kulje koulukyydillä?
Vietkö lapsesi normaalisti kouluun samalla kun menet itse töihin?
Mitä merkitsit wilmaan syyksi, että lapsesi jäi pois koulusta? Vai ilmoititko hänet sairaaksi?
----
Näihin kun annat järkevän vastauksen, voin uskoa tarinasi.
Siis miten sun lapsi ei 15km matkasta selviä? Linja-autot ja taksi on keksitty. Niillä ne muutki kulkee, ei kukaan vie tuon ikäistä enää kouluun. Se on noloakin.
Joo ei jatkoon. Taksi on keksitty, koulukyyti, anoppi olisi voinut viedä jne.
Mutta ei kukaan joka päivä kyyditse tuon ikäistä enää kouluun, se on vaan noloa.
Yksi päivä sinne tänne ei meinaa yhtään mitään koulutuksen kannalta.
Höyrypäistä valittaa tuosta.