"Kiva" olla halveksittu kun en käy töissä.
Taas sen näki kun käytiin miehen siskon tytön 18v synttäreillä kuinka miehen sisko ei halunnut oikein jutella yms hän kun arvostaa ihmisiä sen suhteen käykö töissä vai ei niin ei pidä minusta. Sama omien siskojeni kohdalla. Harmittaa.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:54"][quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:44"]
Epäilen jotenkin vahvasti, ellei sulle ole sitä suoraan sanottu.
Mä en käy töissä(kotiäiti), enkä kyllä välitä hittoakaan jos joku halveksii minua sen takia. :D Yks hailee. Jos ihminen tosiaan luokittelee tuttavansa sen mukaan onko työelämässä vai ei, ei se ihminen ole ystävyyden arvoinen. Unohda. :)
[/quote]
Niina?
[/quote]
En ole, mistä näin päättelet? :D
[/quote]
Oli kuin suoraan yhden mun kaverin kirjoittama, ihan samallainen kirjoitustyyli, hymiöt samanlaisia ja asiasisältö tismalleen sama. Ajattelin jo, että jäi kiinni av:ttamisesta. Höh :)
[/quote]
Vastauksellaan jo paljasti itsensä.:) Ei muuten olisi kysynyt, että mistä niin päättelit. Kummasti on mieli muuttunut kun ei töitä saa alalta ja liian ylpeä enää paskahommiin. :D
Mun äiti aina arvosteli, kun olen vain kotiäiti ja olen ollut sitä pitkään. Kerran sitten sanoin suoraan tuttavallemme äitini kuullen ja yhtään itseäni vähättelemättä ja anteeksi pyytelemättä, että "en, en ole ollut koskaan töissä ja aion olla kotona edelleen niin kauan, että nuorimmainenkin menee kouluun". Sen jälkeen äiti ei ole sanallakaan puhunut töihin menosta, ei edes pienesti vihjaillut. Varmasti edelleen häpeilee loisena elävää tytärtään, mutta kai huomasi, että siitä on turha minulle mitään sanoa. Sen verran ylpeänä ja päättäväisesti sen sanoin. Lasten kotihoito kouluikään asti on ainoa asia, jonka haluan tehdä ja josta haluan olla voida olla sitten jälkeenpäin ylpeä. Ei mua monikaan arvosta, mutta enää en jaksa heistä välittää.
Ap:kin rohkeasti vain olemaan oma itsensä. Leuka ylös ja itseensä luottaen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:59"]Anteeksi nyt, ap, mutta oletko kiinnostavaa seuraa?
Mistä saat virikkeitä, älyllisiä haasteita elämääsi, mitä harrastat, mistä mielelläsi juttelet? Puhutko mieluiten kodin piiriin ja lasten saavutuksiin liittyvistä asioista, parisuhteista (palstan tyyliin), terveydellisistä vaivoista yms.? Mitä annettavaa sinulla on keskustelukumppanille?
[/quote]
Haista nyt! Olen ollut työelämässä liki 40 vuotta, eipä ne keskustelut niin huikaisevia meidän työllistenkään suusta ole. Lue vaikka malliksi tuo möläytyksesi! Melkoinen urpo olet viisasteluinesi!
Joten loppuelämän sitten olla möllötät?
Sinua vanhemmatkin ihmiset ovat aloittaneet opinnot alusta, kansakoulupohjalta. Sinullahan on nytjo olemassa hyväksi luettavia opintoja.
Miten niin et jaksa? Sinulla on koko loppuelämäsi aikaa, ei kannata antaa periksi. Ero sinun ja enemmistön välillä on vain tahti, jolla saat opintoja suoritettuja.