Olen kuuden lapsen yksinhuoltaja. Kysy mitä tahansa
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:34"]Miksi olet yksinhuoltaja? Oletko ollut parisuhteessa lasten isän kanssa?
[/quote] Kyllä molempien. ensimmäisen mieheni kanssa aloin seurustella lukiossa ja naimisiinkin menimme. Toisen kanssa olin yhdessä vajaa viisi vuotta.
[/quote]
Vajaassa viidessä vuodessa kolme lasta. Morjens
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:34"]Miksi olet yksinhuoltaja? Oletko ollut parisuhteessa lasten isän kanssa?
[/quote] Kyllä molempien. ensimmäisen mieheni kanssa aloin seurustella lukiossa ja naimisiinkin menimme. Toisen kanssa olin yhdessä vajaa viisi vuotta.
[/quote]
[/quote]Niin, ihan mahdollista se on.
Siis sinulla tiivis tukijoukko ja kolmella lapsella isä mukana elämässä, joten sullahan menee kivasti.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:49"]Siis sinulla tiivis tukijoukko ja kolmella lapsella isä mukana elämässä, joten sullahan menee kivasti.
[/quote]No niin meneekin, ei kukaan ole muuta väittänyt
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:34"]Miksi olet yksinhuoltaja? Oletko ollut parisuhteessa lasten isän kanssa?
[/quote]
[/quote]Niin, ihan mahdollista se on.
[/quote]
Juu mahdollista toki. Järkevää? Ei. eip ole kauaa ehtinyt puolisoon tutustua kun jo lasta alettu hommaamaan.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:51"]Se vaan tuntui oikealta
[/quote]
Niin aina.
Mikä olet ammatiltasi? miksi et ole töissä? asutteko vuokralla vai omassa asunnossa?
Eli lapsilla on kaks isää? Villi arvaus, ap ei ole edes yo.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:34"]Miksi olet yksinhuoltaja? Oletko ollut parisuhteessa lasten isän kanssa?