Oletteko ihastunut ikinä roolihahmoon, kehen?
Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?
Kommentit (224)
Mr. Big ja Gunvald Larsson tuli ainakin mieleen... Tavallisina ihmisinä he eivät kiinnostaisi yhtään. Eivät edes ulkonäöllisesti. Omituista.
Game of thrones sarjan Jon Snow! Ihana♥♥
Dexteriin, olen vieläkin. Aivan mielettömän charmantti...
MadMenin Don Draperiin. Menestyvä, itsevarma, röyhkeä ja seksikäs. Ottaisin koska vaan.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 00:19"]
Fox Mulder, Saku Salin (!!!) joskus muinoin.
Nyt aika tuoreena Gossip Girlin Chuck Bass, huhhei!
[/quote]
Tästä tuli mieleen itelle salkkareiden Kalle(!!) Joskus 10v sit tyyliin tosin :D Sekä Aki Nikkinen aijai nam nam.
Ja Gossipin Chuck oli ja on ihana, mutta kyllä Chace vie voiton.
MacGyver täälläkin :D sitten myös Stsrgaten Jack O'Neil,oijoijoi
Stargate Atlantiksesta Ronon Dex hothot
Soasta Tig se on niin rohkean pervo ja innostunut, jotain jopa sadistista. Miten se panikaan Gemman isän hoitajaa. Tsiisus
Tällä hetkellä kuumin on Sebastian Monroe Revolutionista. Sen katse menee suoraan ytimiin Tykkäsin David Lyonsista jo ER aikoina, mutta bastianin rooli miin naitava.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 23:05"]
MacGyver, Niles Crane, Jesse Pinkman, Ryan O'Reilly ja Daryl Dixon. Ja Wolverine....
[/quote] Oi ei, ihan unohdin Fox Mulderin! Varmaan psyyken defenssit, oli niin kova pala teininä kun tajusin ettetn sitä ikinä saa niin oli parempi unohtaa koko tyyppi kokonaan =D
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:18"]Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?
Tällä hetkellä sleepy hollowin Ichabodiin <3
Taru sormusten herrasta -elokuvien Legolas, olin silloin teini-ikäinen. Nykyisin saattaisin haaveilla Aragornista. <3
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 09:10"]Taru sormusten herrasta -elokuvien Legolas, olin silloin teini-ikäinen. Nykyisin saattaisin haaveilla Aragornista. <3
[/quote]
Ja Salkkareitten Saku Salin!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:43"]
Tää on nolo, mutta lapsena ihastuin palavasti Christopher Reeven esittämään Teräsmieheen.
[/quote]
Ei oo nolo. Clark on iiiiihana ja paras. Ja Christopher - nammmm <3
Ron Weasley, Edward Cullen, Aragorn
Apua, minullakin on ollut Niles Crane :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 01:41"]
Mä ihastuin Ron Jeremyyn.
[/quote]
Nyt siis oikeasti yäk! :D
Olenko ainut? Indiana Jones, aina ja ikuisesti mielessäni :D Toinen tuoreempi voisi olla Bond Daniel Craigin esittämänä, Nam.
Harvey Specter
Don Draper
Tony Stark
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 09:35"]
Olenko ainut? Indiana Jones, aina ja ikuisesti mielessäni :D Toinen tuoreempi voisi olla Bond Daniel Craigin esittämänä, Nam.
[/quote]
Indy on ihana :) Tuomion Temppelin aikoihin Harrison Ford oli parhaimmillaan.
Queer as Folkin Stuart, vaikka se oli homo siinä sarjassa.