Lue keskustelun säännöt.
Muita kokkeja, jotka kotona syövät eineksiä ja pikaruuokaa?
20.11.2020 |
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä. Onneksi mulla ei niitä lapsia ole. Nyt olen kodinomaisessa paikassa töissä, missä tehdään kotiruokaa, niin ei kiinnosta heti kotona alkaa vääntää sitä samaa lohikeittoa illaksi. On niin kallista ostaa työpaikalta kotiin ruokaa, joten usein poikkean kauppaan eineshyllylle katsomaan, mitä tekee mieli. Normaalisti olen siis ravintolan keittiössä töissä, mutta koronan takia siirryin "varmempaan" työpaikkaan. Ravintolan keittiöstä otan sitten kotiin jonkun mättöannoksen tai käyn grillin kautta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla sama. Olen keittiöllä töissä ja minulla on välillä ruokahaluttomuutta ja lievää syömisten kontrollointia, pakkomielteisiä ajatuksia ja herkkujen ahmimista. Olen alipainoinen ja joutunut ravitsemusterapeutille ja lihotuskuurille.
Ruoanlaitto ja syöminen tuntuu vastenmieliseltä kotona. Olen niin väsynyt töistä, etten jaksa laittaa ruokaa tai syödä. Viikonloppuisin ja lomilla on ihan kivaa kokkailla ja kokeilla kaikkea uutta, mutta inhoan aloittaa sen saman tiskaamisen ja ruoanlaiton aloittamista töiden jälkeen.