Josku kylillä näkee näitä farmariasuisia 55+ miehiä, on tennarit ja tyköistuva paita, menisi ihan kolmevitosesta!
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes kehtaisi akateemisena ja 50v naisena kävellä tuollaisen teiniä leikkivän 55v. papan kanssa.Häpeäisin jos tutut näkisi, että tuollaisen kanssa liikun. Miehen pitää olla arvokkasti ja ikänsä mukaisesti pukeutunut. Naiselle häpeä jos aikuinen =vanhempi mies pukeutuu vielä kun teini.
Ei huolta, katselemme vähän nuorempia M54
Juuri näin kaupassa papan farmariasussa. Tuoksusta päätellen hän oli karjafarmari.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes kehtaisi akateemisena ja 50v naisena kävellä tuollaisen teiniä leikkivän 55v. papan kanssa.Häpeäisin jos tutut näkisi, että tuollaisen kanssa liikun. Miehen pitää olla arvokkasti ja ikänsä mukaisesti pukeutunut. Naiselle häpeä jos aikuinen =vanhempi mies pukeutuu vielä kun teini.
Ai jaa. Mä olen jo niin vanha ämmä, ettei mulla ole tarvetta hävetä ketään tai mitään.
Meidän kylillä farmariasuun ja tennareihin pukeutuva on spurgu, ovat jo tuohon asuyhdistelmään pukeutuneet yli 30 vuotta. Eivät todellakaan vaikuta nuorekkailta, sori vaan ap.
Vierailija kirjoitti:
Just näin yhden upean miehen oranssissa haalarissa, kiipesi sähköpylvääseen ketterästi kuin orava. Ikää äijällä o 58v, mutta oli kyllä nuorekas ilman tyköistuvaa paitaa.
Kiipesikö tennareissa?
Varttunut mies joka on nuorekas kelpaa kaikenikäisille mimmeille M59
Pitää paikkansa. Meidän kylän gigolo M56 hengailee ympäri kyliä Jamekset jalassa ja vientiä on
Mikä kylä?
Mikä vahvuus naisen silmälaseissa?
Älä nyt enää viitsi.
Seksikkyyttä joko on tai ei, iästä ja vaatteista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku 55+ mies haluaa pukeutua farkkuihin ja t-paitaan niin onhan se suotava. Ja varsinkin jos kroppa on kunnossa. Ajattele nyt vaikka George Clooneyn tapaista pappaa.
Huh, hyvä tietää, jatkossa pysyn kaukana tennareita käyttävistä kolmekymppisistä miehistä. Saattavat olla itseäni 30 vuotta vanhempia!
Kiitos, ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt taas, vaihda levyä!
Ei se vaihda niin pitkään kuin sitä ruokitaan. En ymmärrä mikä saa ihmiset vastaamaan näihin.
Yli 40-vuotias mies on ikäloppu. Ei toimi yläpää eikä alapää.
Vierailija kirjoitti:
Kylläkyllä ja jepjep. Uutistenlukija Rönkäkin menee 30 v joojoo ja jepjeppppp.
Tosiasiassa jos 55 ukko kävelee vierelllään 30 nainen niin isä ja tytärhän siinä menee. Sitä paitsi moni 55+ mies näyttää kuusikymppiseltä osa ylikin.
Minulla on 32 v vaimo eikä hän ole tyttäreni. Tyttäreni äiti hän kylläkin on. Kroppani on paremmassa kunnossa kuin nykynuorison parikymppisillä somea näpyttelevillä pullamössöpojilla keskimäärin. Kaulasta ylöspäin näytän ikäistäni vanhemmalta mutta sillehän ei mitään voi. Seksihalutkin menee vaimoni kanssa kivasti yksiin. M55v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa jos 55 ukko kävelee vierelllään 30 nainen niin isä ja tytärhän siinä menee. Sitä paitsi moni 55+ mies näyttää kuusikymppiseltä osa ylikin.
Minulla on 32 v vaimo eikä hän ole tyttäreni. Tyttäreni äiti hän kylläkin on. Kroppani on paremmassa kunnossa kuin nykynuorison parikymppisillä somea näpyttelevillä pullamössöpojilla keskimäärin. Kaulasta ylöspäin näytän ikäistäni vanhemmalta mutta sillehän ei mitään voi. Seksihalutkin menee vaimoni kanssa kivasti yksiin. M55v
Ei haittaa jos naama vanhenee ja päälaki kaljuuntuu jos sixpack näkyy ja käsivarret on lihaksikkaat eikä reidet ole sellaiset narut kuin maahanmuuttajapojilla.
Hopeaketun kirjoitukset on poistettu niin monta kertaa, että hänen täytyy käyttää uutta aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla se Pertti taas
Joo, Pertti hei. Ei niitä parikymppisiä naisia kuitenkaan huijata. Niinkuin joku on aijemmin täällä todennut niin, ne papat farkkutakeissaan on lähinnä hassuja setiä niitten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Seksihalut menee yksiin. Nuorena sai olla aina suhteissa puutteessa tumputtamassa. Nykyään menee yhteen kun nuorempi nainen. M53
Aina viehättävää, jankkaus siis.