Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Suomi liitettäisiin Venäjään, mitä tekisitte?

Vierailija
20.03.2014 |

Korostan että tarkoitukseni ei ole lietsoa pelkoa tai vihaa yhtään ketään/mitään kohtaan, vaan kyseessä on pelkkä ajatusleikki.

Jos Suomi liitettäisiin Venäjään, en tiedä mitä tekisin. Saattaisin pyrkiä ulkomaille sukulaisten luokse. Toinen vaihtoehto on, että näin perheettömänä minulla ei olisi mitään menetettävää, joten saattaisiin ryhtyä öisiin sabotaasitöihin ja tehdä uudelle hallinnolle niin paljon kiusaa kuin mahdollista. Pahana päivänä jopa urhea marttyyrikuolema voisi olla vaihtoehto (nykyaikainen tiedonvälitys takaisi maailmanlaajuisen huomion).

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi yrittäisin karkuun länteen, valitettavasti. Perheetön mies kun olen. Jos se ei jostain syystä onnistuisi, niin sitten vastarinta olisi ainoa jäljelle jäänyt vaihtoehto, vapaaehtoisesti en Venäjän vallan alle jäisi elämään. Toki tässä tapauksessa yrittäisin poistua Helsingistä ja liittyä johonkin ryhmittymään maaseudulla, missä on helpompi piileksiä.

Vierailija
22/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mettään piiloon ja tekisin mahdollisimman paljon sabotaasia putinin sakille!Rintamalle ei kannata lähtee koska ryssät tuhoo kaikki armeijan joukot hetkessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisimme miehen sukulaisten luokse jenkkeihin. Harkitsemme tätä jo nyt.

Vierailija
24/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:53"]

Itkisin, mutta kuivaisin kyyneleeni sillä tuolloin olisi menossa 3 maailmansota ja kohta venäjää ei enää olisi, ja suomi saisi jälleen omat rajansa takaisin. Suurvallat taistelee keskenään. 

[/quote]

Suomeen olis silloin tippunu niin monta ydinkärkeä, että olis ihan sama missä ne rajat menis. 

[/quote]

Sukujuuretko teidät pelastaisi?! Hah! :D

Vierailija
25/25 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:44"]

Korostan että tarkoitukseni ei ole lietsoa pelkoa tai vihaa yhtään ketään/mitään kohtaan, vaan kyseessä on pelkkä ajatusleikki.

Jos Suomi liitettäisiin Venäjään, en tiedä mitä tekisin. Saattaisin pyrkiä ulkomaille sukulaisten luokse. Toinen vaihtoehto on, että näin perheettömänä minulla ei olisi mitään menetettävää, joten saattaisiin ryhtyä öisiin sabotaasitöihin ja tehdä uudelle hallinnolle niin paljon kiusaa kuin mahdollista. Pahana päivänä jopa urhea marttyyrikuolema voisi olla vaihtoehto (nykyaikainen tiedonvälitys takaisi maailmanlaajuisen huomion).

[/quote]

Pistäisin bileet pystyyn! Venäläiset on tullut tänne vaihtamaan meidän suuria johtajiamme ja mä en keksi tuosta mitään miinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän