Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toteutuuko mielestänne seksissä täysi tasa-arvo naisen ja miehen välillä?

Vierailija
19.11.2020 |

...toteutuuko se mielestänne keskusteluissakaan miesten ja naisten välillä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoi miehet, teidän mielipiteenne erityisesti kiinnostaa.

Vierailija
2/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh. Tasa-arvoa seksissä haikailevat naiset haluavat seksittömyyttä miehille. Jos en kykene orgasmiin, ei miehelläkään ole oikeutta nauttia mentaliteetilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys se tämäkin on. Riippuu tietysti siitä, millaista seksiä kullakin on. Jos jompi kumpi nauttii jatkuvasta alistamisesta niin siitä tilanteesta loogisesti on tasa-arvo kaukana. Sehän on jokaisen omista mieltymyksistä kiinni, joten epäilen ettei tämä asia voi olla täysin tasa-arvoinen koskaan. Ellei sitten joku pariskunta kellota sessiotaan... "Rakas minä olen kaksi minuuttia päällä, sitten sinä olet saman ajan. Annan kolme suudelmaa siinä samalla ja sinun pitää muistaa oman kaksiminuuttisesi aikana tehdä myös niin." Meillä ainakin mies on se joka vie seksissä. Näin ollen ei ole tasa-arvoista. Mutta miksi pitäisi olla? Seksin kuuluu olla nautinnon ja rakkauden hetki. Miksi nykymaailmassa kaikkeen pitää tasa-arvo sotkea.

Vierailija
4/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, kun nainen ratsailla.

Vierailija
5/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, en ymmärrä vaimoni seksuaalisuutta ollenkaan. Haluaa pari kertaa kuussa, mutta ei silloinkaan oikeastaan aina perusta orgasmista vaikka olisin valmis tekemään sen eteen mitä vain. Itse haluan 2-4x per päivä, eikä hän oikeastaan koskaan tee minulle juuri muuta, kuin suostuu yhdyntään peiton alla sängyssä noiden 1-2krt/kk lisäksi.

Onko se nyt sitten tasa-arvoa että olen ilman ja hän saa aina kuin haluaa. Tai toisaalta, että minä saan aina orgasmin ja häntä ei oikeastaan edes se suuresti kiinnosta (läheisyys kyllä kiinnostaa, ja sitä on todella paljon).

Vierailija
6/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt ajatellaan laajemmin, ei vaan ihan perskohtasesti; miljoonia tyttöjä silvotaan ja klitoris leikataan pois; ommellaan kiinnii ja taas aukastaa, jaommellaan ja aukastaan..ja seksiorjuus. Ja ne miehet jotka viis veisaa naisensa nautinnosta edes täällä suomessa. Siis kun lukee tätä palstaa, niin onko se ok?

Ja olen huomannut myös, että jos kirjoitat napakasti naisena seksistä, olet joko huorahtava vähintään, tai mielenterveyspotilas...Tämän puhtaan käsityksen olen saanut itse. Mutta, ainahan seksuaalisesti aktiivinen (aikuinen!) nainen leimattu jollain tavalla. Pelottava varmaan.

Vierailija
7/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei siinä ole mitään tasa-arvoa eikä tarvitsekaan olla. Seksissä on kyse miehen tekemästä naisen ja itsensä tyydyttämisestä.

Vierailija
8/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toteudu. Minä joudun elämään puutteessa kun vaimoa ei seksi kiinnosta yhtä paljon. Ja en ole itsekäs ja vain omasta orgasmista kiinmostunut mies, vaan hoitelen vaimoni joka kerta käsin tai sulla jos hän ei yhdynnässä saa orgasmia.

Vierailija
9/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toteudu. Minä saan yleensä vähintään 3 orgasmia (yleensä enemmänkin), miespolo joutuu tyytymään yhteen per seksikerta.

Onneksi on nopeasti uusintaan toipuvaa sorttia, niin saa vähän koettaa kaventaa. Ei tunnu häntä kuitenkaan tämä epäreiluus haittaavan, päinvastoin.

Vierailija
10/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille tasa-arvoinen seksi on varmaan mukavaa. Mulla erektio laskee sellaisesta. Meillä on sovittu, että tasa-arvo jätetään makuuhuoneen ulkopuolelle.

Vierailija
11/41 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aika monet miehet jättääkin sen tasa-arvon todella makkarista ulos. Ja niin jää vaimo ilman orgasmia.

Vierailija
12/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ap ei tiedä mitä tasa-arvo tarkoittaa? Vastaan helposti, eli käänteisesti mitä se EI tarkoita:

Tasa-arvo EI tarkoita sitä että jokaisen ihmisen tulee olla keskenään samanLAINEN.  VAAN Se tarkoittaa sitä että ERILAISILLA ihmisillä on samat ihmisoikeudet keskenään, ja että heidän arvostustaan ihmisinä ei vähennä heidän synnynniset tai hankitut ominaisuudet, kuten ikä, väri, sukupuoli jne. 

Eli jos nyt ajattelet seksiä, niin tasa-arvoa ei tarkoita se että molemmat tekevät toisilleen täsmälleen samoja asioita, vaan sitä että molemmat saavat toteuttaa ITSEÄÄN, eli jos nainen tykkää kovasta hommasta, hän saa sitä, ja jos mies kevyemmästä, niin hän saa sitä. Ei ehkä samalla varvilal kaikkea, mutta pitkässä juoksussa.

Vierailija
13/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pöljä lähtee tällä tasa-arvo asenteella harrastamaan seksiä? Mitä jos lähdettäisiin sillä asenteella että tuotetaan toiselle mielihyvää? Mä saan ainakin parhaimmat kiksit siitä kun kuulen naisen voihkivan ja nauttivan. Sit kun selkä taittuu kaarelle, saa orkun ja on ihan sekaisin nautinnosta niin se on ihan parasta. Yleensä sen jälkeen sit toinen kierros jolloin tulee toisen kerran ja lopuksi itsekin saan mutta en mä mitään orkkuja laske. Mitä useammin nainen tulee niin sitä parempi!

Vierailija
14/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että valtaosa naisista ei edes halua olla tasa-arvoisia kun seksiä harrastetaan. Vaikka muuten varmasti haluavatkin.

Oma vaimo on tosin "äärilaitaa" tässä, eikä sekään ole hyvä.

Vierailija
15/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen voi käsittää monella eri tavalla.

Esim. Onko tasa-arvoista että nainen voi saada monta hyvää orgasmia peräkkäin mutta mies vain yhden ja se on vain vähintään ”normaali”, taikka mies laukeaa ja se on siinä, taikka tyydyttääkö molemmat toisiaan...

Vierailija
16/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos feministeiltä kysytään.

"PIV is always ra pe, ok?" (piv = penis in vagina)

https://www.indymedia.nl/node/22259

Vierailija
17/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jos feministeiltä kysytään.

"PIV is always ra pe, ok?" (piv = penis in vagina)

https://www.indymedia.nl/node/22259

Tämä on kyllä ihan humpuukkia. Ei tasa-arvon kannattaja näin ajattele. Päinvastoin, voi olla hyvinkin miehen perään, niin sanoakseni. Minä esimerkiksi!

Vierailija
18/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös pilvin pimein kirjoituksia, joissa nainen kertoo olleensa 10 naimisissa, eikä mies yhtään kertaa ole ottanut naisen haluja ja neuvoja vastaan, vaan ainoastaa tunkenut kalua´sisään ja lauennut ja se oli siinä. Näitä siis todellakin paljon. Erilaisia masentavia kertomuksia siitä kuinka naisen nautinnosta ei välitetä pätkääkään. Sekö on ok?

Vierailija
19/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ap ei tiedä mitä tasa-arvo tarkoittaa? Vastaan helposti, eli käänteisesti mitä se EI tarkoita:

Tasa-arvo EI tarkoita sitä että jokaisen ihmisen tulee olla keskenään samanLAINEN.  VAAN Se tarkoittaa sitä että ERILAISILLA ihmisillä on samat ihmisoikeudet keskenään, ja että heidän arvostustaan ihmisinä ei vähennä heidän synnynniset tai hankitut ominaisuudet, kuten ikä, väri, sukupuoli jne. 

Eli jos nyt ajattelet seksiä, niin tasa-arvoa ei tarkoita se että molemmat tekevät toisilleen täsmälleen samoja asioita, vaan sitä että molemmat saavat toteuttaa ITSEÄÄN, eli jos nainen tykkää kovasta hommasta, hän saa sitä, ja jos mies kevyemmästä, niin hän saa sitä. Ei ehkä samalla varvilal kaikkea, mutta pitkässä juoksussa.

Juuri näin, tasa-arvoa vastustavat eivät ymmärrä mitä se tarkoittaa!

Vierailija
20/41 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin lahna ja minä vain panen, näin se on.

Vois sen tuurin joskus vaihtaakin, kyllä minä mielelläni

alla makaisin kulli pystyssä ja vaimo jyystäisi päällä!