Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin eilen miehelle, että voi mennä vieraisiin

Vierailija
21.03.2014 |

Sillä ehdolla, että ei käytä siihen rahaa. Eli että en haluaisi erota enkä tekisi numeroa asiasta. Taustatilanteena se, että seksi mun kanssa ei miestä kiinnosta kuin '' aviovelvollisuutena'', eikä mies pidä mua viehättävänä. Mies sanoi, ettei se aio mennä vieraisiin, vaan että nämä asiat pitäisi keskenämme selvittää. Tiedä sitten, oliko syynä se, että olen viimeisilläni raskaana. Lopuksi vielä, että haluaisi heti erota, jos minä menisin vieraisiin.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:41"]Miten olet muka epäviehättävä? Tiedätkö itse syytä siihen vai onko miehesi kertonut sinulle? Aika paska jätkä, sori!

[/quote]

No on sanonut ja tiedän itsekin. Olen vain ajatellut, että kotona saisi olla rennosti sellainen kuin on - enkä luonnostani ole naisellisen viehättävä. Olen myös hieman persjalkainen. Mutta ehkä epäviehättävyys liittyy kuitenkin enemmän omaan apaattiseen asenteeseeni ja itsetunto - ongelmiin tms.

Ap

Vierailija
22/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:41"]Öh, roikutkohan nyt turhaan miehessä, jos toinen haluaisi jo erota? Sun epäviehättävyys on vaan muka hyvä syy miehelle erota.

[/quote]

No kun ei sanonut haluavansa erota. Ja olen viimeisilläni raskaana :O

Ap

[/quote]

Anteeksi, luin aloituksen kolmesti, mutten näköjään kunnolla. Kaikkia miehiä ei vaan raskaanaoleva ei sytytä, ikävä kyllä. Onko teillä seksiä usein Mitä useammin peiton alla touhuaa, sitä useammin tekee mielikin. Onko esikoinen? Saattaa tuleva isyyskin mietityttää miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sä edes hankit lapsen tommosen ukon kanssa jos tiedostit tilanteen ennen raskautta?

Vierailija
24/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:46"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:41"]Öh, roikutkohan nyt turhaan miehessä, jos toinen haluaisi jo erota? Sun epäviehättävyys on vaan muka hyvä syy miehelle erota.

[/quote]

No kun ei sanonut haluavansa erota. Ja olen viimeisilläni raskaana :O

Ap

[/quote]

Anteeksi, luin aloituksen kolmesti, mutten näköjään kunnolla. Kaikkia miehiä ei vaan raskaanaoleva ei sytytä, ikävä kyllä. Onko teillä seksiä usein Mitä useammin peiton alla touhuaa, sitä useammin tekee mielikin. Onko esikoinen? Saattaa tuleva isyyskin mietityttää miestä.

[/quote]

Ei ole esikoinen. En itsekään enää usko, että väkisin touhuaminen enää auttaa, vaan koko toimitukseen pitäis keksiä jotain uutta (mun toimesta). Ehkä yritän keksiä jotain synnytyksestä toivuttuani.

Ap

Vierailija
25/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:51"]Miten ihmeessä sä edes hankit lapsen tommosen ukon kanssa jos tiedostit tilanteen ennen raskautta?

[/quote]

Tilanne on ollut vaihteleva, koko kesän oli hyvä tilanne.

Ap

Vierailija
26/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kannata heti rynnätä eroamaan. Miehen puolelta tuossa on kuitenkin hyviäkin merkkejä, kun ei halua pettää luvalla vaan keskustella asiasta. Vaikka täällä nyt varmaan jotkut raivostuu, niin on myös ihan asiallista reagoida, jos ennen simpsakka ja reipas kumppani muuttuu hoitamattomaksi ja masentuneeksi. Mies vaan reagoi ihan väärällä tavalla ja ap:n ulkonäön haukkumisella vain pahentaa asiaa. 

Ootko ap miettinyt, miksi tunnet olosi masentuneeksi ja et ole jaksanut pitää huolta itsestäsi entiseen tapaan? Millainen elämäntilanne teillä muuten on, onko muita lapsia? Oletko kotona vai töissä? Mieti, mitä voisi muuttaa, että jaksaisit paremmin, ja puhu siitä miehen kanssa. Kerro myös, miten pahalta tuntuu, kun hän haukkuu sinua ja kehuu muita naisia. Jos mies suostuu auttamaan sinua jaksamaan paremmin ja lopettamaan sen nälvimisen, niin varmaan itsestäsikin tuntuu paremmalta, kun jaksat pitää enemmän huolta ulkonäöstäsikin. Kyllä se meillä naisilla vaan on tietynlainen sielun peili. 

Jos miehestä ei löydy apuja eikä ymmärrystä, niin sitten voit alkaa miettiä sitä eroa. 

Vierailija
27/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään mies voi auttaa jos on itse noin epävarma. Ei kaikilla rakkaus jatku loputtomiin joskus vaan on katsottava totuutta silmiin, mitä sitä toisessa riippumaan jos ei kiinnosta! Tietysti on vaikea jos on noin huono itsetunto eikä sitä tietenkään miehen käytös paranna mutta me voimme vaikuttaa vain itseemme. Ikävää että asia on selvinnyt sinulle vasta tuossa vaiheessa, olisi helpompaa jos ei olisi lapsia.

Vierailija
28/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin samaa miehelleni, että senkun menet ja panet jonkun muun kanssa. Mulle seksi ei ole myöskään "se juttu" parisuhteessa. Yhdessä halutaan olla kyllä, mutta jos seksi ei mun kanssa kiinnosta niin hakekoot sitä muualta. :D Mua kyllä haluttais oman miehen kanssa, mutta sitä ei vois vähempää kiinnostaa seksi taas mun kanssa.

Vierailija
29/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei saa olla haluton, se on vain naisen etuoikeus.

:P

Vierailija
30/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:28"]No joo mutta öö. Jos mies ei pidä ap:ta viehättävänä niin miten ihmeessä se asia keskustelemalla korjataan? Joku muutos pitäisi saada aikaan, joko miehen asenteessa tai ap:n seksikkyydessä. Jos kyse on raskaudesta niin aikamoinen isku vyön alle. Miksi ylipäätään olette yhdessä? Onko mies joskus pitänyt sinua viehättävänä? Oletko muuttunut paljon (pl. raskaus ja normaali vanheneminen)? Onko tässä epäviehättävyydessä kyse nimenomaan ulkonäöstä, vai mahdollisesti jostain henkisestä mammautumisesta?

[/quote]

No on varmaan pitänyt, kun alkuvuosina halusi joka päivä. Muutos lienee se, että en ole jaksanut kotona panosta ulkonäkööni ja lienen tylsistyneeni myös henkisesti. Olen ehkä hieman masentunut.

Ap

[/quote]

oletko varma ettei se viehättävyyden menetys ole vain sinun pään sisällä? Meillä mies ei halunnut hirveästi enää loppu raskaudesta, koska pidin itse itseäni niin lihavana ja rumana ja itkeskelin omaa ulkomuotoani. Saimme asian puhuttua

Mielestäni miehesi on kypsä aikuinen ihminen ja sinä olet sulkeutuva marttyyri joka ei saa sanottua miehelle, että pidä turpa kii ja lakkaa katselemasta vieraisiin pöytiin jos tahdot olla minun kanssani.

Toinen veikkaukseni on että olet mustasukkainen ja kuvittelet nuokin tilanteet.

Vierailija
31/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, olen varma, sillä mies on itse sanonut, miten asia on. Toisaalta, jos vähänkin olen joskus jotenkin erityisesti asiaan panostanut, niin on sitä tainnut alkaa ainakin vähän kiinnostaa. Raskaudesta tämä ei nyt johdu, sama tilanne on ollut ennenkin (paitsi kesällä).

Ap

Vierailija
32/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa, asiat pitäisi selvittää keskenään. Vieraissa käyminen vain huonontaisi itsetuntoasi.

Meillä oli vähän vastaava tilanne. Lihoin ensimmäisestä raskaudesta tosi paljon ja miestä selkeästi ällötti lihavuuteni. Ei siitä sanonut, mutta kyllä se näki. Laihduin, mutta en lähtömittoihin ja menikin paremmin, teimme toisen lapsen. Lihosin jälleen raskaudesta ja miestä ällötti jälleen lihavuus. Toisen jälkeen laihduin kunnolla, aloimme viettämään enemmän aikaa yhdessä ja tekemään ihan arkisia juttuja enemmän yhdessä, kuten siivousta ja ruoan laittoa. Nyt voisi sanoa, että olemme se sama pari, mitä olimme ennen lapsia. :)

Tästä kerran heitinkin miehelleni, että meillähän menee tosi hyvin kunhan pysyn hoikkana. Mies oli ihan pihalla, että mitä ihmettä. Hän taas oli sitä mieltä, että minä olen ollut isompikokoisena huomattavasti äkäisempi enkä ole kiinnostunut mistään tekemisestä. Laihtuessa taas olen jaksanut tehdä yhdessä ja itsetunto on jälleen palannut. Varmasti ihan totta tuo jaksaminen, äkäisyys ja itsetunto. Kyllä nekin vaikuttavat ulkonäön lisäksi huomattavasti haluttavuuteen.

Raskausajoista taas sen verran, että meillä mies ei ole pystynyt edes alkuraskaudesta seksiin, koska häntä inhottaa ajatus seksistä, kun vatsassa on vauva. Tietää ettei seksi vahingoita vauvaa  yms. mutta ei ne tunteet aina käy yksiin järjen kanssa. :/

Vierailija
33/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuollaiseen suhteeseen on tehty lisää lapsia, tarkoitan tätä syntyvää.

Uskon että ongelma on sinun korviesi välissä sekä siinä ettei raskaana oleva nainen ole haluttava miehesi mielestä. Jos viime kesänä meni hyvin ja nyt ei mene on siitä vedettävä johtopäätöksiä - et ollut raskaana viime kesänä.

Pantukin=haluttu on koska olet nyt raskaana.

Muuta omaa asennettasi ja katso muuttuuko suhteenne paremmaksi. Ketään ei pidä yllyttää vieraisiin. Typerä olet. Itsetuntosi on huono, kadehdit pitkäsäärisiä.

Jaloilla ei ole väliä (sivuhun ne nakatahan kumminkin), jalkovälillä on.

Vierailija
34/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään naisen ei tulisi joutua PANOSTAMAAN ulkonäköönsä, että ansaitsisi OMAN UKKONSA huomion ja ihailun! Kyllä kuulkaa tyttöset asia on niin, että kun toista OIKEASTI rakastaa, hän on viehättävä ja ihana vaikka pms kiukuissa just sängystä nousseena. Miten te naiset hyväksytte tälläistä!?

Vierailija
35/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet epäviehättävä? Nyt jotain konkreettista että tämän voi tajuta. Etkö peseydy? Tukka leikkaamatta? et siisti karva-alueita? Kuorsaat? Maiskuttelet syödessäsi? Painat sata kiloa? Piereskelet? Kaivat nenää ja persettä, yhtä aikaa? Mistä on kyse?

Vierailija
36/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:05"]Millä tavalla olet epäviehättävä? Nyt jotain konkreettista että tämän voi tajuta. Etkö peseydy? Tukka leikkaamatta? et siisti karva-alueita? Kuorsaat? Maiskuttelet syödessäsi? Painat sata kiloa? Piereskelet? Kaivat nenää ja persettä, yhtä aikaa? Mistä on kyse?

[/quote]

Tuossa muutama osui ja upposi :D

Lihava en ole.

Ap

Vierailija
37/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:05"]Millä tavalla olet epäviehättävä? Nyt jotain konkreettista että tämän voi tajuta. Etkö peseydy? Tukka leikkaamatta? et siisti karva-alueita? Kuorsaat? Maiskuttelet syödessäsi? Painat sata kiloa? Piereskelet? Kaivat nenää ja persettä, yhtä aikaa? Mistä on kyse?

[/quote]

Tuossa muutama osui ja upposi :D

Lihava en ole.

Ap

[/quote]

Eli sinulla on vastenmieliset tavat. Etkö osaa korjata niitä?

Vierailija
38/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se tulisi olemaan tosi vaikeaa, koska kokisin sitten etten voi olla kotonani ns. vapaasti sellainen kuin olen :(

Ap

Vierailija
39/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja on miehelläkin omat tapansa, joista en pidä.

Ap

Vierailija
40/47 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 10:00"]

Kenenkään naisen ei tulisi joutua PANOSTAMAAN ulkonäköönsä, että ansaitsisi OMAN UKKONSA huomion ja ihailun! Kyllä kuulkaa tyttöset asia on niin, että kun toista OIKEASTI rakastaa, hän on viehättävä ja ihana vaikka pms kiukuissa just sängystä nousseena. Miten te naiset hyväksytte tälläistä!?

[/quote]

Sitä voi sitten katkerana eronneena miettiä. Miehet harvemmin edes piittaa mistään älyttömästä laittautumisesta, mutta kyllä sellainen perussiisteys on huomaavaisuutta sekä puolisoa että itseä kohtaan. Puhtaat, pukevat vaatteet ja siistit, kammatut hiukset minimissään. Vaikka sitten verkkarit ja t-paita ja siisti ponnari on ihan hyvä jos kotosalla ollaan, kunhan ne on nätit ja puhtaat. Ja hormonit ei ole mikään tekosyy käyttäytyä huonosti.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä