Olen kuuden lapsen yksinhuoltaja. Kysy mitä tahansa
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:11"]Kaduttaako?
[/quote] Joskus harvoin kun kaikki tuntuu menevän pieleen, yleensä kuitenkaan ei.
Oletko kaikkien biologinen äiti? Lähinnä haluaisin tietää ovatko kaikki synnytykset oikeasti olleet erilaisia? Itselläni lähestyy kolmannen synnytys ja mietin vaan että voinko ennakoida sitä yhtään mitenkään aikaisempien perusteella..
Miten ehdit tehdä kaiken tarvittavan? Itselläkin 6 enkä ilman miestä selviäisi. Tai silloin kyllä lapset alkaisivat kärsiä.
Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Ja entä sinä itse?
Ai että kysy mitä tahansa, et kuitenkaan vastaa.. Vai pitääkö penskat niin kiireisenä kenties..?
Ai että kysy mitä tahansa, et kuitenkaan vastaa.. Vai pitääkö penskat niin kiireisenä kenties..?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:17"]Oletko kaikkien biologinen äiti? Lähinnä haluaisin tietää ovatko kaikki synnytykset oikeasti olleet erilaisia? Itselläni lähestyy kolmannen synnytys ja mietin vaan että voinko ennakoida sitä yhtään mitenkään aikaisempien perusteella..
[/quote] Kyllä, olen ksikkien biologinen äiti. Kaksi ensimmäistä synnytystä alateitse. Ensimmäinen eteni nopeasti, kaksi tuntia sairaalaan menon jälkeen olin jo äiti. Toinen (kaksoset) pitkä ja kivulias. Kolme muuta lasta sektiolla. Hätäsektio hapen puutteen takia, ja toiset kaksoset.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:18"]Miten ehdit tehdä kaiken tarvittavan? Itselläkin 6 enkä ilman miestä selviäisi. Tai silloin kyllä lapset alkaisivat kärsiä.
[/quote] Tiivis tukijoukko, isovanhemmat ja omat vanhempani auttavat mielellään.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:21"]Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Ja entä sinä itse?
[/quote] 1 2 1 2
1v 10 kk ja ekaluokkalaiset kaksoset, 4-v, 15-v. Itse lähestyn neljääkymmentä.
Miksi olet yksinhuoltaja? Oletko ollut parisuhteessa lasten isän kanssa?
Onko lapsilla sama isä? Osallistuuko hän aktiivisesti lasten elämään? Oletko töissä?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:23"]Miksi olet yksinhuoltaja?
[/quote] Ensimmäinen mieheni alkoholisoitui ja toinen lähti uuden naisen mukaan.
Onko kaikilla lapsilla sama isä? Oletko eronnut, leski vai mitä?
montako isää lapsilla on yhteensä?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:34"]Onko lapsilla sama isä? Osallistuuko hän aktiivisesti lasten elämään? Oletko töissä?
[/quote] Kolmella Ensimmäisellä lapsella eri isä kuin muilla, joka tapaa heitä viikottain. Maksaa myös elatusmaksuja ja muita. Muiden isä suostuu tapaamisiin ehkä kerran-kaksi vuodessa, häntä ei voisi enää vähempää kiinnostaa. Tällä hetkellä en käy töissä.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 14:35"]Onko kaikilla lapsilla sama isä? Oletko eronnut, leski vai mitä?
[/quote] Ei ole. Eronnut.
Eikö lasten isä ole missään tekemisissä lasten kanssa?
Minulla kahdeksan lasta (6kk-12v) asumme maaseudulla ja meillä myös paljon eläimiä. Olen melkein yh, sillä mies tekee reissuhommia, eli viikot töissä muualla ja kotona vain viikonloput.
Kaduttaako?