Oletteko ihastunut ikinä roolihahmoon, kehen?
Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?
Kommentit (224)
Mr Darcyn hahmoa todella rakastan ja Colin Firth on hyvä häntä esittämään.
Lisään Lostin Sayidin ja Mentalistin Patrick Janen.
39 *kuolaa, mylvii ja nylkyttää*
Aragorn Taru Sormusten Herrasta trilogiassa. Viggo Mortensen ei muuten sytytä mut tuo roolihahmo....nam nam nam!!!!
Sinkkielämän Aidan. Uuuuh mikä mies.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:18"]Sinkkielämän Aidan. Uuuuh mikä mies.
[/quote]
Sinkkuelämä siis :D
Beck leffojen Gunvald Larsson, lurps! Muutenkin hahmot joissa on särmää ja oikeamielisyyttä kuorrutettuna pienellä määrällä paha poika tyyppiä iskee muhun, karismaa pitää olla ennemminkin kuin ulkonäköä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:19"]George Costanza
[/quote]
Oikeesti?
Saman sarjan Kramer on mun makuun.
Max Payneen siinä ekassa pelissä. Siihen piirrettyyn versioon. Kun näin sen luikero finninaaman kuvan netissä, joka tätä hahmoa näytteli, järkytyin pahasti ja petyin.
Nyt kun kymmenen vuoden jälkeen katsoo noita kuvia Googlesta, ei voi taas kun ihmetellä mitähän sitä päässäni silloin oikein liikkui.
Henry Palamountainiin elokuvassa Huonetoverit Roommates. Näytteli Barry Miller
Hannibal Mads Mikkelssenin esittämänä. Huh!
MacGyver oli mullakin eka. Olin mustis aina jos sillä oli joku nainen ;D Aikuisena oon ihastunut mm. Stargaten Daniel Jacksoniin, Buffyn Spikeen ja Criminal Mindsin Spencer Readiin... Okei, on se Vampire diaresin Damonkin aika vetoava...
No ihan ekana siis damon salvatore/vampyyrinpäiväkirjat! Ja hyvänä kakkosena tullee sinkkuelämästä john "kiho" Preston! Voisin sulaa ainako nää tulee telkkarista..
En nyt palavasti ihastunut (en seurannut sarjoja niin fanaattisesti), mutta tuli mieleen ainakin Lexx-sarjan Kai, ja lisäksi minulla oli girl crush Pretenderin Miss Parkeriin. :D
Ärsyttää kun en ole mitään noista stuihofn stuiba kluoba sarjoista katsonut enkä jaksa alkaa jokaista Steve joseph gallahan mulderia guuglaamaan.
McGyver.
Aragorn
Mr Darcy
En muista sen hahmon nimeä, mutta Sean Connery Entrapmentissä
Khal Drogo
Tyrion Lannister
Vin Dieselin hahmo Too Fast too Furious leffoissa
Ylikomisario Morse, yhtenä esimerkkinä (muitakin on :)).
Lapsuudessa mulla oli useita noloja hahmoihastuksia: 11-vuotiaana Amadeus-leffan nähtyäni olin ihan lääpälläni Mozartia esittäneeseen Tom Hulceen (joka tuli myöhemmin kyllä kaapista), ja vieläkin nuorempana Fonzie oli NIIIN ihqu :) Pahin oli kyllä jo edesmenneen Eeki Mantereen Viktor Kalborrek -hahmo :D Enhän minä n. 6-vuotiaana tajunnut, että se oli humoristinen rooli, vaan minusta se oli vain ihanasti hymyilevä, hauska ja tumma mies, joka näytti charmikkaammalta kuin taviskaduntallaajat :DD