Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua, että mulla on jokaisessa etuhampassa isot välit?

Vierailija
21.08.2024 |

Ylhäällä ja alhaalla. En tiedä ketään, jolla ei olisi käytännössä kaikki näkyvät etuhampaat käytännössä kiinni toisissaan.

Asia ei mitenkää muuten haittaa, mutta näyttää vain hirveälle. Näytänn ns harvahampaalle kun puhun. Itsellä puhuessa näkyy alahampaat, mutta ei ylähampaita. Hampaista kun on kyse, niin esteettinen korjaaminen maksaa varmasti maltaita.

Löysin Reddististä aiheeseen liittyvät keskustelun: https://www.reddit.com/r/askdentists/comments/1bjh4jd/ive_never_seen_an…

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on helppo korjata. Serkullani oli sama vaiva, hammaslääkäri laittoi jotain massaa niihin väleihin ja sen jälkeen näytti siltä että serkullani oli aivan upeat luonnolliset hampaat. 

Vierailija
2/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään täällä samanlaisia hampaita? Haittaako ne, vai oletteko tehneet niille jotain?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on helppo korjata. Serkullani oli sama vaiva, hammaslääkäri laittoi jotain massaa niihin väleihin ja sen jälkeen näytti siltä että serkullani oli aivan upeat luonnolliset hampaat. 

Maksaako tuo paljoa?

Ap

Vierailija
4/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään täällä samanlaisia hampaita? Haittaako ne, vai oletteko tehneet niille jotain?

Ap

Mulla ei ole ja aika harvoilla olen nähnyt. Teitä kutsutaan harva hampaiksi. 

Vierailija
5/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ylempänä sanottiin että on helppo ja varmaan ei hirveän kallistakaan ne raot täyttää.

Vierailija
6/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ja nopea homma hammaslääkärille. Rohkeasti vaan kysymään. Maksaa paikkausten verran.

Vierailija
7/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hampaiden oikomista lapsena. Pitääkö nyt ottaa raudat. Entä onko hammaslääkärit tehneet koskaan kosmeettista hammashoitoa.

Vierailija
8/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä kesänä tavannut Helsingissä kaksi miestä jolla on todella harvat hampaat. Samoin on viime kevään Euroviisuissa Iso-Britannian edustajalla Olly Alexanderilla. Eivät ne hänen viehätysvoimaansa vähennä.

Ajattele että hammasvälit on helpompi puhdistaa kuin tiukasti toisissaan kiinni olevien hampaiden välit.

Vierailija
9/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin tähän kuvan, koska ei löydy samanlaisia edes kuvahausta.

Jos ei ällötä katsoa, niin : https://ibb.co/BB3mbhY

Eikö olekkin aika järkyttävät?

Ap

Vierailija
10/10 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän