Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuisen naisen rinnanympärys rintsikoissa voi olla 60?

Vierailija
21.03.2014 |

Toki on megalomaaniset silkkarit vielä, joten liivien löytäminen hankalaa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:19"]Monet alle 170cm pituiset ystäväni käyttävät ympärysmittaa 60, mutta sitten itse muutaman pidemmän ystäväni kanssa (175-180 cm) käytämme 75-85 ympärysmittaa. Lyhyellä ja pienellä ihmisellä on pieni rintakehä, pitkillä harvemmin.
[/quote]

Mä 180 cm pitkä käytän 65 ympärysmittaa.

Vierailija
42/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 174 senttiä pitkä ja painan noin 65 kiloa ja rintaliivit täytyy olla kyllä ympärykseltään se 65, jos haluaa, että ne oikeasti tukee. Rinnat mulla on isot (65J on vähän pieni), mutta olen kapea muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:08"]No niin, minulla on 65, enkä edes pidä itseäni minään älyttömän pienikokoisena. Iän myötä muuttunut kropan malli, 18-vuotiaana kuppikoko oli 75B, nyt 10 vuoden jälkeen 65D.

[/quote]

Njaams! D tissejä voisin nuolla ja tanssittaa oikeen kunnolla! Pidän pienistä ämmistä joilla on persettä ha tissiä! ;)

[/quote]

Jos luulet, että 65D on iso, olet väärässä... Mulla on 65F eikä ne ole isot. Ihan normaalit kroppaan sopusuhtaiset, kuten luultavasti tuon 65D:läisen myös.

[/quote]

Höh, eikö muka? Luulin että aakkoset kertoo tissien koon suhteessa kroppaan. F tissit oon yhdistänyt heketinmoisiin herkkumunkkeihin! Sellasiin kunnon silikoonilolloihin joille laueta...
[/quote]

Mulla 65f, eikä ne mitkään jättilollot ole. Voi pientä...

Vierailija
44/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 09:51"]Mä olen 37 vuotias, 172cm, 65D.
[/quote] Mulla on muutenkin siro ylävartalo vaikka normaalit rinnat onkin. Selkäni on monen mielestä hyvin kaunis, samaan aikaan siro ja urheilullinen.

Vierailija
45/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut kykenette käyttämään tiukkoja liivejä? Olen itse 161/47 ja rinnanalusmitta on 64cm. Liiviliikkeestä sitten erehdyin ostamaan myyjän suosittelemat 60F liivit, mutta eihän niiden kanssa voi hengittää! Alle tunnin käyttö riittää ja jo alkaa rintakehää särkeä ja hengitys tuntuu vaikealta :/ Siirryin takaisin perus kaupan 70B-kokoon, eiväthän ne tue kunnolla, mutta tissit onneksi sen verran pienet etteivät sitä niin paljoa edes kaipaa.

Vierailija
46/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:08"]Miten te muut kykenette käyttämään tiukkoja liivejä? Olen itse 161/47 ja rinnanalusmitta on 64cm. Liiviliikkeestä sitten erehdyin ostamaan myyjän suosittelemat 60F liivit, mutta eihän niiden kanssa voi hengittää! Alle tunnin käyttö riittää ja jo alkaa rintakehää särkeä ja hengitys tuntuu vaikealta :/ Siirryin takaisin perus kaupan 70B-kokoon, eiväthän ne tue kunnolla, mutta tissit onneksi sen verran pienet etteivät sitä niin paljoa edes kaipaa.
[/quote]
60G?

Vierailija
47/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 95, joten rintakehää löytyy eri levyisinä.

Vierailija
48/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset ei tajua, että vartaloita on todella moneen lähtöön ja läskit kerääntyy ihmisillä eri paikkoihin. Itsekin olen ylipainoinen 168 cm ja ympärysmittani on 70 cm. Mulla vaan ei tule läski tuohon rintojen alle, vaan se on mahassa, reisissä ja käsivarsissa. Joillain muilla sitten kertyy läski tasaisemmin tai on vain luonnostaan leveämpi rintakehä.

Vierailija
49/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt jonkin verran kainaloista pursuvia rintoja, mutta paljon enemmän nykyään näkee liian pienen ympärysmitan vuoksi selästä pursuavaa nahkaa. 

Vierailija
50/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin. Olen normaalipainoinen pätkä, pienirintainen ja rintakehästä enemmän luiseva kuin läski niin silti mitta on 77cm. On vaan niin leveä rintakehä, rintojenkin ympärysmittakin on 94cm ja voisi luulla, että minulla on tissit, mutta on on vaan hätäisesti b-kuppi. Paskat geenit. Olen niin kateellinen pienistä ympärysmitoista :D

Vierailija
51/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:08"]

No niin, minulla on 65, enkä edes pidä itseäni minään älyttömän pienikokoisena. Iän myötä muuttunut kropan malli, 18-vuotiaana kuppikoko oli 75B, nyt 10 vuoden jälkeen 65D.

[/quote]

Tästä ilmiöstä (vanity sizing) on täällä keskusteltu monet kerrat. Ei ikä pienennä kenenkään kylkiluita, vaan rintsikoiden mitoitus on muuttunut kymmenessä vuodessa.

Vierailija
52/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:38"]

Tuota tuota.. minä olen ylipainoinen ja isorintainen 168cm pitkä nainen. Kuppikokoni on F ja rinnanympärys 65, vaikka ylipainoa siis todellakin on 15 kiloa normaalipainon ylärajaan asti. Painan 85kg.

Ihmiset ovat erilaisia, ei kaikille kilot keräänny samaan paikkaan. Minulla on tosi kapea rinnanympärys rinnan alta, mutta lantiota sitten vaikka kahdelle naiselle jaettavaksi.

[/quote]

Olen samanlainen! Pari senttiä lyhyempi ja pari kiloa vähäisempi. Enkä edes näytä oudolta näillä mitoilla.

Vierailija
53/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:17"]

Olisipa minullakin. Olen normaalipainoinen pätkä, pienirintainen ja rintakehästä enemmän luiseva kuin läski niin silti mitta on 77cm. On vaan niin leveä rintakehä, rintojenkin ympärysmittakin on 94cm ja voisi luulla, että minulla on tissit, mutta on on vaan hätäisesti b-kuppi. Paskat geenit. Olen niin kateellinen pienistä ympärysmitoista :D

[/quote]

Mä taas en tajua näitä numeroiden tuijottelijoita. Mitä ihmeen väliä sillä ympärysmitalla on? Ihan kuin se olisi joku saavutus, jolla kehuskella. "Tuo väitteli juuri tohtoriksi, mutta mullapa on 60F kuppikoko". Tulispa joskus sellainen aika, jolloin naisen ihmisarvoa ei määrittelisi sentit, kilot ja reisivaot.

Vierailija
54/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 10:08"]

Miten te muut kykenette käyttämään tiukkoja liivejä? Olen itse 161/47 ja rinnanalusmitta on 64cm. Liiviliikkeestä sitten erehdyin ostamaan myyjän suosittelemat 60F liivit, mutta eihän niiden kanssa voi hengittää! Alle tunnin käyttö riittää ja jo alkaa rintakehää särkeä ja hengitys tuntuu vaikealta :/ Siirryin takaisin perus kaupan 70B-kokoon, eiväthän ne tue kunnolla, mutta tissit onneksi sen verran pienet etteivät sitä niin paljoa edes kaipaa.

[/quote]

Mulla samat kokemukset. Jos virallisen ohjeen mukaan valitsen liivit, niin ne on tosi tukalat ja epämiellyttävät päällä. Kaipa se riippuu rintojen koosta, mulla yhden kupin suurempi koko ja nää ei kuitenkaan kauheasti silti tukea tarvitse, joten valitsen nykyisin aina sen "väärän" eli periaatteessa liian suuren ympäryksen.

Vierailija
55/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

155cm/45kg ja ympärysmittä rintojen alta 60cm. Ei ole Changessakaan sopivia liivejä, kymmeniä olen siellä sovittanut. Cubus on ainoa kauppa josta löytyy edes suht hyvät 65cm ympätysmitalla olevat liivit. Liian isot ovat mutta eipä voi mitään.

Vierailija
56/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:35"]155cm/45kg ja ympärysmittä rintojen alta 60cm. Ei ole Changessakaan sopivia liivejä, kymmeniä olen siellä sovittanut. Cubus on ainoa kauppa josta löytyy edes suht hyvät 65cm ympätysmitalla olevat liivit. Liian isot ovat mutta eipä voi mitään.
[/quote]
Mikä vyötärönympäryksesi on? :)

Vierailija
57/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitta rinnan alta on 70 cm, niin pitäisikö käyttää kokoa 70 vai 65? :o

Vierailija
58/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 11:17"]

[/quote]

Mä taas en tajua näitä numeroiden tuijottelijoita. Mitä ihmeen väliä sillä ympärysmitalla on? Ihan kuin se olisi joku saavutus, jolla kehuskella. "Tuo väitteli juuri tohtoriksi, mutta mullapa on 60F kuppikoko". Tulispa joskus sellainen aika, jolloin naisen ihmisarvoa ei määrittelisi sentit, kilot ja reisivaot.
[/quote]
Ei se ihmisarvoa määrittele, mutta kyllä sen verran pinnallinen olen, että tiedostan sirouden olevan sievempää. Olisi helpompaa tykätä omasta peilikuvasta jos olisi viehättävä.

Vierailija
59/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on changessa ihan sama koko ku muissakin liikkeissä? On se ympärys ehkä aavistuksen väljempi kuin samankoon lindex liiveissä muttei kuitenkaan niin paljoa, että tarviis numeroa pienempää ottaa. Ja itse olen normaalipainoinen (enemmän pyöreä kuin hoikka) ja käytän kokoa 65 niin en yhtään ihmettele jos mobelle ympärys 60 on sopiva. Enemmän ihmettelen jos pieni hoikka tyttö sanoo käyttävänsä 75 ympärystä.

Vierailija
60/60 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rinnan alta mitattuna 68cm, ja pitää olla vähintään se 65 että on tarpeeksi kireä. Changen liiveissä 60. Minulle sanoi Changen myyjä, että heillä koko 60 on lähes sama kuin muiden liikkeiden 65.