Nelly.com huijaa!
Tilasin Nellyltä 6.3 vaatteita, maksoin kortilla ja parin päivän kuluttua sain vastauksen ettei heillä ole varastossa tilaamiani tuotteita. Lupasivat palauttaa rahat kortille muutaman päivän kuluessa.
Melko pitkä pari päivää heillä kyllä on, kun rahoja ei vieläkään näy. Olen laittanut asiakaspalveluun useamman viestin ja 17.3 he väittivät poistaneensa katevarauksen kortiltani. Soitin tänään pankkiin ja kysyin miksei rahoja edelleenkään näy. Pankkivirkailija kertoi ettei mitään katevarauksen poistoa edes näy heillä ja että se näkyisi kyllä heti jos se tehtäisiin.
Pistin taas uutta viestiä Nellylle ja sieltä vain vastattiin, että katevaraus on poistettu, mutta sen näkymisessä voi mennä viikkokin. On se kumma, kun pankista sanotaan, että näkyisi heti, mutta Nelly väittää muuta. Tässä tilanteessa uskon kyllä pankkia, enkä Nellyn asiakaspalvelijaa.
Nellyllä on aiemminkin ollut ongelmia rahojen palautuksessa, mutta nyt sain todellakin tarpeekseni. En jaksaisi melkein jokaisen tilauksen yhteydessä tätä samaa. Onkohan kaksi kertaa kaikki sujunut ongelmitta..
En suosittele Nelly.com:ia kenellekkään. Mielestäni tämä alkaa olla jo kohtuutonta. Mielipiteitä?
Kommentit (8)
Katevarauksissa on edelleen se ostosumma minkä Nelly varasi itselleen, kun maksan aina kortilla kaikki tilaukset. Pankki ei pysty poistamaan katevarausta ilman katevarauksen tekijän lupaa ja Nelly ei tätä poistoa ole edelleenkään tehnyt, vaikka väittää tehneensä.
Rahat poistuvat katevarauksista, kun tilaus lähetetään ja näin rahat siirtyvät Nellylle tai sitten kun käy näin, niin heidän pitäisi poistaa katevaraus, jotta saisin itse rahani takaisin. Eivätpä viitsi näemmä poistaa sitä. Asiakaspalvelun vastauksista huokuu melkoinen hälläväliä-asenne. -Ap
Tämän vuoksi tilaan kaikki nettiostokseni laskulla jos vain mahdollista eikä ikinä ole ollut ongelmia. Nyt vaan jatkat pommittamista niin lopulta onnistuu varmasti.
Viimeistään ensi viikolla, kun pankki poistaa 26.3 katevarauksen, koska se on roikkunut siellä liian pitkään. Ärsyttää silti, että tämä ratkeaa sen takia noin, kun pankilla on velvollisuus poistaa liian pitkään roikkuneet katevaraukset tietyn ajan kuluessa, eikä Nellyn toimesta. En usko, että he sitä sieltä poistavat. Jatkavat vain valehtelua. Niin ja nyt he eivät ole enää viimeiseen viestiini vastanneet, kun tivasin asiaa tarkemmin.
Linkitä tämän keskustelu sinne asiakaspalvelun sähköpostiin, voi pistää vähän vipinää!
siis kyllä mullakin on mennyt useita viikkoja sen katevarauksen häviämiseen sellaisessa tilanteessa, kun maksutapahtuma on mitätöity kaupassa jälkikäteen.
Mulla on kyllä Nelly verkkokaupassa kaikki toiminut moitteettomasti. Tietty monessa muussa kaupassa palautus toimii vielä kivuttomammin, mutta en ole tuollakaan kovin kauan joutunut rahoja odottelemaan
Ainakin siellä on huippu valikoima ja suhteellisen nopea toimitus!
Tilasin mekkoja tyttärelleni Nellystä ja pari itselleni kokeiltavaksi. Harmi vaan kun satuin tilaamaan yhtä aikaa eräästä toisesta nettikaupasta myös mekkoja..epähuomiossa ja kiireessä yksi Nellyn yli 80e mekko pakattiin vahingossa toisen nettikaupan pakettiin ja palautukseen! :) Mutta eipä hätää! Lähettävät mekon tästä toisesta paikasta takaisin minulle ja laitoin myös Nellyyn sähköpostia ja selitin asian. En olisi uskonut mutta kyllä, antavat vielä palauttaa mekon vaikka tilauksesta on jo kohta kolme viikkoa aikaa ja lisää kuluu kun odotetaan mekkoa vielä saapuvaksi :) Ainakin minä sain erittäin hyvää asiakaspalvelua, kuten aina ennekin tilatessani Nellystä!
Siis täh? Onko sulta nyt veloitettu se ostosumma? Sittenhän sulla on vedenpitävä todiste Nellylle, että ei muuta kuin kuvakaappaus veloituksesta ja Nellyn aspaan. Kyllä ne rahat palauttaa, jos ovat ne veloittaneetkin. Jos mitään katevarausta ei ole eikä tililtäsi ole mitään otettu, niin ei Nellyllä ole mitään mitä pitäisi palauttaakaan.