Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa nyt, kun PANKKI ON ANTANUT LAINAEHDOT

Vierailija
19.11.2020 |

Niin millä víțuń logiikalla osakkaat voivat keskenään päättää maksettavan summan eli toisin sanoen RAHOITUSVASTIKKEEN?

PANKKI MÄÄRÄÄ.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa miten yritätte AINA syyllistää minua kaikesta, myös valtavista asumismenoista :'''''DDD IHAN KUIN MINULLA OLISI MINKÄÄNLAISTA MAHDOLLISUUTTA ENNUSTAA TALOYHTIÖN RAHA-ASIOITA ETUKÄTEEN :''''DDD että voin kertoa teille suru-uutisen: EI OLE PÄTKÄN VERTAA MINUN VIKANI EIKÄ PÄTKÄN VERTAA OSOITUS SIITÄ, ETTEN OSAISI HOITAA RAHA-ASIOITANI.

KUMMASTI OLEN LÄHES 10 VUOTTA MAKSANUT LASKUNI ILMAN ONGELMIA. SIINÄ ON IHAN TARPEEKSI ASIOIDEN HOITOA :''DD

Sinä menet taksilla kauppaan keskellä yötä kun autosi on hajonnut etkä ole osannut ennakoida että sinulle tulee nälkä. Olet jatkuvasti vaikeuksissa Klarnan kanssa kun ostelet hullun lailla milloin mitäkin roskaa ja sitten palauttelet tai jätät lunastamatta koska sinulla ei olekaan rahaa. Tuo korkea vastike, joka tulee nyt kun alat oikeasti maksaa lyhennystä etkä vain korkoja, tuli sinulle yllätyksenä (sen verran täällä asiaa vaahtosit että todellakaan et tiennyt siitä).

Sinun raha-asiasi ovat niin surkealla tolalla että harvoin näkee.

Vierailija
62/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö se vesimaksujuttu? En seurannut loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisellä tasolla, yhtiökokouksessa päätetään paljonko rahoitusvastiketta kerätään, sen ei tarvitse olla linjassa as oy:n lainanlyhennyksien kanssa ja voi olla alijäämäinen tai ylijäämäinen. Lisäksi yhtiöllä tulee erilaisia kuluja kuten saldotodistuksia tai tilinpäätösaineistosta tulevia kuluja, joita ei ole henkilöasiakasrahoituksessa. Nämä tietenkin maksetaan rahoitusvastikkeessa.

64/64 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.lle vielä sekin juttu että osakkaat voi ihan keskenään päättää että rahoitusvastiketta kerätään enemmän kuin taloyhtiölainan lyhennys olisi koska taloyhtiö = osakkaat. 

Edelleen kannattaa olla paikalla siellä taloyhtiö yhtiökokouksessa missä nämä asiat päätetään. Jokaisella osakkaalla on oikeus osallistua kokoukseen.

Edit: edellinen ehtikin jo kommentoida saman asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi