Vihaan seksiä!!!
Siis oikeasti vihaan niin, että en kestä enää!
En itse seksin harrastamista. Tahdon seksiä usein, erilaisia juttuja, kiihotun, nautin, saan orgameja - mutta vihaan sitä samaan aikaan silti. Jos voisin valita, en koskaan ikinä elämässäni tahtoisi enkä harrastaisi seksiä.
Meillä on miehen kanssa aktiivinen ja estoton seksielämä ja mies on aina ihan onnessaan, eikä tajua, miten missään voi olla mitään vikaa. Kun kumpikin haluaa seksiä ja saa seksiä ja vielä saa siitä fyysistä nautintoa, niin missään ei voi olla mitään vikaa. Ja mä melkein vihaan miestänikin sen takia, kun se tahtoo seksiä ja nauttii siitä.
Joka päivä kun ajattelen asiaa, teen vakaan päätöksen, että koskaan en enää ikinä elämässäni harrasta seksiä. Sitten joka ilta sitä tahdon kuitenkin.
Tiedän, että pitäisi mennä jonnekin terapiaan ja ties mitä. Sekin vaan v*tuttaa.
Mikä ihmeen idea siinä seksissä edes on? Ei me olla lapsia yrittämässä, ja vaikka oltaisiinkin, seksi on harvinaisen tehoton keino lisääntymiseen, jos eläinmaailmaa ajatellaan. Se on epäsiistiä, epäloogista, kerrassaan ihan naurettavaa ja älytöntä. Urgh. Ei koskaan enää seksiä.
Kommentit (22)
kaikenlaisiin kaheleihin olen törmännyt, mutta sun ongelmas on kyllä ihan omaa luokkaansa. Enpä kyllä osaa edes mitenkään tsempata.
Kirjotin ehkä tossa parissa kohtaan vähän kärkkäästi, mutta kyllä välillä pelottaa ihan oikeasta, että vedän itseni kiikkuun vielä joku kaunis päivä tän ristiriidan takia.
Kukaan ei kysynyt multa, tahdonko tällaisen idioottimaisen ihmisen ruumiin ympärilleni...
ap