Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ihastunut ikinä roolihahmoon, kehen?

Vierailija
20.03.2014 |

Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:40"]

Aragorniin, Viggo Mortensen mua ei sinänsä kiinnosta

[/quote]

Aragorn on tooosi hot!!

Lapsena olin todella lääpälläni Taisteluplaneetta Galactican Apolloon ja Starbuckiin. Olivat tosi söpöjä ja urheita molemmat. Muistan sen palavan ihastuksen tunteen vieläkin, 30 vuotta myöhemmin....

[/quote]

Ei ole tosi! Ja mulla on nää molemmat!!! :D

[/quote]

Täälläkans yks joka sanoo hep näille kaikille :). Aragornin aiemmin kirjoitinkin, mut noita Galactican tyyppejä en muistanut ennenkuin ne mainittiin. Kuolasin paljonkin aikanaan....

Vierailija
102/224 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoivoi, mäkin meinasin unohtaa Lostin Sawyerin, uuh.. Menee melkein ykköseksi ;)

Ja yksi mitä ei ole tainnut vielä kukaan mainita, mutta tuli just mieleen, niin ikivanhan sarjan Okalintujen pappi (Richard Chamberlain, jonka ulkonäöstä en edes varsinaisesti pidä), johon rakastuin vähintäänkin yhtä palavasti kuin ihana Meggie (Rachel Ward).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin, mutta viimeisimpänä ehkä Potterin Sirius Mustaan: Perustuen kirjoihin, leffoja en ole nähnyt.

Vierailija
104/224 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn myös Prätkähiirten ihailijoihin. :P Mun suosikkini oli Turbo eli se oranssi/ruskeaturkkinen. Sen suomiääni on vaan niin helvetin seksikäs ja jokin isovelimäisessä huolehtijan ja johtajan roolissa viehätti.

Vierailija
105/224 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernaturalin Deaniin :P

Vierailija
106/224 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltänikin tätä asiaa. Hän sanoi olleensa rakastunut Frendien Racheliin. Siis YÖK!!! Minusta Frendit on hyvä sarja, mutta olen aina inhonnut Jennifer Anistonia. Ja nyt miehestäni paljastui tämmöinen synkkä salaisuus.

Vierailija
107/224 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:18"]

Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?

[/quote]

Kapteeni Jack Sparrowiin kun näin ensimmäisen Pirates-elokuvan,taisin olla kyllä silloin aika nuori ;D Voisin kyllä vieläkin koska tahansa karata sen kanssa Mustalla Helmellä Karibian merille!

Vierailija
108/224 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOKI!!!

Vierailija
109/224 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dean Winchester Supernatural sarjasta. Rakastan sitä hahmoa ja itseasiassa näyttelijääkin niin paljon että olen katsonut koko sarjan n. 6 kertaa, tosin uusimmat tuotantokaudet vasta 2 kertaa :D (9 kautta tullut)

Vierailija
110/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:18"]Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?

[/quote]

Mä olen jo 34, enkä pääse jostakin syystä yli Supernaturalin Deanista. Huh uh!!!

Vierailija
111/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

True Bloodin Eric:iin, Salkkareiden Sebastianiin ja Orange is the new blackin Bennettiin :)

Vierailija
112/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pittin esittämä Akhilleus Troija-elokuvasta

Vierailija
113/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

CRIMINAL MINDS ja Tohtori Reid <3<3<3<3<3<3

Vierailija
114/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, ja pariin vielä ihan aikuisiälläkin. Thorin Tammikilpeen, esimerkiksi (Richard Armitage). Siinä on namu kääpiöksi :)

Vierailija
115/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni on jo maininnut Criminal Mindsin Dr. Reidin. Ihana hän kyllä on, mutta allekirjoittaneella sukat pyörivät jalassa aina saman sarjan Aaron Hotchnerin kohdalla, ah!

Vierailija
116/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naurako! Mutta Severus Kalkaros.

Vierailija
117/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:59"]

Mentalistin Patrick Jane, ah!

[/quote]

Siis NIIN tämä!! Ihanaa, että joku toinenkin tässä maailmassa ymmärtää Patrick Janen päälle. :D <3

Vierailija
118/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:36"]Koko ajan! Ensirakkauteni oli alkuperäisen Star Trekin Mr. Spock. Sittemmin mm. Next Generationin Data, Severus Snape, Loki...

[/quote]

Mr. Spock minullakin.

Vierailija
119/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jax Teller

Jesse Pinkman 

ja ehdoton suosikkini on itseasiassa kirja-sarjan hahmo; Harry Hole. ah!

Vierailija
120/224 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boardwalk Empire Jack Hustonin esittämä hahmo Richard Harrow <3 Tuo loppu melkein itketti, vaikka tiesin miten sille käy. :'(

Pohjustuksena hahmosta: Richard on nuori sotaveteraani ensimmäisestä maailmansodasta, jossa toimi tarkka-ampujana. Yksi väärä liike oli koitua Richardin kohtaloksi, ja vei mieheltä puolet kasvoista. Richard tutustuu toiseen vetaraaniin Jimmy Darmody joka toimii rikollisena ja houkuttelee Richardin rikollisuuden pariin palkkamurhaajaksi.

Richard kadehtii Jimmyn saamaa huomiota naisilta, sillä hän on neitsyt. Hän häpeää vahingoituneita kasvojaan piilottaen ne naamarin taakse. Hänelle usein nauretaan. Richard haaveilee salaa perheestä, mutta luulee sen olevan mahdotonta, sillä kuka haluaisia mennä naimisiin miehen kanssa joka näyttää siltä? Richard meinaa tehdä parikin kertaa itsemurhan, kun on niin masentunut. 

Oli niin kiltti ja sympaattinen hahmo. Huolehti aina lähimmäisistään, luonteeltaan kunnon herrasmies. Sellainen millainen toivoisi oman miehen olevan. Vaikka puuttuikin puolet kasvoista. Oli niin sympis <3

Nyt odottelen viimeistä kautta, vaikka suosikkihahmoni kuolikin viime kaudella. :( Suosittelen tätä sarjaa kaikille! Ehdottomasti yksi parhaista sarjoista pitkään aikaan! Tämä samainen näyttelijä on näytellyt myös mm. Spartacuksessa sekä Twilight elokuvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä