Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt iski sellainen "mä en oo enää nuori"-fiilis...

Vierailija
21.03.2014 |

Törmäsin facebookissa yhteen lapsuusmaisemien, pikkukylän naapurinpoikaan. Selasin sitten hänen kuvansa, ja päädyin kohta löytämään aikamoisen joukon kylämme lapsia, nyt aikuisina. Voi kuinka ovatkaan muuttuneet... samoja piirteitä löytyy, mutta kohta nelikymppisiä ovat. Kuka missäkin...

Sitten törmäsin myös yhteen kylän nuorimpaan lapseen, oli ihan vauva kun minä jo muutin opiskelujen perässä pois kylältä. Selasin hänenkin kuvat.. on hurjan kaunis nainen nykyään, näkyi kuvia eri maailmankolkista, matkustelee ilmeisesti paljon. Ja opiskelee yliopistossa näköjään.

Mihin tää aika on mennyt. Vasta sitä viiletti kylän lapsien kanssa, kokoonnuttiin leikkimään monet kerrat isolla porukalla, aina oli hauskaa... suurinta osaa en ole nähnyt ollenkaan lapsuusvuosien jälkeen, yhtä tyyppiä vilaukselta silloin tällöin.

Mihin se lapsuuskin hävisi.. nyt sitä on niin aikuinen, työviikon ja velvollisuuksien jälkeen tässä sitä nyt viettää perjantai-iltaa tietokoneella ja patistelee omia lapsia nukkumaan. Päivät ja viikot täyttyvät töiden lisäksi arjen velvollisuuksien hoitamisesta.

Lapsuusaika oli jotenkin niin huoletonta ja vapaata aikaa... osaks  varmaan aika kullannut muistot.. mutta silti. Tuli oikeen haikee fiilis.. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
2/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:48"]

Minkä ikäinen olet?

[/quote]

Neljäkymppiä lähenee...

Toisaalta sitä välillä tunteekin itsensä vielä nuoreksi, mutta sitten tulee toisinaan näitä hassuja fiiliksiä, kun tajuaa että ei tässä nyt enää niin nuoria ollakaan... Tässä on jotain katkeransuloista, tavallaan :) en haluaisikaan olla enää nuori, tykkään elämänvaiheestani, mutta toisaalta kun miettii että se lapsuus ja nuoruus on ohi eikä tule takaisin enää koskaan, on vaan muistot. Ja kohti vanhuutta mennään, aika menee niin nopeasti..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisenäkin on ihan kiva olla

Vierailija
4/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luinkin, että neljäkymppiä on lähellä. Itsestänikin tuntuu siltä, nyt, kun olen 35.

Vierailija
5/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei noin syvälliseksi menny äsken kun näytin miehelleni että kato vanhan ämmän käsi, joku ihme ryppy tullut. Mutta olen kokenut saman kuin ap.

Vierailija
6/6 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

symppaan sinua:), itsellä nelikymppiset tänä vuonna edessä ja olen ensimmäistä kertaa alkanut nyt miettiä juuri kuvailemiasi juttuja. En oikeasti haluaisi olla nuorempi, en haikaile nuoruuden perään, mutta on iskenyt tajuntaan se todellisuus että olen pian ihan todella keski-ikäinen, ja melkein kaikki tuttuni jotka lähestyvät 50, ovat selkeästi muutamassa vuodessa vanhenneet. Eli alamäki tulee vaan jyrkemmäksi:). Toisaalta iän mukana on tullut ihanaa varmuutta ja ymmärrystä elämän eri sävyihin, en ole enää niin mustavalkoinen kuin nuoruudessa. Mutta äkkiä on aika mennyt;)!