G: Kuka on kuuluisin julkkis, jonka kanssa olet jutellut?
Kuka on kuuluisin julkkis, jonka kanssa olet jutellut?
Kommentit (105)
Useammankin valtionpäämiehen. Mainittakoon vaikka Amerikan (entinen) presidentti, Jimmy Carter.
Ilkka Kanerva jostain syystä moikkaa mulle aina tullessaan vastaan. Asun siis Turussa, ja Ikeen törmää kyllä vähintään kerran kuussa. Kuulemma kavereillenikin jaksaa aina alkaa jutella - johtuukohan siitä, että ovat nättejä, nuoria naisia..
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:42"]
Cristina Aquilera
[/quote]
Mahtoi olla kiusallinen tapaaminen kun et osaa edes kirjoittaa oikein hänen nimeään :S
Viime syksynä Selena Gomezin kanssa baarissa, kun oli Euroopassa kiertueella. Oli tosi herttainen tyttö ja kirjoitti hymyillen nimmarin kummitytölleni joka on fani :)
Työni puolesta ainakin seuraavien, tosin hyvin lyhyesti:
Samuli Edelmann
Riitta Uosukainen
Ruben Stiller
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 15:42"]
Cristina Aquilera
[/quote]
Mahtoi olla kiusallinen tapaaminen kun et osaa edes kirjoittaa oikein hänen nimeään :S
[/quote]
Kiusallinen on vaan sun ylimielinen ja täysin tarpeeton, pätemiseen tarkoitettu kommentti. Ja en ole se, kelle se oli osoitettu. :/
Jari Tervo, Pelle Miljoona, Kirka (jota luonnollisempaa ja ystävällisempää en ole tavannut)
Michael Monroe on varmaan ainakin Suomessa kuuluisin. Ollaan useamman kerran juteltu, siis ihan muutenkin kuin kadulla ohimennen tai jossain fanitapaamisissa. Kiva ja symppis on :)
Salkkareiden Ossi taitaa olla ainut julkkis jonka kanssa olen ylipäätään puhunut.
Olli Lindholmin ja Raimo Summasen kanssa olen jutellut kunnolla, monen jääkiekkoilijan kanssa muutama sana tullut vaihdettua.
22pistepirkot, veeti kallion kans samassa hississä juteltiin,
Mä oon kyl niin onnettoman ujo julkkisten kanssa, että ainoa jonka kanssa olen vaihtanut sanasen junassa on ollut Jenni Vartiainen. Uskalsin puhua kun en tienny kuka hän oli vielä siinä vaiheessa :)
Mutta mun anopilla ja apella on monta mielenkiintoisaa tarinaa edustusajoiltaan ja itseäni kiinnostavin on ehkä illallisjuhlat lähi-idässä nuoren Binladenin kanssa. Olispa ollu m8elenkiintoista jututtaa.
Jukka Poika, Pekka Himanen