Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on niin kusipää että meinaa järki mennä :(

Vierailija
22.03.2014 |

Ensinnäkin sain tietää että sillä on ollut suhde jo marraskuusta asti,eikä ole vaivautunut kondomia käyttämään.Eli olen voinut saada ihan minkä vaan taudin.Mulla puhkesi huuliherpes ja mies alkoi syyttämään MINUA pettämisestä tyyliin "keneltäs toi on tarttunut" ja "en kyllä tule lähellekään sinua kun sulla on joku tauti".

Aikoo muuttaa naisen luokse ja jättää minut yksin hoitamaan lapset ja talon myyntiasiat ja kaikki muutkin helvetin paskat :( 

Ihan kun sillä olis joku mielenhäiriö,viime syksynä oli vielä ihan normaali mies ja isä.Ihan tosi rankkaa kun kaikki keikahtaa päin persettä ja minä vaan luulin että kyse on työstressistä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Voimia sinulle!

Vierailija
2/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök :( En osaa sanoa mitään lohduttavaa tollanen on niin vastenmielistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmasti mitä av kehoittaa sinua tekemään.. Yritä jaksaa!

Vierailija
4/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaikille läheisillesi pettämisestä (ei taudista jos et halua) ettei mies pääse ns pälkähästä, tai siis ettei kukaan ihmettele eroa ja on sun tukena

Vierailija
5/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Paska! Kunnon kusipää, helvetinmoisen tempun teki. Ethän sä enää joudu katteleen sitä nurkissa? Heitä heti pihalle. Nyt. Voimia sulle, jyllä sre cielä paremmaksi muuttuu!

Vierailija
6/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuliherpes ei ole sukupuolitauti...

Vierailija
7/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä se vielä paremmaksi muuttuu..helvetin automaattikirjotus......

Vierailija
8/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä se vielä paremmaksi muuttuu..helvetin automaattikirjotus......

Vierailija
9/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kaikkea paskaa sitä sataa näköjään niskaan kerralla, mutta avioeron ja kaiken sen helvetin itsekin kokeneena voin sanoa että kyllä se kaikki ihan oikeasti helpottaa, vuosien saatossa, mutta nyt sinulla on oikeuskin olla vihainen ja surullinen.

Paskaa miestä on kuitenkin ihan turha jäädä kattelemaan. Kyllä se sen oman elämänsä paska-annoksen löytää aivan varmasti itse myöhemmin vielä edestään tässä elämässä. Ja muista, se ei tee susta ja lapsista yhtään sen huonompaia vain koska mies on liian tyhmä ymmärtääkseen mitä menettää ja miten teitä kohtelee. Sinun ei tarvitse omallatunnollasi kantaa tippaakaan sen synneistä. 

Ole armollinen itsellesi ja anna asioille aikaa järjestyä :)

Koita keksiä itsellesi uusia piristäviä juttuja, ja nyt ihan hyvällä omallatunnolla teet juuri sitä mitä itse haluat ja miltä tuntuu, ja nautit täysillä niistä vapaista illoista kun mies saa lapset täysin omalle vastuulleen hoidettavakseen. Viha ja katkeruus pidemmän päälle on voimia vievää mutta sun on nekin tunteet ensin käytävä läpi.

Vierailija
10/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:59"]

Ensinnäkin sain tietää että sillä on ollut suhde jo marraskuusta asti,eikä ole vaivautunut kondomia käyttämään.Eli olen voinut saada ihan minkä vaan taudin.Mulla puhkesi huuliherpes ja mies alkoi syyttämään MINUA pettämisestä tyyliin "keneltäs toi on tarttunut" ja "en kyllä tule lähellekään sinua kun sulla on joku tauti".

Aikoo muuttaa naisen luokse ja jättää minut yksin hoitamaan lapset ja talon myyntiasiat ja kaikki muutkin helvetin paskat :( 

Ihan kun sillä olis joku mielenhäiriö,viime syksynä oli vielä ihan normaali mies ja isä.Ihan tosi rankkaa kun kaikki keikahtaa päin persettä ja minä vaan luulin että kyse on työstressistä!

[/quote]

Et sitten osaa itse huolehtia ehkäisystä? Ompas melkoisen omituista meininkiä.

Vierailija
11/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jätä talo myymättä. Ei kaikkea oo sentään pakko jaksaa.

Vierailija
12/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:59"]

[/quote]

Et sitten osaa itse huolehtia ehkäisystä? Ompas melkoisen omituista meininkiä.

[/quote]

Ei mulle tulis mieleenkään parisuhteessa ollessa käyttää kondomia ihan vaan varmuuden vuoksi jos vaikka ukko sattuiskin hyppimään vieraissa sängyissä...

Vierailija
13/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kusipää äijä. Vie ne lapset sinne sen uuteen kämppään, myös sinulla on oikeus ottaa hetki vapaata ja irti-otto arjesta, niinhän miehesi on tehyt jo syksystä lähtien. Vaikka se lakkaa olemasta sinun kumppani, se ei tarkota että se voi lakata olemasta lastensa isä. Vastuuta myös sinne suuntaan. Sinun ei tarvitse jaksaa yksin. Teet juuri sen veran kun omat voimaavarat antaa myöten, anna muun skeidan olla.

Vierailija
14/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittele vaikka facebookissa siitä että sait mieheltä herpeksen ja hän vielä syytti sinua pettämisestä vaikka itse tartutti sen sinuun. Voi olla ettei hänestä moni ole kiinostunut jatkossa.

Vierailija
15/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:18"]

Valittele vaikka facebookissa siitä että sait mieheltä herpeksen ja hän vielä syytti sinua pettämisestä vaikka itse tartutti sen sinuun. Voi olla ettei hänestä moni ole kiinostunut jatkossa.

[/quote]

Paitsi että siitä saa syytteen kunnianloukkauksesta ja herjauksesta

Vierailija
16/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin typeriä ton keski-iän kriisin lyödessä päälle. Sitä omaa napaa ja kullan kai tuijottavat vain eikä yhtään ajatella miten se kaikki vaikuttaa muihin, lapsiin varsinkin pidemmällä aikavälillä. 

Ihan avoimesit tosiaan laitat kaikkien tietoon mikä on oikeasti syy eroon ja miten herra kohtelee perhettään. Luulis hävettävän sitäkin edes hieman.

Vierailija
17/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:21"]

[/quote]

[/quote]

Jos asia on totta valittelee tautejaan niin mitä laitonta siinä sitten on?

Vierailija
18/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:21"]

[/quote]

[/quote]

mutta sehän on vain totuus eikä mitään keksittyä

Vierailija
19/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäriisissä oleva mies voi olla todella typerä ja pilata kaiken naimareissun vuoksi.

mieti sitten mitä teet kun se tulee jonkin ajan päästä parkumaan takaisin

Vierailija
20/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huuliherpes ei todellakaan ole edes sukupuolitauti. Mulla on esiintynyt huuliherpestä lapsesta saakka!