Mies ja miehen lapset..
Mun miehellä on 2 lasta, olemme olleet yhdessä 4 vuotta.. Nuorempi lapsista 7 ja vanhempi 9. Olen alusta asti hoitanut lapset kuin omianikin hoitaisin vaikkei minulla ole edes lapsia. Nyt on alkanut ärsyttää suunnattomasti se että minä haen lapset meille, vien heidät kouluun, käyn kaupassa teen ruuat pesen pyykit, komennan ohjaan kiellän, mies ei puutu ei tartu mihinkään millään tavalla, niinkuin häntä ei kiinnostaisi omat lapsensa lainkaan. Viettää viikonloput lähinnä sohvalla tv:tä katsoen eikä osallistu lasten tekemisiin millään tavalla. Kerran aihetta hieman sivusin sain vastaukseksi lähinnä että "sinähän tiesit että minulla on lapsia" joo tiesin kyllä mutta tilanne on nyt menny siihen että minulla on vastuullani jokatoinen viikko lapset joita en ole koskaan halunnut, mieheni on lasten äidin kanssa ne halunnut ja tehnyt. Kuinka aiheesta voi puhua miehelle? Annanko tulla kaiken kerralla vai?
Kommentit (22)
Mikä siinä peniksessä on niin ihanaa, että moista käytöstä katselee vuosikaudet? Eikö sinulla naisparka ole aivoja. Lapset toki säälittää, mutta jos sinua kiusaa miehesi käytös, eikä hän keskustelusta/sanomisesta huolimatta muuta tapojaan, niin miksi sinä hänen kanssan olet?
Tod.näk exä oli vastuussa kaikesta lapsiin liittyvästä kun vielä olivat naimisissa.
Arvaapa mikä on perimmäinen syy siihen että liitto ei toiminut, ja ero tuli?