Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan tuollasen itsetunnon kuin Jani Toivolalla!

Vierailija
20.11.2020 |

Millä tollasen saa? Aivan uskomaton. Tuo äijä ei välitä muiden mielipiteistä yhtään mitään. Käyttää mekkoja ja hameita.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000007631995.html

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Häshtägejä ihmetellessä tuli mieleen...

Miksi ihminen tuo itseään julki sillä agendalla, ketä hän haluaa panna? #gaypride, gayfather yms...

Miksi isyyskin pitää seksualisoida?

Miksi näet homoudessa vain panemisen? Miksi et ajattele: "Miksi tuo itseään julki sillä agendalla, ketä haluaa rakastaa?"

Vai onko perinteisiä arvoja korostavan heterovanhemmankin olemisessa ja elämisessä mielestäsi kyse vain siitä, "ketä haluaa panna"?

Ja btw, ei hän seksualisoi isyyttä, vaan ajaa asiaansa: isyys kuuluu kaikille halukkaille, hyville isille seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.

Vierailija
42/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Miksi ihminen tuo itseään julki sillä agendalla, ketä hän haluaa panna? #gaypride, gayfather yms...

Miksi näet homoudessa vain panemisen? Miksi et ajattele: "Miksi tuo itseään julki sillä agendalla, ketä haluaa rakastaa?"

Vai onko perinteisiä arvoja korostavan heterovanhemmankin olemisessa ja elämisessä mielestäsi kyse vain siitä, "ketä haluaa panna"?

Ja btw, ei hän seksualisoi isyyttä, vaan ajaa asiaansa: isyys kuuluu kaikille halukkaille, hyville isille seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.

Kaikilla homoilla on vain paneminen mielessä ja hakevat jatkuvasti seksiseuraa. Ne harvat homot ketkä ovat parisuhteessa, eivät tee päivän aikana muuta kun harrastavat seksiä tai vähintäänkin seksi pyörii kokoajan mielessä. Tiedän koska olen itse homo, tunnen nämä piirit ja haen jatkuvasti seksiseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita paljon itsetuntoa, että nautiskelee vinksahtaneen yhteiskunnan aallonharjalla.

Jos tekisi saman Saudi-Arabiassa, niin sitten.

Toivola tuossa asussa Saudi-Arabiassa kertoisi hyvästä itsetunnosta? Eiköhän se kertoisi pikemminkin vain itsetuhoisuudesta.

Vierailija
44/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tällä ainakaan tyylitajua ole. Skottiruutuhame ja armeijakuosinen paita...

Vierailija
45/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne toivolan velkakäräjät?

Vierailija
46/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla homoilla on vain paneminen mielessä ja hakevat jatkuvasti seksiseuraa. Ne harvat homot ketkä ovat parisuhteessa, eivät tee päivän aikana muuta kun harrastavat seksiä tai vähintäänkin seksi pyörii kokoajan mielessä. Tiedän koska olen itse homo, tunnen nämä piirit ja haen jatkuvasti seksiseuraa.

Miten niin 'kaikilla'? Olen itse naimisissa ja seksiä on kuten muillakin aviopareilla kerran kuussa ja sekin miehen aloitteesta. Itse olisin mieluiten kokonaan seksittä.

Mutta itse aiheesta että toivola on itsenikin mielestä next level myötähäpeällinen pelle ja veronmaksajain rahojen törsääjä.

Vierailija
47/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole itsetuntoa, vaan huomion hakemista. Sekaisin päästäänhän tuo on.

Eihän tuolla saa Suomessa kuin negatiivista huomiota. Minusta tuo vaatii pokkaa ja paljon.

Ap

Näytä yksikin juttu missä se on saanut lehdistöltä negatiivista palautetta vaatteistaan. Kokeile vaikka naisella kainalokarvat kuin miehellä rehottamassa ja siinä sinulle negatiivistä huomiota. Nykyajan mies voi olla vaikka mitä ja lehdistö ja SJW hurraavat.

Ole perinteinen kotiäiti, joka pukeutuu kun 50-luvun nainen ja katso millaista itsetuntoa se vaatii. Et saa edes jäädä rauhassa kotiin miehesi elätettäväksi ilman, että sinut haukutaan. Mekolla tai ilman.

Vierailija
48/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Ei vaan lapsille kuuluu hyvät tai hyvä vanhempi. Isyys eikä äitiys ei ole kaikkia varten,

Vierailija
49/49 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Miksei isä voi olla ihan vaan isä, miksi pitää erikseen mainita olevansa homoisä?

Itsensä jatkuva korostaminen luo enemmän vastakkainasettelua, kuin erilaisuuden hyväksyntää.