Onko venytetyt korvalehdet mielestäsi HOT vai NOT? Miehellä? Entäpä naisella?
Puhutaan nyt 10 - 20 mm venytyksistä. Onko hot vai not?
Kommentit (42)
Varmasti saa karsittua ison osan kosijoista pois jos naisena omistaa sellaiset
Pitää todeta, että itse siedän aika paljon, mutta en miehilläkään kyllä oikein tykkää noista. Korvikset vielä ihan ok jos ovat "normaalit". Joskus eräällä miehellä oli oikein venyneet sellaiset ja kyllä ne olivat aika inhottava näky. Joskus se vielä sitten repeääkin. Ja tämä ilman mitään kaksimielisyyttä, vaikka niinkin viestin voi tulkita.
Ihan vi...... järkkyttävät kaikilla.
Oksettavia, molemmilla ja muulla sukupuolella
Naamalävistykset ja venytykset ihan kauheita kaikilla. En kyllä tykkää tatuoinneistakaan.
N34
Not. Lievästi venytetyt (alle pienikokoinen sormus) nyt ei vielä haittaa, mutta jos lähemmäs kahvikuppia mennään, niin ei kiitos. Tai jos edes suunnittelee sellaista.
Mitä mieltä juustoisesta kullista juustoisessa venytetyssä korvareiässä?
On kuin joku hlvetin bantu. Uutta muotia kai.
Mun mielestä noin sentin venytykset on ihan kivat. Ajattelin joskus itsekin venyttää, mutta ajattelin käytännön asioita, esim. hajua, kylmänkestoa ja sitä, onko moottoripyöräkypärä hankala vetää päähän niiden kanssa.
En halua olla missään tekemisissä noiden kans.
Näyttää karmivalta ilman korua. Mun lapsen opettajalla roikkuu korva vähintään 4cm löysänä lurppana. Ei varmaan töissä kehtaa pitää korua .
Vierailija kirjoitti:
Näyttää karmivalta ilman korua. Mun lapsen opettajalla roikkuu korva vähintään 4cm löysänä lurppana. Ei varmaan töissä kehtaa pitää korua .
Tai sitten ei enää pidä korua.
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan venytyksistä niin eka mielikuva näyttää ihmisillä olevan se lurppana roikkuva 4 cm venytetty kauhistus. Oikeasti joku 10-12 mm venytys on vielä tosi maltillinen ja monesti kivan näköinen.
https://www.dhresource.com/0x0/f2/albu/g4/M00/B8/C9/rBVaEVgBmnOAKOKpAAD…
Not! Molemmilla. Kaikissa olosuhteissa.