Oletteko ihastunut ikinä roolihahmoon, kehen?
Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?
Kommentit (224)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:14"]Lapsuudessa mulla oli useita noloja hahmoihastuksia: 11-vuotiaana Amadeus-leffan nähtyäni olin ihan lääpälläni Mozartia esittäneeseen Tom Hulceen (joka tuli myöhemmin kyllä kaapista), ja vieläkin nuorempana Fonzie oli NIIIN ihqu :) Pahin oli kyllä jo edesmenneen Eeki Mantereen Viktor Kalborrek -hahmo :D Enhän minä n. 6-vuotiaana tajunnut, että se oli humoristinen rooli, vaan minusta se oli vain ihanasti hymyilevä, hauska ja tumma mies, joka näytti charmikkaammalta kuin taviskaduntallaajat :DD
[/quote]
Mozartina tom hulce sai minukin lääpälleen :-)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:14"]L-koodin Shane ♥
[/quote]
Ja L-koodin Bette ja tajusin senkin avulla että olen biseksuaali.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:23"]Eric Northman
[/quote]
What masie knew leffassa kyseinen näyttelijä aiheutti vielä enemmän ihastusta.
Lapsena oli ainakin Star Warsin Luke Skywalker, Dath Maul ja Obi Wan Kenobi, Prätkähiirten Moto, pottereista Sirius Musta (kirjoissa), Tappavan aseen Martin Riggs, batmaneistä Robin, X-Menistä Wolverine ja nightcrawler, Titanicin Jack, Daredevil-tyyppi, Joosef siitä piirretystä uskisleffasta ja ensimmäinen jonka muistan oli Eemeli.
Vanhempana ei ole ollut paljon eikä samanlaisia, mutta mieleen tulee Dexter, Avatarista Jake Sully ja Entouragen Ari Gold.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:30"]
Boardwalk Empire Jack Hustonin esittämä hahmo Richard Harrow <3 Tuo loppu melkein itketti, vaikka tiesin miten sille käy. :'(
Pohjustuksena hahmosta: Richard on nuori sotaveteraani ensimmäisestä maailmansodasta, jossa toimi tarkka-ampujana. Yksi väärä liike oli koitua Richardin kohtaloksi, ja vei mieheltä puolet kasvoista. Richard tutustuu toiseen vetaraaniin Jimmy Darmody joka toimii rikollisena ja houkuttelee Richardin rikollisuuden pariin palkkamurhaajaksi.
Richard kadehtii Jimmyn saamaa huomiota naisilta, sillä hän on neitsyt. Hän häpeää vahingoituneita kasvojaan piilottaen ne naamarin taakse. Hänelle usein nauretaan. Richard haaveilee salaa perheestä, mutta luulee sen olevan mahdotonta, sillä kuka haluaisia mennä naimisiin miehen kanssa joka näyttää siltä? Richard meinaa tehdä parikin kertaa itsemurhan, kun on niin masentunut.
Oli niin kiltti ja sympaattinen hahmo. Huolehti aina lähimmäisistään, luonteeltaan kunnon herrasmies. Sellainen millainen toivoisi oman miehen olevan. Vaikka puuttuikin puolet kasvoista. Oli niin sympis <3
Nyt odottelen viimeistä kautta, vaikka suosikkihahmoni kuolikin viime kaudella. :( Suosittelen tätä sarjaa kaikille! Ehdottomasti yksi parhaista sarjoista pitkään aikaan! Tämä samainen näyttelijä on näytellyt myös mm. Spartacuksessa sekä Twilight elokuvassa.
[/quote]
JIMMY!!! HOT!!! Sen äiti oli aika.. Hmm.. Mielenkiintoinen hahmo.. :D
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 22:31"]Hädän hetkellä ja Boscorelli. Nam...
[/quote]
Ei oo totta, että joku muukin muistaa ton sarjan! Minä olin ihan lääpällään palomies-Dohertyyn! <3 oispa kiva nähdä tota sarjaa taas jostain!
Viikingit sarjasta ne kaikki päärooleissa olevat miehet. Ragnar, Rollo ja etenkin se ihana Athelstan. Tosin nämä kaikki menis ilman roolejakin :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:48"]
Viikingit sarjasta ne kaikki päärooleissa olevat miehet. Ragnar, Rollo ja etenkin se ihana Athelstan. Tosin nämä kaikki menis ilman roolejakin :)
[/quote]
Ragnar on kyllä älyttömän seksikäs, mutta Daryl Dixoniin olen nyt jopa häiritsevässä määrin ihastunut. Se on ihana!
Gunvald Larsson Beck-leffoista!!
Gunvald Larsson Beck-leffoista!!
Morselle ääni täältäkin, samoin Michael Praedin Robin Hoodille, Legolasille, Galactican Starbuckille ja luojan kiitos joku muukin on ollut kersana ihastunut Viktor Kalborrekkiin, en olekaan ainut outo ;) Fox Mulder oli 90-luvun ykkösihastus. Tuoreimpia ihastuksia on Rooma sarjan Markus Antonius, kajalilla tai ilman sekä Torchwoodin Jack Harkness, jessus mikä ilmestys siinä univormussa.
Fox Mulder, Saku Salin (!!!) joskus muinoin.
Nyt aika tuoreena Gossip Girlin Chuck Bass, huhhei!
Hah, mullakin on Gunvald Larsson.
Lisäksi mm. Dr. Manhattan (Watchmen), Uuden Sherlockin Sherlock, Jordan Catalano, Melrose Placen Michael Mancini, Lostin Locke ja Sawyer, Kaunareiden Ridge (teininä), James Bond Daniel Craigin esittämänä, nuorempi Rambo (heh), Täydelisten naisten Mike Delfino, Mad Menin Don Draper, Jack Bauer, Dr. House, Sheldon Cooper, Taru Sormusten Herrasta se haltijakuningas (Hugo Weavingin näyttelemä hahmo), Twin Peaksin Dale Cooper. Ja lukuisia muita, joita en nyt muista.
Twinpeaks tarjoilija shelly =mädshen amick
Sarah connorin aikakirjojen cameron robotti tyttö =summer glau
Dark angel X5-452 max=jessica alba
Supernaturalin Castiel-enkeliin. Oooooh<3
Miyazakin Liikkuvan linnan hahmo nimeltä Howl.
fox mulder
ehkä twilight-pojat
misfitsin simon ja semisti myös nathan
[quote author="Vierailija" time="20.08.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:58"]Teddy elokuvasta Pikkunaisia. Oli ensimmäinen ihastus ikinä. Nyttemmin en enää pahemmin katsele Balea.
[/quote]
Se oli niin ihana! Enkä nuorena voinut ymmärtää, miksi päähenkilö valitsi sen vanhemman miehen.
[/quote]
Sama juttu täälläkin, mutta näin vanhempana tajuaa myös Fritzin viehätysvoiman, vaikka lapsena oli lähinnä ällöttävää :D