Miten te voitte käyttää android puhelimia?
Ne ovat hitaita ja lagisia. Käyttöjärjestelmä on sekava. Androidi ei saa päivityksiä, pitää joka vuosi ostaa uusi puhelin. Apple sentään tekee laatua ja puhelin kestää vuosia. Ja on tietoturvallinen! Ja se käyttis on vaan parasta. Ovat hintansa väärti, kyllä.
Kommentit (37)
En tiedä, ei hiivan lisääminen ainakaan auttanut, onko vinkkejä? Haluaisin tietää myös!
Otan käteen ja käytän. Soitan ja lähetän viestejä. Siinä se tarve mulla. Tykkään enemmän läppäristä, kamerana taas pitää olla kunnon kamera ja te joiden mielestä hyvåän puhelimen kamera vastaa laatukameraa, haistakaa kukkanen, ette ole hyviä kuvia nähneetkään.
mulla suomalainen uusi nokia, android. Ihana, ja aivan mahtava kamerakin!
Kamera mulle tärkeä, olen kuvataiteilija. Applella huono värientoisto ja huono kamera
Pffft.. Tämä on kuin kiistelyä siitä, onko parempi hankkia ummetus vaiko ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Android=kiinalaisten vakoiluväline
Muahaha. Jopa vitsin murjaisit.
Vierailija kirjoitti:
Kamera mulle tärkeä, olen kuvataiteilija. Applella huono värientoisto ja huono kamera
Ootko trolli, en tiedä. Se sun ”nokialainen” on kiinasta ja täynnä vakoiluohjelmia. Älä kuvaa ainakaan kiinalaisia kavereitasi, varmaan kuolevat pian sen jälkeen.
Parhaat puhelimet on Oukitel ja Cat.
Vierailija kirjoitti:
Pffft.. Tämä on kuin kiistelyä siitä, onko parempi hankkia ummetus vaiko ripuli.
Riippuu kumpi on kumpi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko trolli, en tiedä. Se sun ”nokialainen” on kiinasta ja täynnä vakoiluohjelmia. Älä kuvaa ainakaan kiinalaisia kavereitasi, varmaan kuolevat pian sen jälkeen.
Missäs se sun "amerikkalainen" luurisi onkaan tehty?
Mistä lähtien Android on kiinalainen?
Eikä tuo käyttis itsessään ole mitenkään laginen. Tietysti jos rautapuoli heikkoa, niin sitten.
Niin teinimäistä, mulla onkin parempi puhelin kun sulla nännännää...Jos minä saisin valita palaisin retro nokiaan ;)
ylihinnoitellut omenat on vaaleanpunaista paitaa käyttävien niko-pettereiden vehkeitä. Kelpaahan niillä pikku bottomin toppisedilleen soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se sun "amerikkalainen" luurisi onkaan tehty?
No joo komponentit varmaan on tehty kiinassa, mutta pointti on softa, joka vakoilee sinua. Kiinalaisten softa tietysti vakoilee kaikkea. Voi olla että usakin vakoilee apple ekosysteemiä, mutta mieluummin annan demokraattinen länsimaan vakoilla kuin kiina diktatuurin.
Mä olen ihmetellyt ihan samaa asiaa Applen käyttäjien kohdalla.
Öyk öyk, dildotatko aplellasi nytkin?
Mieluummin kiinalaisten kuin amerikkalaisten.
Mitä Kiina on kellekään ulkomaalaiselle tehnyt? Kyllä ne on amerikkalaiset, jotka múrháávat ja kaappaavat ihmisiä.