Haluan tuollasen itsetunnon kuin Jani Toivolalla!
Millä tollasen saa? Aivan uskomaton. Tuo äijä ei välitä muiden mielipiteistä yhtään mitään. Käyttää mekkoja ja hameita.
Kommentit (49)
Valehteleva kommari koko ällö äijä, mitään hyvää ei ole tuonut maailmaan, ajelee suomalaisten verorahoilla taksilla ympäriinsä ja öykkäröi, mokoma varas.
Jani toivola rahastaa lapsellaan niin härskisti. Kuvaa tyttöään joka päivä somessa ja kertoo mitä hän on sanonut tai tehnyt. Luulis nykyvanhemman ymmärtävän ettei lasta kuvata pikkareissa kaiken kansa nähtäväksi.
Hän haluaa elää " kuin taivaan lintu" vailla sääntöjä.
Outoa, oli sentään kansansa edustajana lakeja säätämässä monta vuotta. Ja kansa maksoi.
Luulen että hänellä on huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Päivi Räsäseltä vaaditaan tällä hetkellä tuhannesti enemmän munaa kuin Toivolalta.
No se on sun mielipide. Mun mielestä joka toinen mummeli suomessa on samanlainen tiukkapipo ja monet nuoremmatkin.
Ap
Mutta he eivät ole näkyvillä, koska jos olisivat, heidät tuomittaisiin.
No tuomitsija saatetaan tuomita. Silleen se menee. Sen varmaan kestää jos itsekkin haluaa että muut kestää sen oman tuomitsemisen.
Ap
Tuomitsemisen noidankehä on inhimillistä eikä siitä kukaan - edes sinä - ole vapaa. Jokainen ihminen on syyllinen ja syytön heittäköön kiven yms. Mutta se ei ole tuomitsemista, että on jotkut arvot, joiden mukaan haluaa elää.
eipä kävele kaduilla ja kohtaa todellisuutta tulis nokkaan. ylen kanavilla on hieno elvistellä ja levittää pokkeavaa agendaa ja suomalaiset maksavat paskan levityksen
yle kortille maksakoon katsoja kirjoitti:
eipä kävele kaduilla ja kohtaa todellisuutta tulis nokkaan. ylen kanavilla on hieno elvistellä ja levittää pokkeavaa agendaa ja suomalaiset maksavat paskan levityksen
Miten voit puhua väkivallasta? Tuon kyllä tuomitsen.
T: Tuomittujen tiukkapipomummojen puolesta aiemmin puhunut
Voisiko Kalevauva tehdä tästä ketjusta biisin, olisi nyt tarjolla aika hyvät lyriikat. T:tiukkapipomummojen puolestapuhuja
Ylen pitää pian alkaa katsojille, että saisivat niitä, kieh.
N, 60+
Ei tuo miesten mekkoihin ja hameisiin pukeutuminen minua häiritse. Ihmetystä vain herättää miksi Toivola haluaa noin julkisesti esiintyä? Olen tainnut missatata jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo miesten mekkoihin ja hameisiin pukeutuminen minua häiritse. Ihmetystä vain herättää miksi Toivola haluaa noin julkisesti esiintyä? Olen tainnut missatata jotain.
Mikä tämä juttu on? Miksi Harry Styles on mekoissa Voguessa? Vain siksikö, koska voi?
Millä tavalla hän tytölle tyly ohjelmassa? En ole nähnyt.
Osaako joku sanoa miksi miehet haluavat pukeutua mekkoihin?
Tytöllä on tosiaan usein vain pikkarit kuvissa yllään ja pädi edessä. Kasvojen kuvaamatta jättäminen tuntuu hieman tekopyhältä kun muuten kaikki kuvataan ja raportoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan?
Traditio naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Haluavat viedä naisilta kaiken.
Minusta ei vaikuta, että hänellä olisi hyvä itsetunto. Ainakin aiemmin oli paljon uutisisissa uupumisen tai masennuksen vuoksi ja siitä että valtavia pikavippivelkoja yms. Rohkea? Kyllä. Hyvä itsetunto? En tiedä.
Minkä ikäinen lapsi on?