Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuisen naisen rinnanympärys rintsikoissa voi olla 60?

Vierailija
21.03.2014 |

Toki on megalomaaniset silkkarit vielä, joten liivien löytäminen hankalaa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:14"]Kuinka kapea vyötärö näillä 60 cm rinnanympäryksisillä muuten on? Kun yleensähän vyötärö on kapeampi kuin rintaliivinympärysmitta? 

Tosi siro saa kyllä tuohon ympärykseen olla, olen itsekin pieni ja sirto (165 cm ja 48 kg) mutta kyllä minä 70 cm ympäryksiset liivit tarvitsen. Vyötärö on sitten 64 cm ympärykseltään. Changen kokojen mukaan liiveissä ympärykseni on tosin 60 mutta niillähän on omat kokonsa, ei mitään järkeä, koska mittanauhalla mitaten ympärykseni on 68 cm ja silti menee hyvin nuo Changen 60...

[/quote]

Mikä hiton pieni sä oot, jos oot 165cm?

[/quote]

Noilla mitoilla on pieni ja siro. Alle 160cm on kääpiö

[/quote]

Justjust

Vierailija
2/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:14"]

Tosi siro saa kyllä tuohon ympärykseen olla, olen itsekin pieni ja sirto (165 cm ja 48 kg) mutta kyllä minä 70 cm ympäryksiset liivit tarvitsen. Vyötärö on sitten 64 cm ympärykseltään. Changen kokojen mukaan liiveissä ympärykseni on tosin 60 mutta niillähän on omat kokonsa, ei mitään järkeä, koska mittanauhalla mitaten ympärykseni on 68 cm ja silti menee hyvin nuo Changen 60...

[/quote]

Changen mitoitus on tosiaan omaa luokkaansa. Mutta kyllä asiansa osaavat suosittelevat ihan yleisestikin, että liivin ympärysmitta olisi pienempi kuin mittanauhalla mitattu rinnanympärys. Sinulle siis 65 todennäköisesti olisi useimmilla merkeillä parempi kuin 70.

Itselläni rinnanympärys on 69 cm, ja olen todennut moneen kertaan sekä sovituskopissa myyjän avustuksella että käytännössä, että 70 cm on minulle loppujen lopuksi liian suuri eikä anna riittävää tukea. 65 tuntuu aluksi tiukalta, mutta käytössä se löystyy jonkun verran, ja itse asiassa yleensä jossain vaiheessa joudun jo siirtymään sisempiin hakasiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:14"]Kuinka kapea vyötärö näillä 60 cm rinnanympäryksisillä muuten on? Kun yleensähän vyötärö on kapeampi kuin rintaliivinympärysmitta? 

[/quote]

[/quote]

No joo, pituudeltani aika lähellä keskimittaa, mutta olen aina joutunut kyllästymiseen asti kuuntelemaan kauhistelua siitä miten pieni ja hentoinen olen. Alkaen siitä että mulla on koomisen pienet kädet ja jalat (kengänkoko 35), sitä että näytän kuulemma 12-vuotiaalta pojalta kropaltani jne. Mutta silti ei ole noin pieni rinnanympärys kuin monella muulla.

Vierailija
4/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko kertoa tyhmälle; jos rintaliiveissä on ympärysmitta esim. 70, onko se 70cm löysimmillään vai kireimmillään? Vai keskimmäisissä hakasissa? Olettaen, että niitä hakasrivejä on 3.

Vierailija
5/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille vastaajalle, joka ihmetellen kysyi vyötärönympärysmittaa ja rintakehän ympärysmittaa, ei kaikki ole tiimalasin muotoisia vaan osalla voi olla suora tai vähemmän kurvikas vartalotyyppi, I-vartalo tai H-vartalo, jolloin näissä mitoissa ei ole kovin suurta eroa. Esimerkiksi rintakehän ympärysmitta on 61cm ja vyötärö 59cm, tai molemmat mitat tasan samat, tai lähestulkoon.

165cm pituisen ihmisen rintakehä on yleensä paljon isompi kuin vaikka 155cm pitkän ja siron ihmisen. Vaikka molemmat olisivatkin hoikkia ja sirorakenteisia, pituus vaikuttaa hurjasti. 

60cm rintakehän ympärysmitta ei siis ole mikään kummallisuus aikuisellakaan naisella jos on pienikokoinen ja oikeasti sirorakenteinen. Changen rintaliivikoot sen sijaan ovat kummallisia jos 68cm mittaiselle tarjotaan kokoa 60 jne...

Vierailija
6/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se Change ympärysmitta se 60. Johan tuli totuudesta alapeukkukin. Menkäähän change mitoillanne ihan mihin tahansa muuhun liikeeseen niin ei mene hakaset kiinni.

Nainen on helpointa saada halpaan imartelulla.

Vierailija
7/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo pelkkä luiden ympärys melkein 80 senttiä... Jos on "aasialaistyyppinen" ranka, niin silloin varmaan menee 20 senttiä pienempikin. Kyllähän noita eurooppalaisillakin näkee, eli takaapäin katsoo että tossa on 10v pitkä tyttö, mutta kyseessä onkin aikuinen nainen joka vaan on tajuttaman siro.

Vierailija
8/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:16"]

Changea ei lasketa, niiden kokoluokittelu on markkinointikikka

[/quote]

Kupeissa joo, mutta onko ympärysmitassakin? En voinut kokeilla kun suurin kuppikoko oli J, liian pieni.

Tiedoksi miehille ja muille rintaliiveistä tietämättömille: pelkkä kuppikoko ei kerro tarkkaa rintojen kokoa.

Yllätys-yllätys: myös hartioiden leveys vaikuttaa rintaliivien ympärysmittaan.

Vierailija
9/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tuota.. minä olen ylipainoinen ja isorintainen 168cm pitkä nainen. Kuppikokoni on F ja rinnanympärys 65, vaikka ylipainoa siis todellakin on 15 kiloa normaalipainon ylärajaan asti. Painan 85kg.

Ihmiset ovat erilaisia, ei kaikille kilot keräänny samaan paikkaan. Minulla on tosi kapea rinnanympärys rinnan alta, mutta lantiota sitten vaikka kahdelle naiselle jaettavaksi.

Vierailija
10/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin yksilöllistä minkälainen vartalomalli ja minkäkokoinen rintakehä kelläkin on, kaikki ovat erilaisia ja kelpaavat omina itsenään.

Harmittavampaa on toisten ihmisten nimittely "10-vuotiaan pikkupojan näköiseksi", "pikkupojan vartaloiseksi", "lapsen kokoiseksi" tai kovaan ääneen ihmettely että voiko aikuisella naisella olla näin ja näin tai koon 33 jalka tms... Kauppojen valmisvaatteet ovat juuri niitä kokoja joita myydään eniten, ei se tarkoita ettäkö kaikki ihmiset putoaisivat sen kokotaulukon väliin, vaan osa jää ulkopuolelle olematta silti mitään kummajaisia.

Vierailija
11/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:14"]

Kuinka kapea vyötärö näillä 60 cm rinnanympäryksisillä muuten on? Kun yleensähän vyötärö on kapeampi kuin rintaliivinympärysmitta? 

[/quote]

Olen sua 10 cm pitempi ja rinnanympärys on sama. Käytän kokoa 65. Varmaan yhtä siroja on pienemmissäki, joten he tarvitsevat vähintään sen ympäryksen 60.

Vierailija
12/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 166 ja rintsikat 65DD, voin hyvin kuvitella että hoikalla ja sirommalla on tuo 60. Itsellä painoa 55kg

Vierailija
13/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Se rintsikoiden ympärysmitta ole sama asia kuin kropan rinnanympärys.

Mä olen 175/94 ja mun rinnanympärys on 115cm. Rintaliivit 85D. Uskon että jos tästä painosta ottaisi vaikka 30kg pois niin rintaliivit voisi hyvinkin olla 60, Se kun ei tarkoita että rinnanympärys olisi sen 60cm. Kummallista ettei naiset tätä tajua

Vierailija
14/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ihan mahdollista. Suurin osa suomalaisista naisista todellakin käyttää alusmitaltaan liian löysiä ja kupilta liian pieniä liivejä, juurikin tällä kaavalla, että kun rinnanympärys on 68 senttiä, ostetaan 70 sentin liivit, kun 79 ostetaan 80, jne., kun käytännössä kaikissa merkeissä pitäisi ottaa tuossa tapauksessa se kokoa tai jopa kaksi alempi ympärys. Tämän huomaa selkeästi sivutissien määrästä kireiden kesäpaitojen aikana. Oikean kokoisessa liivissä nimittäin mitään ei tursua kainaloista ulos. 

Vierailija
15/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:46"]

Eihän Se rintsikoiden ympärysmitta ole sama asia kuin kropan rinnanympärys.

Mä olen 175/94 ja mun rinnanympärys on 115cm. Rintaliivit 85D. Uskon että jos tästä painosta ottaisi vaikka 30kg pois niin rintaliivit voisi hyvinkin olla 60, Se kun ei tarkoita että rinnanympärys olisi sen 60cm. Kummallista ettei naiset tätä tajua

[/quote]

HAH. Itse olet täysin väärässä. http://rintaliiviopas.fi/rintaliivien-koko-taulukko/ Mitta otetaan nimenomaan rintojen alta ja on (alaspäin pyöristettynä) suoraan se liivien koko. Mutta tietenkään lukua ei oteta rintojen päältä, vaan nimenomaan alta. En tiedä kumpaa rinnanympärystä nyt siis tarkoitit...

Vierailija
16/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:38"]

Tuota tuota.. minä olen ylipainoinen ja isorintainen 168cm pitkä nainen. Kuppikokoni on F ja rinnanympärys 65, vaikka ylipainoa siis todellakin on 15 kiloa normaalipainon ylärajaan asti. Painan 85kg.

Ihmiset ovat erilaisia, ei kaikille kilot keräänny samaan paikkaan. Minulla on tosi kapea rinnanympärys rinnan alta, mutta lantiota sitten vaikka kahdelle naiselle jaettavaksi.

[/quote]

Tää on kyllä omituista. Olen saman pituinen, 168cm, ja painan 52kg tuon sinun 85kgn sijaan. 33kiloa vähemmän! Ympärysmitta myös minulla 65, mutta koska niitä löytyy huonosti, käytän lähes aina ympärysmittaa 70. 

Miten te oikein mittaatte sen mitan rintojen alta? Mittaankohan edes oikein...

Vierailija
17/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:15"]

[/quote]

[/quote]

No joo, pituudeltani aika lähellä keskimittaa, mutta olen aina joutunut kyllästymiseen asti kuuntelemaan kauhistelua siitä miten pieni ja hentoinen olen. Alkaen siitä että mulla on koomisen pienet kädet ja jalat (kengänkoko 35), sitä että näytän kuulemma 12-vuotiaalta pojalta kropaltani jne. Mutta silti ei ole noin pieni rinnanympärys kuin monella muulla.

[/quote]

Et ole lähellä keskimittaa vaan olet sen ylikin, keskimitta on naisilla 164 cm. Minäkin olen 165 cm ja 52 kg, kengänkoko 36 ja ihan normikokoinen nainen. Rinnanympärys 65 cm.

Vierailija
18/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa jo ihan pimeeltä, että muka saman pituisilla, mutta 33kilon painoerolla olevilla naisilla olisi kummallakin ympärysmitta 65? En usko sitten millään. Eihä tuo nyt vittu voi olla mahdollista.

Vierailija
19/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi olla! Ei niitä liivejä tehtäisi eikä tuotaisi suomalaisten kauppojen hyllyille pölyä keräämään, jos niille ei olisi käyttäjiä.

Vierailija
20/60 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/52kg ja 168/85kg ei voi kyllä olla saman kokoisia rintojen alta. Taitaa ensimmäinen olla oikeasti 65cm ja jälkimmäinen ehkä just ja just Changen typerillä imartelu-kokotaulukoilla.