Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka käytätte trikoomekkoja juhlissa,

Vierailija
23.03.2014 |

ette taida arkena käyttää mekkoja ollenkaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yrittää saada itsetuntonsa paremmaksi...voin kertoa, se ei onnistu tuollaisilla aloituksilla. Tulet tuntemaan itsesi vaan entistä onnettomammaksi ja ilkeämmäksi. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
22/27 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissä oli näitä arkivaatetyyppejä. Oli puuvillalegginsiä ja neuletakkia. Omilla ystävilläni oli iltapuku tai coctail-mekko, mikä tekikin kontrastin aika hurjaksi. Ainakin kolme häävierasta pukeutui niin kuin minä pukeutuisin tylsänä arkipäivänä töihin. Se tuntui omituiselta, koska kyseessä oli todella juhlava juhla (mikä kävi ilmi jo esim. juhlapaikan tyylistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän just sitä mekkoa mitä huvittaa ja missä huvittaa, eikä mua kiinnosta, häiritseekö se jotakuta. Kehuja olen saanut jokaisesta käyttämästäni mekosta, jopa trikoomekoista juhlissa. Ensi toukokuussa aion mennä trikoomekossa eräille 60-vuotisjuhlille ja todellakin vähät välitän siitä, hiertääkö se jonkun pimppaa. Näytän upealta siinä. Voi kauhistus.

Vierailija
24/27 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä trikoomekkoa missään tilanteessa. Kamalan näköisiä, varsinkin lihavilla ihmisillä. Jos puhutaan siis sellaisesta trikoosta, joka tulee ekana mieleen trikoosta puhuttaessa.

Vierailija
25/27 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoomekothan ovat tosi suosittuja nykyään juhlissa ja muutenkin kaikki mikä venyy ja paukkuu. Suurin osa nyt muodikkaista pitsijuhlamekoista (vartalonmyötäisistä) kuuluu myös trikookategoriaan. 

Vierailija
26/27 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 14:01"]En käytä mekkoja arkena, mutta harvoin juhlissakaan. Kesäjuhlia varten on yksi mekko ja tapanani on ostaa uusi juhlamekko viiden vuoden välein, en häpeä yhtään laittaa samaa monta kertaa peräkkäin. En kyllä voisi ikinä kuvitella, että minulla olisi trikoomekko, hameosa trikoosta kuulostaa kamalalta.Talvijuhlissa saa housut välttää. 

[/quote]

Arvostan! Haluaisin takaisin entisvanhaisen tilanteen, jossa juhlavaatteita oli yksi ja se käytettiin loppuun. En kykene harjoittamaasi itsekuriin, vaan käytän yhtä juhlamekkoa käytännössä maksimissaan kolmiss juhlissa.

Vierailija
27/27 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 16:32"]

Meidän häissä oli näitä arkivaatetyyppejä. Oli puuvillalegginsiä ja neuletakkia. Omilla ystävilläni oli iltapuku tai coctail-mekko, mikä tekikin kontrastin aika hurjaksi. Ainakin kolme häävierasta pukeutui niin kuin minä pukeutuisin tylsänä arkipäivänä töihin. Se tuntui omituiselta, koska kyseessä oli todella juhlava juhla (mikä kävi ilmi jo esim. juhlapaikan tyylistä).

[/quote]

Alan jo oppia, että häihin voi ylipukeutua. Ensi kerralla yritän alipukeutua, jotta saan tietää naureskellaanko alipukeutujillekin. En ole ollut ollut missään yliampuvissa hörhellyksissa, vaan ihan klassisissa laadukkaissa vetimissä. Olen luullut arvostavani juhlaa, mutta viestinkin ilmeisesti sitä, että luulen olevani jotain.