Oletteko ihastunut ikinä roolihahmoon, kehen?
Oletteko ikinä ollut palavasti ihastunut jonkin sarjan roolihahmoon? Nimenomaan siis roolihahmoon eikä näyttelijään? Ja tarkoitan siis oikeata ihastumista, ei vain tykästymistä?:) KEHEN?
Kommentit (224)
Noah päähenkilöön elokuvassa The Notebook, muissa rooleissa Ryan Gosling ei ole kolahtanut. Samoin Leonardo Dicaprio oli aivan ihana Titanicissa, muutoin tuo mieleen lähinnä pullasorsan.
Emmerdalen Cain ja Cameron, House, Kosto-sarjan Jack, True Bloodin Bill... Onhan näitä!
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:40"]
Aragorniin, Viggo Mortensen mua ei sinänsä kiinnosta
[/quote]
Sama täällä, etenkin se ääni! Ja kuten joku tuttu joskus sanoi, miksei Viggo ymmärrä, että se on kuuma vain kun se näyttää Aragornilta.
Lostin Sayid ja Lotr:in Legolas ♥
Jack Sparrow ja Uusi Sherlock mullakin.
Uusi Sherlock. Ne jumalaiset poskipäät...
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 19:54"]
Jack Sparrow <3
[/quote]
Näin mullakin, mutta en vastannut koska olen muutenkin Johnny Depp-fani. Tuossahan oli edellytyksenä, ettei ole rakastunut näyttelijään.
Batman! Lapsesta asti ja ikuisesti.
Vampyyripäiväkirjojen Damon, aaaaahhhhhh
Ihana ketju, kerrankin saa jotain muuta ajateltavaa kuin kaikenmoiset murheet ja tämä on muutenkin hauska ja positiivinen :)
Emmerdalen Aaroniin, tai oikeastaan hänen ja Jacksonin rakkaustarinaan. Olen usein katsellut tuon storylinen Youtubesta (se orastusvaihe erityisen ihana), mutta Jacksonin loukkaantumista tai siitä eteenpäin en pysty katsomaan ollenkaan :)
Näin vanhana akkanakin olen lääpälläni Morseen, niin nuoreen kuin vanhempaan. Mr Darcy oli myös joskus ihana mutta on pikkasen menettänyt vetovoimaansa.
Monia monia on ollut..McGyver oli ensimmäinen. Viimeisin ja palavin rakkaus on ehdottomasti Jax Teller Sons of Anarchysta <3
Eómer Karl Urbanin esittämänä LotRissa. Karl Urban on kyllä muutenkin ihan kuuma, mutta Eómer on ihanin.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 20:09"]Jesse Pinkman
[/quote]
Todellakin!!!!
Ryan O'Reily sarjassa Oz (Kylmä rinki) ja Rakkautta ja jälkikasvua -sarjan Jimmy.
Katsoin Netflixistä Robin Hoodia, ja kyllä se Robin oli niin ihana!