Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Josku kylillä näkee näitä farmariasuisia 55+ miehiä, on tennarit ja tyköistuva paita, menisi ihan kolmevitosesta!

Vierailija
20.11.2020 |

Nuorekkaita miehiä

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistystä ja viisautta ei aina saa edes koulunpenkillä, kuten ei tässäkään tapauksessa. Minä häpeäisin kulkea sinun kanssasi.

T. Mies 58

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes kehtaisi akateemisena ja 50v naisena kävellä tuollaisen teiniä leikkivän 55v. papan kanssa.Häpeäisin jos tutut näkisi, että tuollaisen kanssa liikun. Miehen pitää olla arvokkasti ja ikänsä mukaisesti pukeutunut. Naiselle häpeä jos aikuinen =vanhempi mies pukeutuu vielä kun teini.

Vierailija
42/71 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä edelleen pidän yli seitsenkymppisistä miehistä, jotka käyttävät nahkahousuja nyöritetyllä sepaluksella. Se on ihanan nuorekasta! 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kun tennareissa ja farmariasussa mies on niin nuoren näköinen!

Vierailija
44/71 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppiseltä näyttävää viiskymppistä ei ole olemassakaan.

Kukaan ei näytä todellista ikäänsä 20 vuotta nuoremmalta.

Itse en katso edes kolmivitosia, liian vanhoja.

N28

Vierailija
45/71 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Katselet kolmevitosen NÄKÖISIÄ, jotka saattavat ollakin 55.

Vierailija
46/71 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Katselet kolmevitosen NÄKÖISIÄ, jotka saattavat ollakin 55.

En katsele kolmivitosen näköisiä, minkä pitäisi tulla kyllä selkeästi viestistäni ilmi.

Vierailija
47/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Tämä!

Vierailija
48/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup, eivät näytä päivääkään alle kuusvitoselta. 👴

Vierailija
49/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala, jos kolmevitonen mies käy viisvitosesta, niin silloin sanoisin, että kannattaisiko elämäntavat tarkastaa.

Vierailija
50/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikea ikä on yli 90? Kukaan ei enää nykyään puhu farmariasusta, se on 70- luvun termi. Olet ap siis ollut 35- vuotias 70- luvulla.

Vierailija
51/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Näillä vanhoilla miehillä jotka leikkii monta kymmentä vuotta ikäistään nuorempaa on mielenterveys ongelmia,harva 20-30 nainen haluaa miestä joka leikkii ikäistään 20-30 vuotta nuorempaa,se on noloa ja tyhmää,nolaa itsensä ja sen perheenjäsenet. Harva nuorempi nainen edes haluaa vanhaa Suomi äijää, yleensä ovat näitä Ismo Laitela ja Seppo Taalasmaan näköisiä.

N31

Vierailija
52/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä edelleen pidän yli seitsenkymppisistä miehistä, jotka käyttävät nahkahousuja nyöritetyllä sepaluksella. Se on ihanan nuorekasta! 😍

Erityisen lysti on seurata kun yrittävät askarrella pöksyt auki. Elsa, tuo sakset, kauhea pissihätä ja tuntuu kakkonenkin koputtelevan.

Vierailija
53/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, ihqu mies❤

T. Jorma 75 wee

Vierailija
54/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Näillä vanhoilla miehillä jotka leikkii monta kymmentä vuotta ikäistään nuorempaa on mielenterveys ongelmia,harva 20-30 nainen haluaa miestä joka leikkii ikäistään 20-30 vuotta nuorempaa,se on noloa ja tyhmää,nolaa itsensä ja sen perheenjäsenet. Harva nuorempi nainen edes haluaa vanhaa Suomi äijää, yleensä ovat näitä Ismo Laitela ja Seppo Taalasmaan näköisiä.

N31

Auttaako jos on Suomi lippis päässä pojulla?

Vierailija
55/71 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari huomiota:

On farkkuja ja sitten on farkkuja. En näe ongelmaa, jos yli 50-vuotias mies pukeutuu ehjiin ja siisteihin farkkuihin vapaa-ajallaan. Sen sijaan valkaistut ja revityt farkut näyttävät irvokkailta. Eipä silti, eivät sellaiset näytä kenenkään päällä hyviltä. Sama koskee paitoja. Printtipaita näyttäisi pahalta aikuisen miehen päällä, mutta siisti pikeepaita toimii oikein hyvin, jos miehen kroppa ei ole kauhean plösö. Tämä ei ole ikäkysymys. Läskin päällä tyköistuva paita näyttää pahalta täysin ikään katsomatta.

Toinen juttu. Miten se Danny pukeutuukaan? Ikää on 80 ja teinipimu kainalossa.

Vierailija
56/71 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes kehtaisi akateemisena ja 50v naisena kävellä tuollaisen teiniä leikkivän 55v. papan kanssa.Häpeäisin jos tutut näkisi, että tuollaisen kanssa liikun. Miehen pitää olla arvokkasti ja ikänsä mukaisesti pukeutunut. Naiselle häpeä jos aikuinen =vanhempi mies pukeutuu vielä kun teini.

Et saisi miestä joka menisi kolmevitosesta LOL

Vierailija
57/71 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Rudimentalin musavideossa tuo farmariasuinen mies ei kyllä mee kolmevitosesta mutta on niiiiiin hot että voisin katsoa tuon videon vaikka miten monta kertaa.

Vierailija
58/71 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos t. seppo, 189 kg, kaikki vaatteet tosiaan "tyköistuvat" eli aivan liian pienet

Vierailija
59/71 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helv, persus on tällä säällä hiessä ohuissa shortseissakin, en uskalla edes ajatella mitä tuo olisi nahkahousuissa. 

Vierailija
60/71 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja taas tätä😂 Voin kuvitella kuinka vanha ukko kulkee kukkoillen farmari-asu 😂 päällä pitkin kylän raittia ja kuvittelee kaikken katsovan sitä kuinka hot hän on on. Todellisuudessa ihmiset nauraa.

Tämä on vähän sama sarjaa kuin se tilanne missä kaveriani tuli vastaavanlainen tapaus iskemään kehumalla kuinka hänen kylppärissään on lattialämmitys.😀