Omituinen ihastuminen
Olen pitänyt itseäni huonosti ihastuvana ihmisenä mutta nyt on kolahtanut ja kovaa ja se mikä on ihmeellistä, on että en haaveile oikeastaan muusta kuin seksistä ihastukseni kanssa ja koko ajan! Luulin että haaveilisin yhteisestä elämästä ja muusta romanttisesta :O
Onko teille käynyt samoin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, mutta en sano sitä itse ihastumiseksi. Ihastuminen on paljon kokonaisvaltaisempaa, mutta joskus on tullut vastaan tyyppejä, joita kohtaan olen tuntenut vain suurta, selittämätöntä himoa - mitä lie fyysistä kemiaa se sitten onkaan.
Ootko huomannut, että näillä himon kohteilla olisi ollut jokin yhteinen tekijä, joka olisi synnyttänyt sen himon? Tai olivatko jotenkin saman näkäisoä tai ulkomuodoltaan samankaltaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikana on vaikea suunnitella tulevaisuutta. Alitajuntasi tietää sen.
Ai meinaat ettei korona-aikana ei edes saa alkaa parisuhteeseen :DD
Ei hyvänen aika!
En todellakaan meinannut sellaista. Luepa uudestaan kirjoittamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin juuri paraikaa, että onkohan oman ihastukseni ihastus ns. "aitoa", vai onko se vain jotain tuollaista fyysistä himotusta mitä oma mielenkiintoni kyseistä henkilöä kohtaan ruokkii. Kauheasti kun tuntuu jutut aina menevän Siihen.
Omassa tapauksessani en tunne tyyppiä juurikaan, joten mieli sitten keskittyy siihen, mitä se tietää: kuumahan se on.
Eihän sitä oikeasti voi tietää kuinka kuumaa olisi oikeassa elämässä, mutta unessani oli ainakin tosi kuumaa...
Luultavasti ensimmäinen kerta olisi sellainen kuin ensimmäiset kerrat ovat aina: hapuilua ja jännittämistä.
Meillä varsinkin, koska olen kokematon ja jännitän. Ihastus sen sijaan ei ;)
Tapailin joitakin vuosia sitten erästä varattua miestä ja ihastuin ja rakastuin häneen. Suhteemme ei jatkunut
ja hän kuoli sittemmin. Emme olleet varsinaisesti seksisuhteessa. Näen hänestä edelleen voimakkaasti
tunnepitoisia unia ja olen siitä onnellinen, että edes siten saan olla hänen lähellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin juuri paraikaa, että onkohan oman ihastukseni ihastus ns. "aitoa", vai onko se vain jotain tuollaista fyysistä himotusta mitä oma mielenkiintoni kyseistä henkilöä kohtaan ruokkii. Kauheasti kun tuntuu jutut aina menevän Siihen.
Omassa tapauksessani en tunne tyyppiä juurikaan, joten mieli sitten keskittyy siihen, mitä se tietää: kuumahan se on.
Eihän sitä oikeasti voi tietää kuinka kuumaa olisi oikeassa elämässä, mutta unessani oli ainakin tosi kuumaa...
Luultavasti ensimmäinen kerta olisi sellainen kuin ensimmäiset kerrat ovat aina: hapuilua ja jännittämistä.
Meillä varsinkin, koska olen kokematon ja jännitän. Ihastus sen sijaan ei ;)
Paha poika houkuttaa siis tässäkin ketjussa...
Riippuu varmaan ihmisestä. Kyllä minun ihastus on tuollaista, fyysistä.
Ihastus laajenee kun tunnetaan paremmin, en elättele kuvitelmia hänen persoonasta. Kuinka voisinkaan, jos ei vielä tunneta.