Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojia testaavat

Vierailija
21.03.2014 |

Töhrikää mielummin joku pöytä tms. pinta uv-aktiivisella tussilla. Näkyvällä silmällä sitä ei huomaa mutta uv-valon alla loistaa. Mitä parasta, se menee pois rätillä eli huomaa hyvin jos siivoojat tekee työnsä kunnolla vai ei.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin helvetin epäluuloinen, niin siivotkoon ite

Vierailija
2/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä pyyhkiä pöytää, jossa paljaalla silmällä ei näy mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenpähän tuijottelet sitä töhrittyä pöytääsi ihan itse. :-D Jos pöytä on siistin näköinen muuten, niin pyyhkäisisin sitä lähinnä kuivalla pyyhkeellä ja sillä tuskin sinun töhrimiset lähtisivät.. Oletko muuten kokeillut lähtevätkö töhrimiset edes nihkeällä pyyhkeellä kertaalleen pyyhittynä? Tai vaikka yleispuhdistusaineella? Sotkehan muuten samalla vaikka lavuuaari, keittiön pöytätasot, ovien karmit ja ovet, vessoista pöntöt, peilit, lavuaarit, lattiaan vetelet luonnollisesti pitkät pätkät kynää ja toki seiniinkin. Omapahan on kotisi. ;-)

Vierailija
4/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta ei pestä. T:siivooja.

Vierailija
5/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä aikaa siivota kaikkea likaakaan,juuri näiden ihmetestien takia .Ehkä hommaan uv lasit päähän,jotta nään onko katossakin skraiduja. T. Toinen siivooja.

Vierailija
6/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiinnostaisi saada luotettava siivooja. Miten sitä testataan?

Vierailija
7/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siivoojalla ei ole mitään asiaa esim vessan peilikaappiin tai muihin vastaaviin kaappeihin. Osta kasa kuulia ja ujuta ne pussista kaapin sisään. Kuuluu ropinaa ja kilinää jos kaappi avataan. Sillä on hankala saada kuulat takaisin ilman asianmukaista pussia. Toimii myös jos ei itse ole siivouksen aikaan kotona,jos kuulat eivät ole kaapissa on siellä käyty. Ja näitä kuulia saa olla useampia kymmeniä. Muutaman kuulan saa takaisin,mutta 50-200 kuulaa ei. Vaikka tällä näytöllä ei voi esimiehelle laittaa valitusta,ei siivooja kehtaa tulla takaisin sen jälkeen,kun on käynyt luvatta kaapilla. Muistat vain itse mihin kuulat olet jemmannut,ettet yllätä itseäsi. :)

Vierailija
8/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 8 kuula vinkistä.

Meillä tilanne olisi se, että siivooja kävisi meidän töissä ollessa. Olen lykännyt siivoojan palkkaamista jo pari vuotta luottamuspulan vuoksi. Pienellä paikkakunnalla kaikki on niin kovin uteliaita ja kiinnostuneita muiden asioista.

Vierailija
9/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla saa huonoa, kannattaa siis maksaa enemmän niin saat laatua. Ja jos otat yksityisyrittäjän, niin hänellä ei ole todellakaan mitään mielenkiintoa mennä kaappeihin, ne eivät voisi vähempää kiinnostaa. Hän tekee työnsä nopeasti, tehokkaasti ja hyvin, ja tietää kyllä mistä palkkarahat tulevat - asiakkaalta. Puskaradion kautta siis saa, jos on hyvä tuuri, helmiä, joihin voit luottaa. Heillä asiakassuhteet ovat vuosien mittaisia ja heistä ei luovuta kuin pakolla.

Jos taas otat jonkun ison firman kautta siivoojan, voi tosi hyvällä tuurilla tulla hyvä tyyppi, mutta hyvä mahdollisuus on myös, että sieltä tulee joku aika onneton sankari. Tällaisia sankareita ei työnjälki ja asiakastyytyväisyys paljon mieltä paina, ja koska asiakkaalta ei tule palkka suoraan, vaan se tulee työnantajafirman kautta, ei tuloksella ja kaikella muulla ole niin väliä.

Tehkää myös työsopimus aina toistaiseksi molemminpuolin. Ja älkää ottako mitään harmaata työvoimaa, siinä sahaatte silloin omaa oksaanne..

Vierailija
10/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:39"]

Jos siivoojalla ei ole mitään asiaa esim vessan peilikaappiin tai muihin vastaaviin kaappeihin. Osta kasa kuulia ja ujuta ne pussista kaapin sisään. Kuuluu ropinaa ja kilinää jos kaappi avataan. Sillä on hankala saada kuulat takaisin ilman asianmukaista pussia. Toimii myös jos ei itse ole siivouksen aikaan kotona,jos kuulat eivät ole kaapissa on siellä käyty. Ja näitä kuulia saa olla useampia kymmeniä. Muutaman kuulan saa takaisin,mutta 50-200 kuulaa ei. Vaikka tällä näytöllä ei voi esimiehelle laittaa valitusta,ei siivooja kehtaa tulla takaisin sen jälkeen,kun on käynyt luvatta kaapilla. Muistat vain itse mihin kuulat olet jemmannut,ettet yllätä itseäsi. :)

[/quote] Mites meinasit itse sinne kaappiin mennä ilman että saat ne kuulat lattialle? Osuu pilkka omaan nilkkaan lähes varmasti. Aika nolo olet. :)

Vierailija
11/14 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä minä ainakin avaan vessan peilikaapin oven, koska PUHDISTAN oven peilit molemmin puolin. Ne peilithän on tosi lähmäisiä sisäpuolelta, pitäiskö ne jättää pyyhkimättä? Toistaiseksi kukaan asiakkaistani ei ole valittanut, että peilikaapilla on "käyty". Ja arvaa mitä? Minua ei kiinnosta p*skan vertaa mitä säilyttelet kaapeissasi. Teen työni hyvin ja tehokkaasti ja olen nähnyt kymmeniä erilaisia eri elämäntilanteissa olevien ihmisten koteja ja en järkyty vaikka sattuisin näkemään esimerkiksi arkaluontoisia tavaroita kodissasi.

Terveisin luotettava ja arvostettu siivooja

Ps. Siivooja huomaa kyllä, ketkä jättävät niitä testejä ja "ansoja". No tuo uv-kynä on huomaamaton mutta kuivalla liinalla se ei lähde ja jos pinnalla on vain pölyä, sitä ei pyyhitä kostealla. Jos tuhrit uv-kynällä, niin tee sitten edes pari lähmäjälkeä myös, niin siivooja pyyhkäisee myös kostealla.

Vierailija
12/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.... Testailkaa ihan rauhassa, jos olette niin urpoja. Siivooja on ihminen, eikä mikään kone. Mitä, jos onkin unohtanut juuri sen tason pyyhkiä. Mitä sitten teette? Sanotte sopimuksen irti ja siivoatte itse? Nuhtelette: hyi hyi, siivoa paremmin!?

Vierailija
13/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head to the wall and repeat after me : Stupid, stupid, stupid..

Vierailija
14/14 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan