Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa ammattia

Pähkinä
20.11.2020 |

Terve, 31-vuotias tehdastyöntekijä kyselee ura-neuvoja. Nykyinen työ ei anna mulle yhtään mitään. Työ on yksitoikkoista, jonka kuka tahansa normaalilla fysiikalla varustettu osaisi tehdä. Olen huomannut että kaipaan jotain ajateltavaa, jotain haasteita. Jotain missä saisi kokea oivalluksia. Mä rakastan kaikenlaisia älypelejä ja aivopähkinöitä. Tämä 3-vuotta mitä viettänyt tuolla tehtaalla on tehnyt musta vain väsyneen ja onnettoman. Oon huomannut että piristyn ja saan virtaa välittömästi jos joku kaveri esim. heittää jonkun älyllisen haasteen. Nojoo.

Suositelkaa ammatteja jossa saisi pähkäillä ongelmia, jota voisi ehkä itsenäisestikin tehdä. Heittäkää kaikenlaisia ideoita, niin katon jos joku nappais

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaaja. Jos yhtään kiinnostaa kokeile vaikka mooc.fi sivulta ohjelmoinnin alkeet kurssi.

Vierailija
2/7 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa asiakaspalveluala.

Ihmisillä on mitä ihmeellisempiä ongelmia ja kysymyksiä, joita saat ratkoa.

Lisäksi monesti ihmiset ilmaisevat hyvin pontevasti mitä haluavat, mutta se ei välttämättä ole, mitä he oikeasti tarvitsevat.

Ja mukaan mahtuu paljon sellaisiakin, jotka tulevat tiskille ja katsovat odottavasti, koska aspalla on tunnetusti ajatuksenlukutaitoja, joiden avulla hän saa selville asiakkaan ongelman ilman että asiakas sanoo sanaakaan.

Kuitenkin tällaisten turhauttavien ja tahattoman koomisten tapausten lisäksi on myös todella iloisia, mukavia ja kaikin puolin herttaisia ihmisiä, joiden auttamisesta tulee hyvä mieli koko päiväksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikostutkija

Vierailija
4/7 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköasentaja, kampaaja