Millaisen asuntolainan voisin saada? Tulot 1800e/kk
Haluaisin kysellä teidän kokemuksia asuntolaina-asioissa. Haaveilen omasta asunnosta ja olen kyllä ajatellut, että menisin eri pankkeihin kyselemään vaihtoehtoja. Onkohan mulla mahdollisuus millaiseen asuntolainaan? Olen 24-vuotias ja tuloni ovat bruttona 1800 euroa ja maksan tällä hetkellä vuokra-asunnosta 800 euroa kuukaudessa. Tuntuu niin hurjalta kun alkaa miettimään, kuinka tuollakin summalla saisi maksettua omaa asuntoa pois. Mulla ei ole minkäänlaista alkupääomaa asuntoa varten, mutta ajattelin että voisin kuitenkin maksaa sen 700-900 euroa asuntolainaa pois joka kuukausi.
Kertokaa millaiset tulot teillä on, millaisia asuntolainoja olette saaneet ja mikä pankki kyseessä? Tarviiko nykyään jotain takaajia tai muuta, että lainan ylipäätänsä saa?
Kiitos! :)
Kommentit (43)
Paras kun kyselet pankista neuvoja. Sitä ennen laitat paperille ylös kaikki tulot ja menot. Ruoka, sähkö, ihan kaikki shampoosta kahvilan kahviin :) Näet mihin rahaa kuluu ja paljonko voit lainaa maksaa niin että jää elämäniseenkin rahaa. Ettei tarvitse montaa kymmentä vuotta ihan kituuttaa ilman mitään ekstraa.
Olen Senecaut Peter, olen talousjohtaja, annan lainoja yksittäisille ja yrityksille, liike- ja henkilökohtaisiin tarkoituksiin, ota yhteyttä, jos tarvitset minkäänlaista lainaa. Annan lainoja yleisölle 2 prosentin korolla. Ota yhteyttä osoitteeseen authentichomefinance@gmail.com
sivusto: http://authenticloanfinance.com
Nykyään taitaa olla se käytäntö, että lainaa saa 70 prosentilla asunnon hinnasta. Eli 30 prosenttia pitäisi löytyä säästöinä.