Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni PENTTI, mitä teen

Vierailija
22.03.2014 |

Olen niin eksynyt ja hukassa.. En halua tällä hetkellä puhua kenellekkään tapahtuneesta, mutta mieheni jäi kiinni pentti-nimestä.. En vain pysty uskomaan sitä, siksi en pysty edes kertomaan äidilleni ja kavereilleni. Tämä on ainoa paikka, jossa voin purkaa tunteitani nimettömänä. Pahinta tässä on, että mieheni on minulle tärkein ihminen koko maailmassa, rakastan häntä niin ja ( luulin ainakin hänenkin rakastavan minua).. Olemme todella läheisiä ja hän on ollut niin ihana raskauteni aikana. Olen siis raskaana ja laskettu aika on kuukauden päästä. Olen todella vihainen, vittuuntunut kaikesta, tekisi mieli tappaa molemmat, mutta sitten... Mies sanoo katuvansa syvästi nimeensä ja on todella pahoillaan siitä. Mutta mitä vittua? Löysin sen äidin Instagramista ja mieheni oli viimeksi eilen lähetellyt hänelle viestejä. Mies itkee silmät päästään ja sanoo ettei hänellä ole elämää ilman minua ja hän tekee kaikensa hyvittäkseen nimensä, mutta kannattaako antaa anteeksi? Meistä on pian tulossa vanhempia!! Hänestä isä!? Vittu kun tiedä minkä nimen se lapselle antaa!! Rakastan häntä, mutta tämä sattuu niin paljon!! :( Mietin syitä pentti-nimelle enkä keksi mitään! Se vitun äiti on helvetin huono nimeämään. En halua paljastaa liikaa, mutta aika moni minut tuntee.. Mutta joo, mies on pentti ja katunut sitä. Annanko anteeksi? Voiko tässä enää korjata virhettä? Voiko sitä luottamusta saada enää takaisin? Olen niiiiiin sekaisin kaikesta! :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana -seppo vauhdissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutsua Penaksi.

Vierailija
4/10 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa. Onneksi hän kuitenkaan ei ole impopentti.

Vierailija
5/10 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että "äh puh Pentti, työnnä vielä sentti..."

Vierailija
6/10 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomuna Pentti - työnnä vielä metri.

t. Jorma Kovanen

Vierailija
7/10 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vaan Pentti Hirvonen ole?

Vierailija
8/10 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen koko nimensä Pentti Hippu? Jos on, niin juokse ja kauas. Muuten on meno kohta kuin Pentillä hillossa.

Mut jos on kyse kuuluisasta Multi-Penasta niin uuh, pidä kiinni.

Vierailija
9/10 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pentti on kovasti aniksen perään, niin huonolta näyttää.

Vierailija
10/10 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Mika! Sinulla on hyvä syy ottaa avio-Erno!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän