Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on niin kusipää että meinaa järki mennä :(

Vierailija
22.03.2014 |

Ensinnäkin sain tietää että sillä on ollut suhde jo marraskuusta asti,eikä ole vaivautunut kondomia käyttämään.Eli olen voinut saada ihan minkä vaan taudin.Mulla puhkesi huuliherpes ja mies alkoi syyttämään MINUA pettämisestä tyyliin "keneltäs toi on tarttunut" ja "en kyllä tule lähellekään sinua kun sulla on joku tauti".

Aikoo muuttaa naisen luokse ja jättää minut yksin hoitamaan lapset ja talon myyntiasiat ja kaikki muutkin helvetin paskat :( 

Ihan kun sillä olis joku mielenhäiriö,viime syksynä oli vielä ihan normaali mies ja isä.Ihan tosi rankkaa kun kaikki keikahtaa päin persettä ja minä vaan luulin että kyse on työstressistä!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäis se asunto myydä? Asukaa siinä, miehen lapsiahan ne on, kyllä mies voi heille kodin tarjota. Jotkut hoitaa etävanhemman tapaamiset niin että etävanhempi tulee lasten kotiin ja lähivanhempi siksi aikaa hotelliin/ystävän luo. Lasten edulta vaikuttaa, lapset saa olla kotonaan.

Vierailija
22/28 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ap, olisko kannattanu katella sinne peiliin ajoissa ja yrittää pitää itsensä haluttavana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 19:59"]

Ensinnäkin sain tietää että sillä on ollut suhde jo marraskuusta asti,eikä ole vaivautunut kondomia käyttämään.Eli olen voinut saada ihan minkä vaan taudin.Mulla puhkesi huuliherpes ja mies alkoi syyttämään MINUA pettämisestä tyyliin "keneltäs toi on tarttunut" ja "en kyllä tule lähellekään sinua kun sulla on joku tauti".

Aikoo muuttaa naisen luokse ja jättää minut yksin hoitamaan lapset ja talon myyntiasiat ja kaikki muutkin helvetin paskat :( 

Ihan kun sillä olis joku mielenhäiriö,viime syksynä oli vielä ihan normaali mies ja isä.Ihan tosi rankkaa kun kaikki keikahtaa päin persettä ja minä vaan luulin että kyse on työstressistä!

Et sitten osaa itse huolehtia ehkäisystä? Ompas melkoisen omituista meininkiä.

Melkoisen omituinen kommentti. Naimisiin mennään siksi että voitaisiin turvallisesti perustaa perhe ja lisääntyä. Ei silloin ole tarkoituskaa "huolehtia ehkäisystä", ainakaan niin ettei lapsia ollenkaan tule. Avioliitto on luottamussuhde, jossa kummatkin sitoutuvat yhteiseen projektiin. Ja jos viittaat sukupuolitauteihin, niin kuka kumma avioliitossa käyttää kondomia? Kondomi pilaa koko nautinnon. Ei seksiä edes kannata harrastaa sen kanssa, mieluummin on ilman.

Vierailija
24/28 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen omituinen kommentti. Naimisiin mennään siksi että voitaisiin turvallisesti perustaa perhe ja lisääntyä. Ei silloin ole tarkoituskaa "huolehtia ehkäisystä", ainakaan niin ettei lapsia ollenkaan tule. Avioliitto on luottamussuhde, jossa kummatkin sitoutuvat yhteiseen projektiin. Ja jos viittaat sukupuolitauteihin, niin kuka kumma avioliitossa käyttää kondomia? Kondomi pilaa koko nautinnon. Ei seksiä edes kannata harrastaa sen kanssa, mieluummin on ilman.

No tässähän nähtiin yksi hyvä syy sille, miksi sitä kondomia pitäisi käyttää parisuhteessa.

Vierailija
25/28 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:21"]

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 20:18"]

Valittele vaikka facebookissa siitä että sait mieheltä herpeksen ja hän vielä syytti sinua pettämisestä vaikka itse tartutti sen sinuun. Voi olla ettei hänestä moni ole kiinostunut jatkossa.

Paitsi että siitä saa syytteen kunnianloukkauksesta ja herjauksesta

mutta sehän on vain totuus eikä mitään keksittyä

Eikä sitä kerrota niin, että "mies tartutti", vaan mieshän ensin kysyi, "keneltä olet tuon saanut"? tarkoittaen huuliherpestä. Jospa vain kertoisi tämän ja lisäisi siihen, että miehellä on ollut pitkä pettämisjakso, joten keneltäköhän tämä olisi tarttunut? Kai sitä ihmetellä saa. Ja aika loukkaus mieheltä  kysyä noin, kun ei ap ei ole se pettänyt osapuoli tässä.

Vierailija
26/28 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha ap, olisko kannattanu katella sinne peiliin ajoissa ja yrittää pitää itsensä haluttavana?

Haloo, maa kutsuu...

Itse Donald Trump ihmetteli Diili-ohjelmassa, kuinka Jesse James meni pettämään upeaa vaimoaan SANDRA BULLOCK'ia! Taitaa Sandra olla (vieläkin) yksi kauniimpia elokuvanäyttelijöitä. Ja on satoja muitakin, lue lehtiä. Ei riittänyt Miss Suomi Roopellekaan...

Näin siinä vaan käy, kun on kull* kompassina, oma napa ja nautinto tärkeimmät ja lapsetkin vain joku sivuseikka ja rasite, jotka voidaan limaisen elimen edestä lempata.

Vierailija
27/28 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässähän nähtiin yksi hyvä syy sille, miksi sitä kondomia pitäisi käyttää parisuhteessa.

Taitaa teilläkin mennä noin, että kumppani pakottaa kondomin käyttöön, vaikka ei mitään syytä tietenkään ole, kunhan varuiksi vain...

Ihan tiedoksi, että ei ole mikään yleinen ja normitapa, vaikka sulle on niin vakuuteltukin ;D

Vierailija
28/28 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf