Millaiset polttarit sinulla oli ja kuinka monta vierasta?
Polttarit suunnitteilla ja vinkkejä kaipailen. Kuinka paljon sinun polttareissasi tai järjestämissäsi polttareissa oli vieraita ja mitä kaikkea teitte? Osaatko lainkaan arvioida, mitä polttarit kaikkiaan maksoivat?
Kommentit (6)
Jatkaa
Me juotiin skumppaa heti tavatessa, sit mentiin kaverin luo, missä mua odotti tilattu meikkaaja, hän meikkasi mut barbiksi, koska teemana oli barbie-polttarit . Kaikilla oli vaaleanpunaiset hienot mekot. Meikkauksen jälkeen mentiin yhteen paikkaan , missä meitä odotti ammat. kuvaaja . Otti meistä hienoja kuvia:) juotiin siinä samalla skumppaa. Sen jälkeen siirryttiin ravintolaan syömään , tytöt maksoivat mun ateriani. Sen jälkeen mentiin puistoon vähän istumaan ja juttelemaan . Sen jälkeen baariin tanssii:)
Meitä oli 8. Minut haettiin yllätyksenä kotoa, jonka jälkeen menimme siihen aikaan uuden liikuntalajin yksityistunnille. Siitä sitten kauneushoitoon ja sieltä picnicille skumpan kera. Sitten eräänlaista hauskaa kaupunkisuunnistusta, jossa tehtäviä ja terassikierrosta. Illalla laittauduimme kaverin luona, jossa oli vielä muutama pieni hauska leikki/visa ja sieltä baariin. Oikein kiva päivä oli :)
Minä järjestin siskolleni polttarit ne menivät näin:
09:00 Me kaasot käytiin hakemassa polttarisankari töistä. Hölmöt vaatteet päälle. Käytiin satamassa huijaamassa, että lähetään laivalle, koska polttarisankari aina painottanut kuinka ei halua laivalle polttareissaan.
10:00 Ihana aamupala kuohuvan kera rannassa. Täällä odotti loput polttarivieraat. Olikohan meitä noin 15?, ei ehkä niin paljon, yli 10 kuitenkin.
12:00 Extremepläjäys: hyppääminen sillalta (n.8m korkeudelta) mereen (sky breakers järjesti)
Tässä välissä piti olla puistohengailua, jossa tehtäviä ym, mutta kaatosade yllätti joten kulutettiin aikaa baarissa. Lisäksi oli pitkin päivää pieniä tehtäviä.
Joskus 15-16 aikaan oli yhden biisin levytys studiossa.
Tämän jälkeen päästiin sinne puistoon, polttarisankari myi levyttämiään levyjä, syötiin vähän snacksiä ja juotiin puistossa, pidettiin säkkihyppelykisat, tehtävät jatkui ym.
Alkuillasta vihjeiden perusteella piti sankarin navigoida meidät seuraavaan kohteeseen, joka oli hotellin sviitti. Täällä syötiin kiinalaista noutoruokaa ja herkkuja, viiniä riitti, oli morsiussauna, tanssimista ja baari-iltaan valmistautumista. Illan kruunasi strippari.
Illalla baariin, jonne päästiin jonon ohi ja oli pöytä varattu ja pari pulloa skumppaa odotti meitä pöydässä.
Polttarit maksoi n.70e/nuppi ja sisälsi koko päivän ohjelman, paitsi jos halusi juoda siideriä ja olutta tms. Kuohuvat, viinit, ruoka, aamupala, baarin sisäänpääsy ja skumpat siellä sisältyi tohon rahaan.
Minulla olivat salapolttarit eli livistimme kaason kanssa kauneudenhoito ja -shoppausviikonlopunviettoon Tallinnaan. Meillä oli käytössä koko ajan luotettava L inna Takson taksi joka toi ja vei meitä paikasta paikkaan aamusta iltaan könttäsummalla. Otimme kaikki sopivat hoidot Eesti esimene kosmeetikakoolista jossa opettajat valvoivat haukan lailla oppilaiden työntekoa. Hoidatimme koulussa itseämme kaksi päivää ja kävimme syömässä ravintoloissa. Hotellissa oli kampaamo ja tietenkin kävimme myös sielläkin. Hauskaa oli, rahaa paloi muttei harmittanut ollenkaan. Olimmepahan kauniita minun ja mieheni pienimuotoisissa häissä joiden todistajina kaaso ja hänen miehensä olivat.
Löytyykö muita polttareita viettäneitä? :) -Ap
Parhaat kaverit mukana eli 4 mun kaa