Töitä LÖYTYY TEKEVÄLLE
Maaliskuussa 2008 Suomessa oli 200000 työtöntä työnhakijaa. Tammikuussa tänä vuonna niitä oli 330000. Rakkaat av-mammat. Turha joutilaana kitistä kotona. Menkää töihin lusmut! Lähestulkoon katastrofaalisesta matalasuhdanteesta huolimatta työttömiä ei ole tullut kun 130000 lisää.
Kommentit (15)
Ketä kiinnostaa joku puhelinmyynti tai siivoushomma? En ollu menossa!
Aika monta kertaa on tätä aihetta jo käsitelty, kuten tässä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3940711/ketju/tyota_ei_enaa_loydy_tekeville
Ap käy ilmeisen hitaalla, ko. aihe on ollut ja jauhettu täällä moneen kertaan.
Kiitos! Voinko aloittaa jo maanantaina?
Totta v*tussa, mutta kun pitäisi löytyä palkanmaksajiakin! Kukaan ei elä "palkalla" joka on pahimmassa tapauksessa jopa pienempi kuin työttömyyskorvaus.
Noi puhelinmyyntityöt, ne on aivan hanurista eikä niillä tienaa mitään. Kokeilepa itse pelkällä provisiolla tyrkyttää väkisin jotakin sontaa ihmisille, jotka eivät halua sellaista ostaa ja harva ostaisi edes puolella hinnallakaan.
Samalla kun tsekkailet siellä työttömien lukumäärää niin voisit katsoa myös avointen työpaikkojen määrän.
Toivottavasti jäät työttömäksi niin pääset kokeilemaan miten helppoa se on
Huoooohhh!! Tämä on NIIN loppuun käsitelty aihe, ja sitä paitsi minä olen töissä.
Ei kaikki mammat ole kotona. Koittakaa uskoa!
Joo, hyvä homma. Mun kaupallisella koulutuksella ja työkokemuksella voinkin mennä hitsaajaksi tuonne tehtaaseen. Tai sairaanhoitajaksi. Täällä ei ole juuri muuta tarjolla.
330 000 työtöntä? OK, näyttää olevam MOLissa auk n. 10 000 työpaikkaa.
Mihisi loput 320 000?
Eli lisää tuli työttmiä liki 3 x Olympiastadion? Ja MOLissa töitä 1/5 sille Olympiastadionin porukalle?
Tietysti löytyy, jos vaan töistä on puhe. Meillekin voi heti tulla siivoamaan, tekemään pihatöitä, puitakin saa hakata. Palkkaa en kyllä maksa, mutta eipähän tarvitse joutilaana kitistä kotona.
- työttömyyden vastustaja
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 17:44"]
Ketä kiinnostaa joku puhelinmyynti tai siivoushomma? En ollu menossa!
[/quote]
no monet siivoustyöt vaatii kyllä koulutustakin mikä on monille vaikea uskoa. Kuiviltaan kun sinne menet niin saattaa mennä jo aineet sekaisin pintoihin nähden.
Kiitos, voin aloittaa heti maanantaina... Öö.. Mut joo, ei paljon huvita kun viimeisinkin työtarjous tuli niin palkka ois ollu 500... Ja meillä menot noin 700... Että joo ei kiitti, ei alle 1200€/kk palkkaa mulle, se on minimi!
Minulla minimi on 2700 kuussa ja työsuhdeasunto jos työpaikka on yli 20 kilometrin päässä.