Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista ihmisistä saat negatiivisia viboja?

Vierailija
19.11.2020 |

Millainen ihminen aiheuttaa siis kehossasikin fyysisesti oireita olemuksellaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulella käyvät ihmiset. Eli sellaiset, jotka ovat yhtenä hetkenä niin ihania sinua kohtaan, tulevat kyselemään kuulumisia ja saattavat jopa kehaista oikein lämpimästi jostain.

Ja toisena päivänä hyvä jos edes tervehditään ja monesti saa kuulla olevansa surkea ihminen.

Tämmöinen oli ex-pomoni ja isäni. Kilttinä ihmisenä nämä ovat niitä, jotka järkyttävät omaa maailmaani ja saavat hyvän päivän muuttumaan kamalaksi. Monet itkut itketty enkä vieläkään ole osannut luoda suojamuuria tämän luonteisille.

Jos tunnistat itsesi, toivon että muutat käytöstäsi, että ymmärrät sen, ettei herkempi ihminen kestä sellaista.

Vierailija
22/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan teitä ikuisuuden kirjoitti:

En saa oikein kenestäkään negatiivisia viboja.

Johtuu ehkä siitä että olen superälykäs.

En voi tuntea ihmisiä ja jos alan tutkia ihmisiä ja saan heistä negatiivisia viboja, niin olen itse negatiivinen.

Se kartoitus siitä ihmisestä on silloin minun tulkintaa. Tulkinta toisesta ei koskaan voi olla hänen omaa minulle päin. Vaan aina minun.

Siksi en oikein kykene sellaiseen itsetuhoisuuteen. Ajattelen aina aurinkoisesti ja ymmärrän muita kuin jumala.

Olen valaistunut ihminen. Vähän parempi, mutta en leuhki sillä muille.

Jos koet tästä negatiivisia viboja, niin pidä vibasi.

Olen gurusi ja kasvatan sinua henkisesti. Saat hakata päätäsi seinään ikuisuuden kunnes koet viestini neutraalina.

Maailma on vapaa paikka ja yksilö saa tuntea negatiivisia viboja. Mikäs siinä :D ihan vapaasti saa valita tunnetilansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka kohtelevat heikompiaan huonosti.

Vierailija
24/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on niin köyhä oma elämä että pitää kytätä ja tarkkailla muita. Sellaiset ovat karmeita. Yleensä vielä naamioivat toimintansa ystävyydeksi.

Silloin jos alkaa toisten elämä liikaa kiinnostella, on itsellä liian vähän harrastuksia. 

Vierailija
25/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistävät ihmiset,jotka yrittää saada pahan mielen.

Vierailija
26/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alimielinen, sellainen jolle kaikki on ok

Ylimielinen on alimielisen vastakohta? 😂

Vierailija
27/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiiviset, ilkeät ihmiset jotka nauttivat väittelystä ja konflikteista ja jotka pitävät omaa mielipidettään absoluuttisena totuutena.

Tähän päälle vielä mustavalkoinen maailmankatsomus, tekopyhyys, ylimielisyys, toisten jatkuva kritisoiminen ja haukkuminen sekä tyhmyys niin että ymmärtäää asioita väärin ja pitää muita typeränä sen takia.

Nauttii siitä että pääsee näpäyttämään tai nolaamaan toisia ihmisiä ja etsii vikoja jatkuvasti muista.

Valitettavasti eräs perheenjäseneni on tälläinen. En kestä hänen seuraansa kovin kauaa. Tilannetta pahentaa se että hänellä on ollut melko traaginen elämä ja hän on vähän yksinäinen, elämässä epäonnistunut outo reppana. Pitäisi olla ymmärtäväinen ja empaattinen mutta se on niin vaikeaa kun hän on niin myrkyllinen persoona.

Vierailija
28/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset jotka käyttävät valtaansa väärin.

Eivät kuuntele, eivät ole valmiita keskustelemaan. Eivät ole nöyriä osaamisensa suhteen vaan kuvittelet tietävänsä kaiken tai että nyt tiedetään kaikki mitä tiedettävissä on.

Vierailija
29/29 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä keksivät ihmiset. Tähän tyyliin: En voinut hoitaa asiaa koska en tiennyt, näin kyllä asian mutta ajattelin että sitä ei tarvitse tehdä koska kukaan muukaan ei ollut asiaa hoitanut ja miksi minun pitäisi kun ei kukaan muukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi