Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin eilen miehelle, että voi mennä vieraisiin

Vierailija
21.03.2014 |

Sillä ehdolla, että ei käytä siihen rahaa. Eli että en haluaisi erota enkä tekisi numeroa asiasta. Taustatilanteena se, että seksi mun kanssa ei miestä kiinnosta kuin '' aviovelvollisuutena'', eikä mies pidä mua viehättävänä. Mies sanoi, ettei se aio mennä vieraisiin, vaan että nämä asiat pitäisi keskenämme selvittää. Tiedä sitten, oliko syynä se, että olen viimeisilläni raskaana. Lopuksi vielä, että haluaisi heti erota, jos minä menisin vieraisiin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:15"]

No ainakin se tulisi olemaan tosi vaikeaa, koska kokisin sitten etten voi olla kotonani ns. vapaasti sellainen kuin olen :(

Ap

[/quote]

Haisevaa naista harva katsoo ja miksi pitäisi.

Vierailija
42/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:00"]

Kenenkään naisen ei tulisi joutua PANOSTAMAAN ulkonäköönsä, että ansaitsisi OMAN UKKONSA huomion ja ihailun! Kyllä kuulkaa tyttöset asia on niin, että kun toista OIKEASTI rakastaa, hän on viehättävä ja ihana vaikka pms kiukuissa just sängystä nousseena. Miten te naiset hyväksytte tälläistä!?

[/quote]

Sitä voi sitten katkerana eronneena miettiä. Miehet harvemmin edes piittaa mistään älyttömästä laittautumisesta, mutta kyllä sellainen perussiisteys on huomaavaisuutta sekä puolisoa että itseä kohtaan. Puhtaat, pukevat vaatteet ja siistit, kammatut hiukset minimissään. Vaikka sitten verkkarit ja t-paita ja siisti ponnari on ihan hyvä jos kotosalla ollaan, kunhan ne on nätit ja puhtaat. Ja hormonit ei ole mikään tekosyy käyttäytyä huonosti.  

[/quote]

On ole eronnut, onnellisesti naimisissa jo 12 vuotta. Puhut perushygieäniasta. Jos luet minun kirjoitukseni uudestaan oikein luetunymmärtäminen mielessä, huomaat että minä en puhunut perushygieniasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tähän ketjuun kommentoineista tulevat eroamaan, joten en ihan luottaisi näihin kommentteihin.

Ap: Ole kotonasi juuri sellainen kuin olet. Jos ei miehellesi kelpaa, olet antanut luvan käydä vieraissa. Paljon on kyllä miehiä, jotka sinutkin varmasti ottaisivat juuri sellaisena kuin olet. Älä anna miehesi ikävän käytöksen masentaa sinua juuri ennen synnytystä, onnea vauvasta:)

Vierailija
44/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:40"]

[/quote]

On ole eronnut, onnellisesti naimisissa jo 12 vuotta. Puhut perushygieäniasta. Jos luet minun kirjoitukseni uudestaan oikein luetunymmärtäminen mielessä, huomaat että minä en puhunut perushygieniasta.

[/quote]

Et puhunut oikeastaan mistään, paitsi että sängystä noussutta kiukuttelevaa naista pitäisi pitää viehättävänä? Varmaan voikin pitää sinä hetkenä, kun sieltä sängystä nousee. Jos koko päivänä ei tapahdu ulkonäön suhteen yhtään mitään tuon jälkeen, niin se harvemmin on kovin viehättävää. Mikä sinusta sitten on PANOSTAMISTA, kun sitä et selittänyt? AP:n teksteistä voi rivien välistä lukea, että perussiisteydenkin laita on vähän niin ja näin. 

Vierailija
45/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mikset paranna hygienia- ja muuta tasoasi?

Vierailija
46/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:29"]

No vittu, en mä puhumalla muutu sen mielestä viehättävämmäksi ja olen kyllästynyt kuuntelemaan, kuinka se kehuu muiden naisten ulkonäköä ja kritisoi mua. Ajattelin että ehkä se loppuisi, jos pääsisi vapaasti sitten koittamaan panna niitä ihailemiaan nuoria pitkäsääriä.

Ap

[/quote]

Taitaa ruudun takaa kirjoitella se nainen jonka mies tuijottaa päivittäin silikoonirintoja? :)

Oikeesti, mene ulos!

Vierailija
47/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:40"]

[/quote]

[/quote]

Et puhunut oikeastaan mistään, paitsi että sängystä noussutta kiukuttelevaa naista pitäisi pitää viehättävänä? Varmaan voikin pitää sinä hetkenä, kun sieltä sängystä nousee. Jos koko päivänä ei tapahdu ulkonäön suhteen yhtään mitään tuon jälkeen, niin se harvemmin on kovin viehättävää. Mikä sinusta sitten on PANOSTAMISTA, kun sitä et selittänyt? AP:n teksteistä voi rivien välistä lukea, että perussiisteydenkin laita on vähän niin ja näin. 

[/quote]

Kaikki mikä ei ole välttämätöntä siisteyttä on ylimääräistä panostamista. Hampaat pitää pestä ettei tule reikiä, hiukset pitää harjata ettei ne rastoitu, suihku ja deodorantti ettei murhaa kukkakärpäsiä ja puhtaat vaatteet ettei ne kulu liikaa paskottuessa. Jokainen panostaa minkä haluaa, mutta jos ei panostamatta kelpaa miehelleen, ei olla kyllä rakkautta nähtykään siinä suhteessa. Vaatteiden kauneudella ja istuvuudellakaan mitään väliä kunhan puhtaat jos on kotosalla. Ei sitä vaatteet päällä ole ennenkään naitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan