Minkä kokoisen palan leikkaat yleensä litran jäätelöpaketista
Jos siis otat itsellesi? Mun mies hermostui kun olin jättänyt pakastimeen jäätelöpakkaukseen sentin siivun. Se ei kuulemma ole mikään kerta-annos...
Kommentit (33)
Hermostuisin minäkin. Sentin levuinen pala ei ole kerta-annos. Kaksi senttiäkin olisi vähän, kolme cm minimi, ei sekään ole paljon.
Jäätekö on heikkouteni. Jos olen yksin, possuilen kerralla ainakin 5-8 cm palan ja usein vielä santsaan. Koko loota häviää 1-2 päivässä. Tosin syön sitä äärimmäisen harvoin ja kun ostan jääteköpaketin, (n. 4 krt vuodessa) se on joko megalomaaninen palkonto jostain tai sitten päällä on suuurensuuri kriisi.
Jos syön seurassa, otan neitomaisesti alle 3 cm viipaleen. Tai riippuu seurasta. Mutta en todellakaan halua näyttää puolitutuille millainen possu oikeasti olen.
Kannattaa laittaa avattu jäätelöpaketti (pahvinen) muovipussissa pakastimeen, niin jäätelönjämä ei kuivu.
Syön aika tasan desin kerralla, laskin että syön litran paketista 10 kertaa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:24"]
En syö litran jäätelöpakkauksia.
[/quote]Oi kiitos tuosta informaatiosta, arvostan kun maltoit tulla kertomaan sen tähän ketjuun.
Syön puolet Ingmanin mutakakkujäätelörasiasta :P Mies syö sen toisen puolen.
Se vaan on niiiin hyvää. Litran paketeista otetaan kumpikin 1/4pkt kerrallaan.
Talvella syödään jätskiä n kerran kuussa. Kesällä joka viikko.
Ja molemmat ollaan normaalipainoisia ja urheilullisia. Toi mutakakkujätski vaan on liian hyvää..
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:09"]
1/5. Mikä on tosi vammasta ku meitä on kaks syöjää niin sitten se viimeinen viidesosa aina kuivuu tai sitä on niin vähän että ei riitä kahdelle ja se jää syömättä ja menee roskiin.
[/quote]
Tämä ongelma on helppo ratkaista: Ota aina olemassaolevasta palasta se 1/5.
Otan varovasti lusikalla reunasta pienen lohkareen että miehellekin riittää.
Onko nää vitsejä, kun ihmiset kertovat syövänsä koko paketin kerralla?? Jos ei, niin olette varmaan "hieman" ylipainoisia....
Sentin pala! Ottaisin vittuiluna tuollaisen jättämisen, sehän kuivuu ihan kökkyräksi sinne ja puolet jää kiinni pahviin :(
Otan sellaisen 1/5 varmaan, ehkä 1/4. Tykkään jäätelöstä eikä se litrankaan syöminen tuottaisi ongelmia. Varsinkin suomalainen jäätelö on niin ilmaisaa, että sitä on helppo syödä "paljon". Tiiviimpää ulkomaalaista ei niin jaksa.