Oletteko ihastunut ikinä roolihahmoon, kehen?
Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?
Kommentit (224)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:53"]Game of Thronesin Khal Drogo, uuh!
[/quote]
Sama täällä. Toinen, kylläkin ihan eri tyyppinen, on True Bloodin Eric Northman. Nams..
Pienenä olin ihastunu Hopeanuolen tiikeriveljesten punaiseen koiraan, onkohan sen nimi Kurotora tjsp.. :D
159 jatkaa: Prätkähiiristä joku oli kans kuuma :D:D
No roolihahmo ja roolihahmo... Näin S8länne-dokkarin jälkeen tästä pääjehusta niin mieletöntä unta että ihan ahdisti kun joutu heräämään
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:40"]
Aragorniin, Viggo Mortensen mua ei sinänsä kiinnosta
[/quote]
Aragorn on tooosi hot!!
Lapsena olin todella lääpälläni Taisteluplaneetta Galactican Apolloon ja Starbuckiin. Olivat tosi söpöjä ja urheita molemmat. Muistan sen palavan ihastuksen tunteen vieläkin, 30 vuotta myöhemmin....
[/quote]
Ei ole tosi! Ja mulla on nää molemmat!!! :D
Tämä on varmaan ketjun oudoin mutta Stargate Atlantiksessa on se yksi wraith, joka oli Sheppardin kanssa vankina. Auttoivat toisensa pakoon ja joskus vitos/kutoskaudella törmäsivät jälleen alkaen tehdä jonkinlaista yhteistyötä. Nimeä en tiedä, ei ole kait koskaan mainittu.
Mutta siis, tuossa minun ihastumiskohteeni :D Hän on todella oudolla tavalla kiehtova hahmo.
Leonardo diCaprio Kultahatussa. Muissa rooleissaan yök.
Jordan Catalon!!!!!! Aragorn ja Kalkkaros
Angel, Aliaksen Michael Vaughn. Frendien Joeya en koskaan ajatellut mitenkään hottiksena, symppis ehkä ennemminkin. Sitten näin kuumaa unta Joeystä, ja nyt aina kun nään jonkun Frendien jakson, muistan miltä se tuntui päällä ja miten voimakkaat käsivarret sillä oli :D Huoh, alkaa ihan punastuttaa o.O
the baytown outlaws-elokuvan mcqueen oodie (travis fimmel)
http://www.aceshowbiz.com/images/still/the-baytown-disco03.jpg
Elämä voittaa: Jesse McKenna
The Unit: MSG Mack Gerhardt
Ja ikuinen rakkauteni: Greyn anatomia: Dr Sloan <3 <3 <3
The Unit:
Leonardo DiCaprio on ihana kaikissa rooleissa. Okei, ei ehkä Gilbert Grapessa mut hyvin näytteli osansa :D
Khal Drogo, AH!
King Arthurista itse Arthur (Clive Owen) ja se Lancelot (Ioan Gruffudd), VOIH!!!!!
Oih, lämmöllä muistelen LOSTin Sawyeria.... <3
Sen ekan ja parhaimman C.S.I:n Grissom, niin ihanan symppis.
Eka ihastukseni oli Vihervaaran Anna -sarjan Gilbert, sekä kirjoissa että tv-sarjassa. Jordan Catalano oli/on myös ihana!
Eric Northman on myös uskomattoman ihana, mut sen kohdalla tykkään siitä näyttelijästä kyllä muutenkin :)
Tämä ketjukin sen taas kertoo, että olen niiiiiiin eri planeetalta kuin suurin osa muista naisista. En ole koskaan ihastunut tv-sarjojen tai elokuvien hahmoihin, rocktähtiin, näyttelijöihin tms. Tai edes fanittanut ketään. Ja tämä on vain yksin monista asioista, joissa koen olevani erilainen...
Huh, Game of Thronesista totisesti Khal Drogo aiheutti kuumia aaltoja! Lisäksi Bane (Tom Hardy) Batmanista. Näistä on kyllä nähty kuumia unia, huhhuh.
Nuorempana muistan ihastelleeni Teho-osastossa näytellyttä Goran Visnjiciä, joka näytti edelleen hyvältä kun se on nyt siinä Black Widow'ssa mitä mainostavat telkkarissa.