rv 5 jättimaha
Onko muilla ollut?Minulla 4jäs raskaus.Maha jo tosi iso.Normaalia?Kaksoset?Joku häiriö?
Kommentit (11)
Minulla yhdessä raskaudessa turposi syystä tai toisessa äkkiä vatsa. Housut puristi ja todellakin tuntui että kohdun seutu oli turvokissa...tasaantui hiljalleen. Täällä nyt viikko 9, ja nyt alkanut tuo turvotus.
Läski jo alunperin.
Ei tuossa vaiheessa kukaan huomaa raskautta ja raskaumaha ei mitenkään voi olla näkyvissä.
Suuri vatsa alkuraskaudessa voi olla turvotusta.
Oletko huomannut vatsan olevan aamulla herätessäsi huomattavasti pienempi ja sitten kasvavan päivän mittaan yhä suuremmaksi?
Onko siis aivan erilainen kuin aiemmissa raskauksissasi? Itselläni on molemmissa raskauksissa ollut alkuun turvotusta joka on sitten tasaantunut. Ei tuossa vaiheessa vielä ole väliä, montako vauvaa sieltä on tulossa; siis vatsan koon kannalta!
Olen 168 ja 52kg,ei ylipainoa..on maha aamulla pienempi.Turvotusta tottahan tämä on,mutta niiin jätti jo...Yleensä olen saanut ekat onnittelut vkolla 10.Neuvola muutaman vkon päästä.Raskaus todettu1,5 vkoa sitten veritestillä.
Onnea <3 kuulut näihin vainoharhaisiin jolla maha alkaa kasvamaan ennätysvauhtia jo viikolta 3 <3 "ei se turvotusta ole vaan rakkauspakkaus se siellä <3" on heidän lempilauseensa!
Täällä sama, neuvolan hoitaja (kävin ekassa ultrassa viikolla 5 kohdunulkoisen epäilyn takia) sanoi että vatsan perusteella näytät olevan jo vklla 10-12..
"4jäs raskaus" ?!!!
4. raskaus. Kulta pieni, se kirjoitetaan noin.
Olisko turvotusta vain? Neuvolassa osaavat varmasti auttaa...