Keksitään mahdollisia motiiveja sille miksi miljonääri Kim Väisänen antoi uimahallipotilaalle 500€
Typeryys tulee ensimmäisenä mieleen. Tai ainakin jokin tilapäinen hapenpuute aivoissa.
Kommentit (29)
Julkisuus. Tätä ennen kukaan ei ollut kuullut Kim Väisäsestä.
Ei taida olla penaalin terävin muumi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sieltä pehmeämmästä päästä.
Koitti iskeä naisen , mutta tämä ei tajunnut
Näki elämänsä tilaisuuden saada julkisuutta keski-ikäisen naisen kiusaamis- ja nöyryytyskampanjan aallonharjalla. Kaikki *Suomen kärkimediat osallistuvat tasavertaisella innolla joten tämän neverhööd kaverin mahdollisuudet saada ihailua idiooteilta lienee hvyät.
Kai te tiedätte mitä siellä uimahallissa oikeasti tapahtui?
Perusteliko hän miten asiaa? Luin uutisten otsikoista tilanteen niin, että kyse olisi halusta paisuttaa vitsiä ja saada julkisuutta.
No totta kai halusi nimen esiin. Minä kuulin väisäsen kimpsusta ekaa kertaa tuon jutun myötä.
Menee hermo ihmisiin, jotka kirjaimellisesti jopa MAKSAVAT RAHAA päästäkseen nimen ja/tai kuvan kera lehteen. Miettikää nyt vähän. Ei siinä ole pienintäkään logiikkaa, että joku random lahjoittelee rahojaan ventovieraalle. Se on kirjaimellisesti julkisuuteen pääsemisestä maksamista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyi tuon vinkumiseen.
Kyllä. Just näin.
Sillä aikaa kun puoli maailmaa tuskailee koronaviruksen kourissa jonkun päällimmäinen huoli on mielensäpahoittuminen uimahallissa. Jospa se olisi nyt hiljaa.
Way to go, Kim!
Miksei aiempi tarjous kelvannut? Taisi tää akkakin jo tajuta kuinka idiootin kuvan on antanut itsestään. Väisäselle 500 euroa on vain pikkuraha eikä tässä nyt mitään suurempaa tarvitse olla taustalla
Olen ollut Väisäsen kanssa tekemisissä joskus työni puolesta. Ihmisenä hän on erittäin terävä havainnoitsija, eikä pelkää kertoa mielipiteitään. Uskallan väittää, että hän ei myöskään ole samanlainen julkisuustyrkky kuin vaikkapa Sarasvuo. Sen vuoksi hän ei tempaustaan tehnyt.
Luulen, että häntä aidosti v tutti kyseisen henkilön valitus noin mitättömästä asiasta. Siinä motiivi. Etenkin, kun oikeassa elämässä on paljon suurempiakin murheen aiheita.
Ja tuolla viidellä sadalla eurolla kyseinen kunnanvaltuutettu tuhosi poliittisen uransa. Mahdollisesti myös työuransa.
Kummalla - vai kummallakin?
Hän ivalllisesti lahjoitti rähjääjälle rahat vaientaakseen naisen.
Hyvä miljonääri: tupakalle, hajuvesille ja/tai lialle haisevat bussimatkustajat loukkaavat minua ja 50 000 euron salainen lahjoitus rauhoittaisi mieltäni.
Varmaan Väisänen piti koko juttua niin absurdina, että ei malttanut olla panematta lusikkaansa soppaan. Tuskinpa hän tällä mitään ylimääräistä julkisuutta halusi. Kyseinen henkilö on muutenkin julkisuudessa sanavalmiina henkilönä.
Uimahallipotilas?? Potilas?? 😯😜😲😆
Vierailija kirjoitti:
Julkisuus. Tätä ennen kukaan ei ollut kuullut Kim Väisäsestä.
Ei pidä paikkaansa, on ollut julkisuudessa. Kirjoittanut sijoittamisesta kirjankin.
Kyllästyi varmaan tuohon vasemmistolaisen Haapasalon kitinään, kun tämä olisi taas halunnut käydä veronmaksajien kukkarolla lievittääkseen mielipahaansa.
500 eurolla toinen sai hyvää julkisuutta ja hyvän tekijän maineen. Toinen taas ampui itseään jalkaan ja tuhoaa oman tulevaisuutensa. Ei edes ilmeisesti ymmärrä sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa tarkoitat Väisästä vai Haapasaloa. Tuollaisen miljoonaomaisuuden saavuttaminen ei onnistu, jos ei ole sieltä terävämmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
No totta kai halusi nimen esiin. Minä kuulin väisäsen kimpsusta ekaa kertaa tuon jutun myötä.
Menee hermo ihmisiin, jotka kirjaimellisesti jopa MAKSAVAT RAHAA päästäkseen nimen ja/tai kuvan kera lehteen. Miettikää nyt vähän. Ei siinä ole pienintäkään logiikkaa, että joku random lahjoittelee rahojaan ventovieraalle. Se on kirjaimellisesti julkisuuteen pääsemisestä maksamista.
No se, että sinä et ole kuullut Väisäsestä, ei kerro mistään muusta kuin itsestäsi. Minä olen kuullut ja nähnyt hänet tv:ssä ja lukenut jopa hänen kirjansakin. Sitä vastoin tätä ennen en ollut koskaan kuullut tästä Haapasalosta.
Kyllästyi tuon vinkumiseen.